Philips HAIRCLIPPER Series 9000 HC9450 - Reviews

Oplaadbaar
Scheren op lichtnet
Werkt op batterijen

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 103 reviews die zijn achtergelaten op Kieskeurig.nl.

Toedeliedoki 29-06-2016

Handzame en prettige tondeuze

Ligt prettig in de hand en doet waar hij voor bedoeld is. Mooie vormgeving en met een digitale display doet deze mee met de tijd. Ook prettig dat de scheerdiepte traploos van 0,5 tot 42 mm instelbaar is.

FK 29-06-2016

Zeer degelijk product

We gebruikten hiervoor nog zo'n zwaar trillende tondeuse, wat een verschil met deze philips, zeer licht, knipt het haar heel goed af, je bent veel sneller klaar met het bijwerken. Echt een aanrader, heeft niet echt minpunten (zie wel eens mensen klagen dat je hem niet onder de douche kan gebruiken, nou, dat zou ik toch al niet doen, dus voor mij geen probleem)

Hans 28-06-2016

Top tondeuse!

Werkt prima, makkelijk in gebruik. Veel mogelijkheden om lengte in te stellen en voelt goed in je handen

Henny 26-06-2016

fantastisch

het was voor mij een hele verrassing zo automatisch instellen heel makkelijk te bedienen en schoon te maken
ben heel tevreden

janjan96 20-06-2016

Doet niet wat er gezegt wordt

De aangegeven instellingen kunnen niet worden ingesteld, er wordt aangegeven vanaf 1 mm maar in werkelijkheid is het vanaf 5 MM, is wel een degelijk verschil en heel jammer, wij gebruiken heb niet!
Oorspronkelijk gepost op philips.nl

Tijmen 19-06-2016

Philips HC9405/15

Knipt van 0,5 tot 42 millimeter met stappen van 0,1 millimeter, je gewenste lengte zit er dus gegarandeerd bij.
Ook geschikt voor dik en stug haar dankzij de turbo-functie.
Zelfslijpende titanium messen voor langdurig gebruik en weinig onderhoud.
Gebruik hem met snoer of draadloos, het kan allebei.

ans 17-06-2016

Mooie tondeuse

Ziet er heel mooi uit, komt degelijk over. Je kan scheerlengte heel precies afstellen. Ik heb hem nog niet op hele korte stand uitgeprobeerd maar het resultaat op de lange scheerlengte was oke.

Cactus64 16-06-2016

Snel resultaat!

De tondeuse laat snel op (ongeveer 1 uur), heeft een groot knipbereik (0.5mm - 42mm) welke instappen van 0.5 mm ingesteld kan worden op een touchscreen en geeft een heel goed resultaat, wat wil je nog meer? Over de degelijkheid kan ik nog niet goed oordelen omdat ik hem nog maar 1 dag in bezit heb. De 3 opzetstukjes zijn van een harde plastic en ik vermoed dat deze snel stuk gaan wanneer je deze laat vallen. Het apparaat ziet er goed uit, de grip is glad en zou wat stroever mogen voor een stabielere grip.

AnnevR 14-06-2016

Uitstekende tondeuse

Een geweldige tonduese! Werkt uitstekend. Vooral de memory-functie m.b.t. de kniplengte is erg handig.

Martin 14-06-2016

Prima tondeuse

Deze tondeuse scheert goed, door de verschillende standen scheert hij op alle mogelijke lengtes. Hij heeft een mooie vormgeving. Fijn apparaat! Goeie aankoop!

Tijmen 13-06-2016

Prima apparaat

Werkt uitstekend, zelfs zo goed dat ik eerst niets voelde en dacht dat ie het niet deed... dat bleek wel het geval gelukkig. De instelbaarheid per 0.1mm is wat overdreven, maar de precisie en soliditeit zijn erg prettig

Pierre 11-06-2016

Philips HC9450/15

De Philips HC9450/15 is een zeer degelijk en goed toestel voor een optimale Trimbeurt. Het grote voordeel is dat je de standen van kammen kunt aanpassen tot op 0,1mm. Het heeft ook een zeer handige display waardoor je kan zien op hoeveel mm hij nu net staat afgestemd. Hij is handig in gebruik, geen gedoe met moeilijke aanpassingen van de kammen. Gewoon even scrollen met de vinger en de kam past zichzelf automatisch aan in hoogte. Er is zelf een opslagfunctie zodat het toestel kan onthouden wat jouw voorkeursstand van de kam is.
Topaankoop!

GJ 09-06-2016

Waar voor je geld

Levert strak scheerresultaat en is heel exact instelbaar tot 0,5mm kort. Werkt simpel en heeft voldoende afstandhouders voor elke gewenste lengte.

Berty 09-06-2016

Tondeuse HC 9455/15

Prima apparaat, scheert goed, goed geluid, gebruiksvriendelijk. Al met al een goede aankoop, en mooi dat er € 20 cashback op zit.

Serge 09-06-2016

Philips Tondeuse HC9450

Na het gebruik van een goedkopere no name tondeuse waarvan de accu niet goed meer was en de kammetjes kapot raakte, op zoek gegaan naar een nieuw apparaat. De keuze was op de Philips gevallen vanwege, gebruik zowel snoerloos als aan de stroom, relatief lange accu duur en de uitgebreidde verstelbaarheid. Nu pas één keer gebruikt, maar erg tevreden.

Karin 08-06-2016

Supertondeuse

Wij hebben de tondeuse nog niet heel intensief gebruikt want heb hem pas een paar dagen. Maar ik ben nu al heel enthousiast door de vele mogelijkheden qua standen en ook de 3 geheugenvastleggingen vind ik super. Mooi uiterlijk en ligt goed in de hand.

Reinout 08-06-2016

Hij doet zijn werk!

Direct na de bestelling heeft mijn vriendin mijn haar in orde gemaakt. Hij scheert er gemakkelijk door en heeft alle standen voor ieder wat wils.

Enig nadeel: rondom de oren is lastig met het apparaat omdat de hoeken van het apparaat geen mesjes bevat.

Verder helemaal tevreden!

Bas 05-06-2016

Philiips tondeuses HC9450/20

Gisteren deze tondeuse aangeschaft en gebruikt nadat de oude kapot ging. Dit (veel duurdere) model gekozen boven de Babyliss modellen vanwege de titanium mesjes en boven de Remington vanwege de instelbare trimhoogte (Remington gaat niet kleiner dan 3 mm).
Eerste resultaten zijn uitstekend. De kleinste kammetje is beter gestileerd dat die van mij vorige tondeuse (Babyliss): door een andere stand van de tondeuse kon je bij het vorige model onbedoeld de trimafstand verkleinen wat niet helemaal de bedoeling is. Wel is nu het oppervlak van de kam groter, zodat je wat lastiger achter de oren komt.
Bediening: trimhoogte is elektrisch aan te passen door een knop op het toestel. Luxe, maar tijdens het trimmen kan je dit onbedoeld aanpassen.
Apparaat wordt geleverd met een mooi tasje om de tondeuse mee te nemen. Er is echter geen ruimte om het laadsnoer mee te nemen. Ook is er helaas geen opbergmogelijkheid meegeleverd om alle losse accessoires netjes op te kunnen ruimen (zoals het huidige model van Babyliss wel heeft).

GBR 01-06-2016

Net in gebruik

Voor het eerst gebruikt en het resultaat is zeer goed te noemen. Snel op geladen en te gebruiken.
Ligt redelijk goed in de hand.
Moet wel alle mogelijkheden nog ontdekken.
Over de degelijkheid is nog niet iets zinnigs te schrijven als je het zo kort in bezit hebt.

Piet 29-05-2016

Tondeuse HC9450/2-

Het is een goed apparaat, dat door een deskundige verkoopster aan me verkocht is. De digitale instelling geeft veel mogelijkheden om lengte in te stellen.