Philips HAIRCLIPPER Series 9000 HC9450 - Reviews

Voeding
batterij/netstroom, netstroom, accu/batterij
  • Best Reviewed 6 keer aug 2020
Bekijk 1 andere uitvoering

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 95 reviews die zijn achtergelaten voor de Philips HAIRCLIPPER Series 9000 HC9450 op Kieskeurig.nl.

Koreman4 25-06-2015

moet verplicht dit veld in vullen om verder te kunnen gaan met de cash back actie van philps heb hem net opgehaald en nog nooit gebruikt.

s van der Poel 18-06-2015

De haartjes blijven opgehoopt in het kammetje vast zitten moet ik elke keer dat ding eraf klikken en de haartjes verwijderen had ik bij die andere hair clipper geen last van . Het merk wat ik hiervoor had is een kappers merk wahl. Mijn kapper kon het merk dit keer niet leveren en heb ik een philips gekocht.Maar hij is lekker ligt in de hand ik heb dat apparaat pas een paar dagen dus is het misschien even wennen prachtig apparaat om te zien in ieder geval.En leuk dat ik 20 euro terug krijg anders had ik het apparaat niet gekocht. Met vriendelijke groeten Soraya van der Poel

Ray 29-12-2019

Opzetkam gaat snel kapot

Geschreven voor: Philips HAIRCLIPPER Series 9000 HC9450

Mooi apparaat, lange accu duur, prachtig design en een snelle oplaadtijd. Ik was helemaal blij met dit mooie schitterende coole apparaat. Maar helaas brak het opzetkammetje al na 6 maanden (bij normaal gebruik). Nu was ik genoodzaakt een nieuw kammetje te kopen.

Na een zoektocht op het internet vond ik de juiste kam maar las ook, tot mijn schrik, dat ik niet de enige was met dit probleem. "Very weak plastic," "Very poor quality comb," "Breaks too easily - BAD DESIGN - WEAK PLASTIC!," "Fell to bits in under a year," "poor quality plastic," "High expectations,high disappointment :-(," las ik op het internet. Heeft het zin om een nieuw kammetje te kopen of kan ik beter een tondeuse van een ander merk aanschaffen?

Had ik dit maar eerder geweten dan had ik deze tondeuse niet gekocht. Dit product was een zeer teleurstellende ervaring omdat ik dit niet verwachtte van een Philips tondeuse maar ook een leermoment. Bij de volgende aankoop besteed ik extra aandacht aan de kwaliteit van de kammetjes en ga ik niet alleen voor de brand en design.

Al heeft het apparaat een mooi design, lange accuduur en en snelle oplaadtijd, zonder kammetje is het niet te gebruiken dus vandaar dat ik het een 1 geef.

Pluspunten

• Accuduur
  • Laad snel op

Peter Kind 07-02-2017

Zonder kam niet te doen

Geschreven voor: Philips HAIRCLIPPER Series 9000 HC9450

Deze tondeuse had ik aangeschaft vanwege de 0.5mm hoogte, lekker kort. Dat betekent zonder kam, met kam begint bij 1.0mm. Bij de 2e keer heb ik het apparaat kapot op de grond gegooid, zonder kam glijd hij namelijk niet over je hoofd maar hobbelt. En dat kan echt behoorlijk pijnlijk zijn als ie ineens "hapt". En een knalrode hoofdhuid. Ik heb gelukkig nog steeds mijn oude Babyliss die wel soepel glijdt.

Willem 16-12-2016

kwalitatief rotzooi

Geschreven voor: Philips HAIRCLIPPER Series 9000 HC9450

apparaat eind januari 2016 gekocht, in maart weer terug gestuurd omdat de swipe functie om de lengte instelling niet meer werkte, nieuw apparaat gekregen (garantie) maar nu begin december weer het zelfde probleem helaas. apparaat op zich was ik zeer te spreken over maar kwalitatief gezien is het dus rommel

Paul 25-11-2016

Uitstekende kwaliteit

Geschreven voor: Philips HAIRCLIPPER Series 9000 HC9450

Werkt perfect en glijdt zo door je haar heen. Je kunt de lengte erg nauwkeurig instellen. Het enige nadeel dat ik vond is dat het haar achter het opzetstuk blijft hangen waardoor ik hem verschillende keren schoon moet maken onder het scheren.

Joris Hemelaar 02-01-2016

Zojuist de eerste keer gebruikt. Erg fijn, houdt prettig vast en mesjes zijn goed scherp. Mijn vriendin is erg tevreden over het resultaat. Kan hem aan iedereen aanbevelen. Goede prijskwaliteitsverhouding.

chof 26-06-2015

werkt goed makkelijk in gebruik en is vrij degenlijk
instelbaarheid is goed en is in een uur opgeladen en klaar voor gebruik van minimaal anderhalf uur en uitleg van het apparaat is ruim voldoende

Phteef 24-08-2020

Luxe tondeuse, van alle gemakken voorzien.

Geschreven voor: Philips HAIRCLIPPER Series 9000 HC9450

Vanaf moment één heel blij met dit apparaat. De tondeuse heeft een mooi design en ligt fijn in de hand. Daarnaast is de tondeuse eenvoudig en snel in te stellen, o.a. door het schermpje. Het is fijn dat de tondeuse zoveel verschillende standen heeft. Zo kun je er zowel je hoofd als baard mee bijwerken, voor een snel en goed resultaat. De batterij gaat lang mee.

Pluspunten

• Gebruiksgemak
  • Veel standen

A Slingerland 23-08-2020

Goed voor lang haar, minder voor kort haar.

Geschreven voor: Philips HAIRCLIPPER Series 9000 HC9450

Prima tondeuse. De display is erg gemakkelijk en dat je per millimeter nauwkeurig kan instellen. Ook heeft het veel standen en heeft een lange accuduur. Tevens vind ik het irritant dat de lange haren in de kam blijft 'hangen'. Ik raad dit product af om te gebruiken voor korte haren en baard te scheren.

Pluspunten

• Lange accuduur
  • Op de millimeter goed instellen.

Minpunten

• Niet geschikt voor korte haren
  • Geen opbergetui

Boolie 21-08-2020

Prima tondeuse

Geschreven voor: Philips HAIRCLIPPER Series 9000 HC9450

Ik heb de nodige tondeuses versleten, maar deze is zo gebruiksvriendelijk dat het niet mis kan gaan. Meteen na het uit de doos halen, valt het design op.
Met een soort van swipe kun je met kleine stappen de lengte instellen. Dit in combinatie met de drie bijgeleverde kammetjes zorgt ervoor dat elke gewenste haarlengte te scheren is.
Zelf heb ik helaas niet het kapsel hiervoor dus ik gebruik de kammetjes niet, maar ook zonder kammetjes scheert hij perfect.
De tondeuse ligt goed in de hand waardoor je makkelijk alle bewegingen kunt maken om overal bij te komen. Na gebruik is de tondeuse makkelijk te reinigen en ook de batterij gaat lang mee.

Enig nadeel is, dat er geen koffertje bij zit om alles in op te bergen en dat dus alles terug in de doos moet, wat niet handig is in een vochtige badkamer.

Pluspunten

• Scheert perfect
  • zeer gebruiksvriendelijk

Kokkie 19-08-2020

Goede tondeuse

Geschreven voor: Philips HAIRCLIPPER Series 9000 HC9450

Handig apparaat, mooi design.
Makkelijk in gebruik en erg handig dat je met een druk op de knop de lengte kan instellen, per millimeter. Daarnaast beschikt het apparaat over een geheugen dat je in kunt stellen voor de volgende keer gebruiken, dat is echt een plus! Maakt tevens weinig geluid.

Pluspunten

• geheugen
  • design
  • gebruiksgemak

DMHx 19-08-2020

Super fijne tondeuse

Geschreven voor: Philips HAIRCLIPPER Series 9000 HC9450

Erg fijne tondeuse, dankzij de scherpe mesjes gaat hij vlot door het haar heen. Ook is de lengte gemakkelijk en zeer nauwkeurig in te stellen. Fijn dat er 2 opzetstukken bij zitten. Verder is hij ook erg snel opgeladen en handig dat je de optie dan hebt om hem draadloos te gebruiken.
De lengte is gemakkelijk en zeer nauwkeurig in te stellen door middel van een touchscreen. Aan een kant kan je de millimeters snel doorscrollen en aan de andere kant kan je de millimeters langzamer doorscrollen.

Pluspunten

• Gebruiksvriendelijk
  • Nauwkeurig in te stellen lengte met touchscreen
  • Draadloos te gebruiken
  • Snel opgeladen

Eefje1993 18-08-2020

Luxe tondeuse!

Geschreven voor: Philips HAIRCLIPPER Series 9000 HC9450

Fijne handzame tondeuze. Luxe uitstraling en makkelijk in gebruik. Veel mogelijkheden met de verschillende opzetstukken. Tondeuse maakt ook niet veel geluid

MariaKMB 18-08-2020

Doet wat die moet doen

Geschreven voor: Philips HAIRCLIPPER Series 9000 HC9450

Erg fijne tondeuse. Veel verschillende standen op. Bediening met toucheren. Snel opgeladen en batterij gaat lang mee. Ligt fijn in de hand door het fijne/mooie design

Pluspunten

• veel verschillende standen
  • bediening erg prettig
  • batterij gaat lang mee

Marcel 10-03-2019

Geen konstante resultaten

Geschreven voor: Philips HAIRCLIPPER Series 9000 HC9450

Ik heb de Philips HC9450 al voor een paar maanden en ik ben er niet tevreden over. Ik dacht dat het gewenning was (daarom ook niet direct een review geschreven) maar de problemen met het resultaat blijven. Het probleem is, de tondeuse knipt niet egaal in lengte. Je kunt op 14mm knippen en je hebt stukken die vele malen korter zijn. Dat heeft misschien te maken dat de haren steeds vast komen te zitten in de opzet kammen. Ik maak deze steeds schoon tijdens het knippen maar de verschillende snij lengte blijft. Ondanks dat de tondeuse nog niet oud is toch besloten om deze te vervangen.

Pluspunten

• Veel verschillende snij lengtes
  • Snel oplaadbaar

Minpunten

• Knipt niet egaal op de zelfde lengte
  • Snij lengte verstelling niet erg handig
  • De accu is snel leeg

Agnes 01-12-2016

Perfect, op de haarkammen na.

Geschreven voor: Philips HAIRCLIPPER Series 9000 HC9450

De tondeuse is okay. De haarkammen zijn erg onhandig. Heel lastig om rond de oren en andere lastig te bereiken plaatsen te knippen.

Robert Vroone 27-11-2016

perfect

Geschreven voor: Philips HAIRCLIPPER Series 9000 HC9450

apparaat was snel opgeladen en het gebruik is lekker makkelijk.
Lengte kan niet verspringen omdat deze wordt vergrendeld op he moment dat de tondeuse wordt aangezet.
Ik moest wel even wennen aan de stand van de kam omdat ik een ander merk was gewend.

Pluspunten

• makkelijk in gebruik
  • snel opgeladen
  • automatische turbo funktie

Yvon 26-11-2016

Tondeuse

Geschreven voor: Philips HAIRCLIPPER Series 9000 HC9450

Ligt lekker in de hand. Ik zou deze tondeuse wel aanbevelen. Maakt wel een klein beetje herrie, maar is niet storend

Emi 24-11-2016

perfect trimmer for short and long hair

Geschreven voor: Philips HAIRCLIPPER Series 9000 HC9450

this is a second trimmer from philips - having a good experience from the previous one I wanted to get another, upgraded version.