Philips HAIRCLIPPER Series 9000 HC9450 - Reviews

Oplaadbaar
Scheren op lichtnet
Werkt op batterijen

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 103 reviews die zijn achtergelaten op Kieskeurig.nl.

Frankdv 21-04-2016

handig en stil apparaat, scheert superkort

ik gebruik de tondeuse eigenlijk alleen op de kortste stand om wekelijk mn hoofdhaar te scheren, Dit doet ie superkort ( 0,5mm), stil en gemakkelijk. Zeer tevreden

JWR52 17-03-2016

'thuiskapper' nu eenvoudig voor iedereen bereikbaar

De hairclipper is een tondeuse die gemakkelijk in de hand ligt en eenvoudig precies is in te stellen.
Ook het schoonmaken is eenvoudig en snel gerealiseerd.
Kortom de enige tondeuse die het thuisknippen voor iedereen mogelijk maakt.

Peter 05-01-2016

Scheerresultaat zoals verwacht van Philips, per mm instelbaar! mogelijkheden zijn eindeloos, 3 verschillende opzetkammen. Tondeuse ligt goed in de hand en is licht. Verbetertip: De opzetkammen zijn van plastic, het gedeelte dat aan de zijkant van de tondeuse klikt, vind ik 'afbreekbaar gevoelig'.

Yvonne 13-11-2015

Al een tijd op zoek geweest naar tondeuse. Ben heel tevreden over het apparaat. Veel mogelijkheden en lekker stil. Makkelijke schoon te maken. Makkelijk in gebruik. Lange batterijduur. Ligt makkelijk in de hand.

Silvester13 09-11-2015

Kwetsbare onderdelen.

Product werk goed maar, bevat kunststof onderdeel die in mijn vorige philips kapot ging.
Ik had hoop dat deze deze model zal vrij van deze ding zijn.
Ik verwacht daarom dat niet veel langer dat door garantie periode kan genieten.
Met vriendelijke groeten
Silvester

E van Briemen 31-10-2015

Zeer makkelijk en prettig in gebruik
Je kan met draaiknop eenvoudig de mm stand aangegeven
Kan draadloos worden gebruikt dat vind ikerg prettig

Super draak 30-10-2015

Tijdens mijn zoektocht naar een tondeuse die tussen 2.5mm en 4mm kan scheren kwam ik deze Philips HC9450 tegen. Dit is de enige tondeuse die ik kon vinden met een enorme flexibiliteit in de scheerlengtes. Ik heb dus genoeg keuze in de scheerlengte en dat maakt het gelijk mijn favoriet.

Bij het openen van de verpakking was het recht toe recht aan, De tondeuse, scheerkammen, oplader en een klein kwastje en documentaties. Helaas geen opbergkoffer, maar dat maakt niet uit vanwege de philip actie wat loop waarbij een gratis toilettas wordt meegeleverd.

Ik hou van producten waar ik gelijk mee aan de slag kan zonder de handleiding door te nemen. Bij deze moest ik dat wel vanwege de touchscreen bediening. Gelukkig is het niet al te ingewikkeld en inmiddels heb ik het binnen 8 minuten na het uitpakken kunnen uittesten.

Het scheert perfect, Superblij met de resultaat. Niet zwaar voor mij, grappige curve wat best goed in de hand zit. Verder nog geen nadelen gevonden behalve dat het zonder opberg koffer wordt geleverd.

Bosbes 02-10-2015

voldoet aan gestelde eisen

fijn en mooi apparaat, maak ik zelf wel uit!!!!
wens niet gedwongen te worden hele verhalen te schrijven over het door u gemaakte product.
hopelijk is de tekst nu wel acceptabel!!!!

ils2020 14-09-2015

Was al langere tijd op zoek naar een professionele tondeuse voor een acceptabele prijs wat ik met deze nieuwe Philips heb gevonden. Het apparaat voelt heel degelijk aan en middels een futuristische swipefunctie kun je zeer makkelijk de lengte instellen. Per kam kun je 3 lengtestanden in het geheugen zetten. Opvallend is de zeer lange batterijduur. Kortom: zeer blij met mijn aankoop!

bassimsam 24-07-2015

fijn in de handliggende en goed knippende tondeuse

knipt strak-mooie uitstraling en prima prijs-kwaliteitverhouding.
minstens zo goed als zijn voorganger(ook Philips)

Nlftimeforfun 22-07-2015

Heel mooie tondeuse. Scheert snel en precies. Heeft 3 kammen waarvan elk 2 lengtes in het apparaat kunnen worden opgeslagen. Apparaat is een beetje aan de grote kant als je er mee werkt maar dit stoort niet. Touchschreen is heel gevoelig maar met wat handigheid ben je dit snel gewoon. Batterij gaat na 1 uur opladen lang genoeg mee om heel je hoofd te scheren wat zeker een pluspunt is. Ben heel tevreden met dit apparaat.

naam_anonim 13-07-2015
  • Product maand in bezit

6,2
Digitaal lengte instellingen zijn zeer langzaam. Handmatig lengte instellen werkt prima. Ik vind het een onnodig eigenschap en daarnaast ook heel langzaam.

RobbyICT 02-07-2015

Heel mooi apparaat. Voelt goed aan. zeer nauwkeurig instelbaar. Compleet geleverd. Zeer solide kammetjes waardoor resultaat heel gelijkmatig is. Laadt erg snel op.

Anoniem 28-06-2015

huidige indruk is goed.
het is een solide apparaat met mooie afwerking.
ook de touch bediening werkt goed.
deze wordt automatisch gelocked als je met het apparaat gaat scheren dus foute instelling is niet mogelijk.

als ik 1 nadeel moet noemen tov mijn vorige philips tondeuse.De vorige was instelbaar van 3mm tot 21mm met 1 kam. nu moet ik tussentijds kammen wisselen omdat mijn maximale lengte die ik gebruik 15mm is.
kam 1 gaat van 1-7mm
kam2 gaat van 7-24mm
kam3 drie gaat van 24-42mm

voordeel is echter weer dat je tot 1mm kort kan ipv de vorige die tot 3mm ging

al met al een mooi apparaat.

Basx88 28-06-2015

Scheerresultaat prima Tenzij je het kleinste opzet stukje gebruikt en redelijk kort zet. Wanneer je dan over de grote spieren bij de slaap heen scheert neemt hij even een flinke diepe hap. Loop nu een week met 2 kale plekken aan weerszijden van mijn hoofd... Verder is het een top apparaatje.

Robert vd E 27-06-2015

Het scheerresultaat is alles wat ik er van mag verwachten. Laat geen haren achter en geeft een egaal resultaat. Vandaar een 10.

Qua mogelijkheden doet hij alles wat hij moet doen. Maar verder ook niets extra's. Vandaar een 7.

Gebruiksgemak is prima. Het touch screen werkt erg intuïtief, het geheugen is handig en het apparaat glijd door de vorm niet snel uit de hand. Ook vind ik hem niet te veel herrie maken naast de oren.

Qua degelijkheid lijkt het mij een prima apparaat. Maar het echte oordeel kan ik pas over een paar jaar geven. Mijn vorige tondeuse van Philips is meer dan 10 jaar meegegaan en deze lijkt niet minder te zijn. Ik gebruik hem gemiddeld 1-2 keer per week.

Karin 1961 26-06-2015

Makkelijk te bedienen na het lezen van de handleiding heeft vele opties een prima resultaat. Mijn man heeft erg dik haar maar hij gaat er makkelijk doorheen. Zal het apparaat zeker vaker gebruiken en aanbevelen aan anderen.

Ghandoer 22-06-2015

Een tondeuse en scheerapparaat in 1.
Handig in gebruik en op heel veel lengtes in te stellen.
De tondeuse is draadloos wel 2 uur lang te gebruiken.

Danny010 21-06-2015

Is snel opgeladen. Scheert goed en snel, ligt goed in de hand als je je eigen haar scheert.
Heb pas 1 scheerbeurt gedaan, en doet goed wat hij moet doen heb al aardig wat tondeuses versleten en deze bevalt na 1 scheerbeurt al prima.

JurgenM74 18-06-2015

Ik heb m net in huis en al gebruikt. Heel erg handig en gemakkelijk in gebruik. Ligt makkelijk in de hand. Afstellen van mm hoogte via touchscreen is zeer eenvoudig en zeer precies. Ik kan nu al niet meer zonder.