Philips HAIRCLIPPER Series 9000 Hairclipper series 9000 HC9450/20 Tondeuse - Reviews

Bekijk 1 andere uitvoering

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 26 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Philips HAIRCLIPPER Series 9000 Hairclipper series 9000 HC9450/20 Tondeuse op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

7,5

ans 17-06-2016

Mooie tondeuse

Ziet er heel mooi uit, komt degelijk over. Je kan scheerlengte heel precies afstellen. Ik heb hem nog niet op hele korte stand uitgeprobeerd maar het resultaat op de lange scheerlengte was oke.

Cactus64 16-06-2016

Snel resultaat!

De tondeuse laat snel op (ongeveer 1 uur), heeft een groot knipbereik (0.5mm - 42mm) welke instappen van 0.5 mm ingesteld kan worden op een touchscreen en geeft een heel goed resultaat, wat wil je nog meer? Over de degelijkheid kan ik nog niet goed oordelen omdat ik hem nog maar 1 dag in bezit heb. De 3 opzetstukjes zijn van een harde plastic en ik vermoed dat deze snel stuk gaan wanneer je deze laat vallen. Het apparaat ziet er goed uit, de grip is glad en zou wat stroever mogen voor een stabielere grip.

AnnevR 14-06-2016

Uitstekende tondeuse

Een geweldige tonduese! Werkt uitstekend. Vooral de memory-functie m.b.t. de kniplengte is erg handig.

Martin 14-06-2016

Prima tondeuse

Deze tondeuse scheert goed, door de verschillende standen scheert hij op alle mogelijke lengtes. Hij heeft een mooie vormgeving. Fijn apparaat! Goeie aankoop!

Tijmen 13-06-2016

Prima apparaat

Werkt uitstekend, zelfs zo goed dat ik eerst niets voelde en dacht dat ie het niet deed... dat bleek wel het geval gelukkig. De instelbaarheid per 0.1mm is wat overdreven, maar de precisie en soliditeit zijn erg prettig

Pierre 11-06-2016

Philips HC9450/15

De Philips HC9450/15 is een zeer degelijk en goed toestel voor een optimale Trimbeurt. Het grote voordeel is dat je de standen van kammen kunt aanpassen tot op 0,1mm. Het heeft ook een zeer handige display waardoor je kan zien op hoeveel mm hij nu net staat afgestemd. Hij is handig in gebruik, geen gedoe met moeilijke aanpassingen van de kammen. Gewoon even scrollen met de vinger en de kam past zichzelf automatisch aan in hoogte. Er is zelf een opslagfunctie zodat het toestel kan onthouden wat jouw voorkeursstand van de kam is.
Topaankoop!

GJ 09-06-2016

Waar voor je geld

Levert strak scheerresultaat en is heel exact instelbaar tot 0,5mm kort. Werkt simpel en heeft voldoende afstandhouders voor elke gewenste lengte.

Berty 09-06-2016

Tondeuse HC 9455/15

Prima apparaat, scheert goed, goed geluid, gebruiksvriendelijk. Al met al een goede aankoop, en mooi dat er € 20 cashback op zit.

Serge 09-06-2016

Na het gebruik van een goedkopere no name tondeuse waarvan de accu niet goed meer was en de kammetjes kapot raakte, op zoek gegaan naar een nieuw apparaat. De keuze was op de Philips gevallen vanwege, gebruik zowel snoerloos als aan de stroom, relatief lange accu duur en de uitgebreidde verstelbaarheid. Nu pas één keer gebruikt, maar erg tevreden.

Karin 08-06-2016

Wij hebben de tondeuse nog niet heel intensief gebruikt want heb hem pas een paar dagen. Maar ik ben nu al heel enthousiast door de vele mogelijkheden qua standen en ook de 3 geheugenvastleggingen vind ik super. Mooi uiterlijk en ligt goed in de hand.

Reinout 08-06-2016

Hij doet zijn werk!

Direct na de bestelling heeft mijn vriendin mijn haar in orde gemaakt. Hij scheert er gemakkelijk door en heeft alle standen voor ieder wat wils.

Enig nadeel: rondom de oren is lastig met het apparaat omdat de hoeken van het apparaat geen mesjes bevat.

Verder helemaal tevreden!

Bas 05-06-2016

Gisteren deze tondeuse aangeschaft en gebruikt nadat de oude kapot ging. Dit (veel duurdere) model gekozen boven de Babyliss modellen vanwege de titanium mesjes en boven de Remington vanwege de instelbare trimhoogte (Remington gaat niet kleiner dan 3 mm).
Eerste resultaten zijn uitstekend. De kleinste kammetje is beter gestileerd dat die van mij vorige tondeuse (Babyliss): door een andere stand van de tondeuse kon je bij het vorige model onbedoeld de trimafstand verkleinen wat niet helemaal de bedoeling is. Wel is nu het oppervlak van de kam groter, zodat je wat lastiger achter de oren komt.
Bediening: trimhoogte is elektrisch aan te passen door een knop op het toestel. Luxe, maar tijdens het trimmen kan je dit onbedoeld aanpassen.
Apparaat wordt geleverd met een mooi tasje om de tondeuse mee te nemen. Er is echter geen ruimte om het laadsnoer mee te nemen. Ook is er helaas geen opbergmogelijkheid meegeleverd om alle losse accessoires netjes op te kunnen ruimen (zoals het huidige model van Babyliss wel heeft).

GBR 01-06-2016

Voor het eerst gebruikt en het resultaat is zeer goed te noemen. Snel op geladen en te gebruiken.
Ligt redelijk goed in de hand.
Moet wel alle mogelijkheden nog ontdekken.
Over de degelijkheid is nog niet iets zinnigs te schrijven als je het zo kort in bezit hebt.

Piet 29-05-2016

Het is een goed apparaat, dat door een deskundige verkoopster aan me verkocht is. De digitale instelling geeft veel mogelijkheden om lengte in te stellen.

Peter 05-01-2016

Scheerresultaat zoals verwacht van Philips, per mm instelbaar! mogelijkheden zijn eindeloos, 3 verschillende opzetkammen. Tondeuse ligt goed in de hand en is licht. Verbetertip: De opzetkammen zijn van plastic, het gedeelte dat aan de zijkant van de tondeuse klikt, vind ik 'afbreekbaar gevoelig'.

Joris Hemelaar 02-01-2016
Zojuist de eerste keer gebruikt. Erg fijn, houdt prettig vast en mesjes zijn goed scherp. Mijn vriendin is erg tevreden over het resultaat. Kan hem aan iedereen aanbevelen. Goede prijskwaliteitsverhouding.

Yvonne 13-11-2015
Al een tijd op zoek geweest naar tondeuse. Ben heel tevreden over het apparaat. Veel mogelijkheden en lekker stil. Makkelijke schoon te maken. Makkelijk in gebruik. Lange batterijduur. Ligt makkelijk in de hand.

E van Briemen 31-10-2015

Zeer makkelijk en prettig in gebruik
Je kan met draaiknop eenvoudig de mm stand aangegeven
Kan draadloos worden gebruikt dat vind ikerg prettig

Super draak 30-10-2015

Tijdens mijn zoektocht naar een tondeuse die tussen 2.5mm en 4mm kan scheren kwam ik deze Philips HC9450 tegen. Dit is de enige tondeuse die ik kon vinden met een enorme flexibiliteit in de scheerlengtes. Ik heb dus genoeg keuze in de scheerlengte en dat maakt het gelijk mijn favoriet.

Bij het openen van de verpakking was het recht toe recht aan, De tondeuse, scheerkammen, oplader en een klein kwastje en documentaties. Helaas geen opbergkoffer, maar dat maakt niet uit vanwege de philip actie wat loop waarbij een gratis toilettas wordt meegeleverd.

Ik hou van producten waar ik gelijk mee aan de slag kan zonder de handleiding door te nemen. Bij deze moest ik dat wel vanwege de touchscreen bediening. Gelukkig is het niet al te ingewikkeld en inmiddels heb ik het binnen 8 minuten na het uitpakken kunnen uittesten.

Het scheert perfect, Superblij met de resultaat. Niet zwaar voor mij, grappige curve wat best goed in de hand zit. Verder nog geen nadelen gevonden behalve dat het zonder opberg koffer wordt geleverd.

ils2020 14-09-2015
Was al langere tijd op zoek naar een professionele tondeuse voor een acceptabele prijs wat ik met deze nieuwe Philips heb gevonden. Het apparaat voelt heel degelijk aan en middels een futuristische swipefunctie kun je zeer makkelijk de lengte instellen. Per kam kun je 3 lengtestanden in het geheugen zetten. Opvallend is de zeer lange batterijduur. Kortom: zeer blij met mijn aankoop!

naam_anonim 13-07-2015

Digitaal lengte instellingen zijn zeer langzaam. Handmatig lengte instellen werkt prima. Ik vind het een onnodig eigenschap en daarnaast ook heel langzaam.

RobbyICT 02-07-2015
Heel mooi apparaat. Voelt goed aan. zeer nauwkeurig instelbaar. Compleet geleverd. Zeer solide kammetjes waardoor resultaat heel gelijkmatig is. Laadt erg snel op.

Anoniem 28-06-2015
huidige indruk is goed.
het is een solide apparaat met mooie afwerking.
ook de touch bediening werkt goed.
deze wordt automatisch gelocked als je met het apparaat gaat scheren dus foute instelling is niet mogelijk.

als ik 1 nadeel moet noemen tov mijn vorige philips tondeuse.De vorige was instelbaar van 3mm tot 21mm met 1 kam. nu moet ik tussentijds kammen wisselen omdat mijn maximale lengte die ik gebruik 15mm is.
kam 1 gaat van 1-7mm
kam2 gaat van 7-24mm
kam3 drie gaat van 24-42mm

voordeel is echter weer dat je tot 1mm kort kan ipv de vorige die tot 3mm ging

al met al een mooi apparaat.

Basx88 28-06-2015

Scheerresultaat prima Tenzij je het kleinste opzet stukje gebruikt en redelijk kort zet. Wanneer je dan over de grote spieren bij de slaap heen scheert neemt hij even een flinke diepe hap. Loop nu een week met 2 kale plekken aan weerszijden van mijn hoofd... Verder is het een top apparaatje.

Robert vd E 27-06-2015

Het scheerresultaat is alles wat ik er van mag verwachten. Laat geen haren achter en geeft een egaal resultaat. Vandaar een 10.

Qua mogelijkheden doet hij alles wat hij moet doen. Maar verder ook niets extra's. Vandaar een 7.

Gebruiksgemak is prima. Het touch screen werkt erg intuïtief, het geheugen is handig en het apparaat glijd door de vorm niet snel uit de hand. Ook vind ik hem niet te veel herrie maken naast de oren.

Qua degelijkheid lijkt het mij een prima apparaat. Maar het echte oordeel kan ik pas over een paar jaar geven. Mijn vorige tondeuse van Philips is meer dan 10 jaar meegegaan en deze lijkt niet minder te zijn. Ik gebruik hem gemiddeld 1-2 keer per week.