De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 92 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Inventum MN305C op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Wesley 16-02-2019

Inventum MN305C combimagnetron

Geschreven voor: Inventum MN305C

De MN305C heb ik gekocht omdat ik op zoek was naar een betaalbare combimagnetron, die er ook nog goed uit zag. Na mijn zoektocht ben ik uitgekomen op deze combimagnetron. Persoonlijk vind ik het design strak en simpel eruit zien zonder teveel poespas. Dat is ook terug te merken in de bediening van het apparaat, want zonder het instructieboekje te moeten lezen, kan dit apparaat al gebruikt worden.
De ovenfunctie werkt zeer goed, de oven komt snel op de gewenste temperatuur en het geluid klinkt bijna niet harder dan wanneer de magnetron stand is ingeschakeld. De grilfunctie werkt ook heel goed, de gril gloeit mooi rood op en blijft constant rood. Echter duurt het wel langer dan de ovenfunctie voordat de gril goed opgloeit.
Al met al ben ik zeer tevreden over deze combimagnetron die het geld meer dan waard is.

Pluspunten

• Het simpele en strakke design
  • Prijs/kwaliteit
  • Eenvoudige bediening
  • Oven warmt snel op

Minpunten

• De grilstand had sneller mogen opwarmen
  • De draaiknop voelt gammel aan

peter groote wolthaar 04-02-2019

inventum mn 305c

Geschreven voor: Inventum MN305C

prima oven/magnetron, zeer makkelijk bedienbaar en doet wat ik er van verwachte.
aantrekkelijk geprijst en niet te vergeten de lange fabrieksgarantie na registratie bij inventum.

Pluspunten

• gebruiksgemak
  • lage aanschafprijs
  • lange garantie na registratie

Hans O. 18-01-2019

MN305C

Mooi design
Nederlandse handleiding
Uitstekende klantenservice (ook telefonisch vanuit België)
Eenvoudige bediening met tientallen mogelijkheden

Pluspunten

• Prijs/kwaliteit verhouding
  • Eenvoudige overzichtelijke bediening
  • Doet wat je van het apparaat verwacht
  • Degelijke makkelij

Minpunten

• display instellingen (P100 = 900 watt)

Agnes 08-01-2019

zeer gemakkelijk te bedienen

Geschreven voor: Inventum MN305C

Ruime binnenkant, zeer gemakkelijk te bedienen .
Gemakkelijk schoon te maken, binnenkant r.v.s en je kunt overal goed bij met je doek.
Een fijne combimagnetron met ook nog een mooie duurzame uitstraling.

Pluspunten

• bediening
  • uitstraling
  • garantie 5 jaar
  • makkelijk schoon te maken
  • snel op temperatuur

Minpunten

• verschuifd soms van zijn plaats bij opentrekken

Rob Crombeen 04-12-2018

Makkelijk bedienbare combimagnetron

Geschreven voor: Inventum MN305C

Voor mijn moeder va 84 jaar gekocht.
Inderdaad makkelijk te bedienen zodat zij direct vishapjes in de hete lucht over heeft bereid en melk gekookt voor de pap. Ziet er zo goed uit in RVS dat hij mooi op de aanrecht staat!

Pluspunten

• Bediening
  • Vormgeving/ uiterlijk

Minpunten

• geen

geert 17-11-2018

plaatje in de keuken

Geschreven voor: Inventum MN305C

Mooie combi-magnetron die exact doet wat op de site vermeld staat. Gebruiks-vriendelijk en bakt als een tierelier daarnaast grilt het of combi's ervan. Fantastisch!!!!!

J.de Jong 28-10-2018

Zeer gebruiks vriendelijke combimagnetron

Uitstekende prijs/kwaliteit verhouding
Door zijn eenvoudige bediening uitermate geschikt voor senioren!
Kortom een toppertje!

C.K. Beckers 24-10-2018

Goede service en informatie.

Geschreven voor: Inventum MN305C

Gekocht omdat de prijs vooral door de aanbieding van Expert meevalt.
Mooi vooraanzicht en misstaat niet in de keuken.
Voldoet aan al mijn verwachtingen

Pluspunten

• Mooi aanzicht
  • Grote inhoud vooral voor een groot bord .
  • Simpele bediening

Minpunten

• nog geen ontdekt

Miranda 20-10-2018

Zeer eenvoudig in gebruik, doet wat 'ie moet doen.

Geschreven voor: Inventum MN305C

Super makkelijk te gebruiken, eerste keer handleiding erbij, daarna niet meer nodig. Doet wat 'ie beloofd te doen. Veel verschillende functies, mooi simpel design en prima kwaliteit. Wat minder is de korte snoer, ik moest wat passen en meten. Maar ik ben absoluut een tevreden klant/gebruiker!

Pluspunten

• eenvoudig in gebruik
  • veel functies
  • degelijke kwaliteit

Minpunten

• vrij korte snoer

peter groote wolthaar 13-10-2018

mooie zilverkleurige aanzicht

Geschreven voor: Inventum MN305C

goede combi-magnetron voor een redelijk lage prijs. 5 jaar garantie goede revieuw in consumentengids. prijs/kwaliteit gaven de doorslag. Daarbij is de gebruiksaanwijzing zeer goed.

Pluspunten

• prijs/kwaliteit
  • gebruiksgemak
  • 5 jaar garantie na registratie

Anita 10-09-2018

Mooi handig betaalbaar apparaat

Geschreven voor: Inventum MN305C

Mooi en handig en betaalbaar apparaat .goede garantie, duurzaam
Goede service bedrijf. Lange garantie .

Jura1440 29-08-2018

Eenvoudige duidelijke bediening

Geschreven voor: Inventum MN305C

Eenvoudige bediening van een uitgebreide keuze van magnetron en oven. Mooi dessign en veel mogelijkheden van Magnetron en Oven

Pluspunten

• Eenvoudige bediening
  • Ruime keuzes
  • Goede prijs kwaliteit verhouding

Beemsma 27-08-2018

Mini vaatwasser Inventum VVW5520

Geschreven voor: Inventum MN305C

Ik heb dit product een aantal weken geleden gekocht via bol.com. Kwam er al snel achter het apparaat niet werkte. Loodgieter bij gekomen wat me ook weer klauwen vol met geld heeft gekost. Uiteindelijk was de conclusie: apparaat is defect.
Ik bel de klantenservice op en deze mevrouw vertelt mij dat ik binnen 24 uur zou worden terug gebeld. Dan zou ik namelijk te horen krijgen of ik een nieuw apparaat zou krijgen of dat er een monteur langs komt. Je kan het al raden, na 24 uur geen belletje gekregen. Na 48 uur trouwens ook niet, want ik wilde namelijk beleefd wachten. Dus ik weer opbellen. Ik kreeg nu een andere dame aan de lijn, die mij vertelde dat er niet in het systeem stond dat ik had gebeld. (KLANTENSERVICE VAN INVENTUM ECHT TOP!) dus niet. Maar goed, op dat moment had ik nog wel geduld. Vervolgens zou ik een verzendlabel krijgen en het apparaat ZELF moeten opsturen. Daarbij wil ik even zeggen dat ik op 2 hoog woon en geen auto heb. Ik heb mezelf erbij neergelegd en ben naar het postkantoor gegaan. De doos had ik niet meer, moest ik opnieuw kopen. Het laatste wat inventum voor mij kon doen is de doos vergoeden lijkt mij, maar nee zelfs daar zijn ze te gierig voor.
Dit was mijn ervaring met inventum!

Inventum combimagnetron MN305C 28-12-2017

Combimagnetron MN305C

Geschreven voor: Inventum MN305C

In eerste instantie kijk ik eerst naar de reviews en daaruit koop ik mijn product.
Ik heb hem nu een week en ben zeer tevreden over het gebruiksgemak en uiteraard het resultaat wat er uit de magnetron komt.

Pluspunten

• duidelijke verlichting en kijkscherm
  • makkelijk schoonmaken
  • mooi uiterlijk

Minpunten

• nog niet ontdekt

onkyo48 05-12-2017

Geen lekkere diepvries pizza's meer

Geschreven voor: Inventum MN305C

Ik snap niet hoe deze magnetron zo goed uit de test komt ik vind het een onding mijn dr oetker pizza's zijn slap en smaken niet meer van alles geprobeerd maar ze blijven slap het lieft zou ik hem zo in de kliko gooien

Bannink 26-11-2017

Prima combi

Geschreven voor: Inventum MN305C

Zeer tevreden. Van cupcake tot kip perfect in orde!! Al vele succesvolle gerechten gemaakt. Speciaal gekozen omdat hij over 200 graden kan.

Pluspunten

• Max. Temperatuur 230 graden
  • Paste precies in de kast
  • Makkelijk schoon te maken

Nicole 13-11-2017

Goed formaat, genoeg watt, glazen deur????

Geschreven voor: Inventum MN305C

Super combi-magnetron. Genoeg watt, ziet er mooi uit, gebruiksaanwijzing in het Nederlands. Erg handig! Glazen deur👍🏻 Druk en draaiknop! Helemaal tevreden. De prijs is ook super. Erg vlij met mijn aankoop!

Pluspunten

• Glazendeur
  • Niet duur
  • Draaiplateau

Sometimess 12-11-2017

Voldoet

Geschreven voor: Inventum MN305C

De ingebouwde combimagnetron moest wijken voor een koelkast, daarom tijdelijk een eenvoudige Sharp magnetron gebruikt. Niet fraai op het aanrecht en beperkt in de mogelijkheden. Daarom op zoek naar een losse combimagnetron, in RVS kleur. De vele goede reviews lieten me bij dit model van Inventum uitkomen.

Magnetron bevalt op zich goed. Bediening is tikje irritant met de nare pieptoon ter bevestiging en het wat onhandige tussentijds bevestigen (na instellen Wattage moet je eerst bevestigen voor je naar de tijdsinstelling kunt).

De eerste weken glijdt de magnetron wel erg makkelijk over de kunststof pootjes. Bij het opendoen van de deur trek je de hele magnetron mee.

Ik ben gewend na het opwarmen / bereiden van een gerecht de deur een poosje open te laten staan, om van condens en luchtjes af te komen. Het lampje gaat dan na enkele minuten vanzelf uit, heel fijn. Minder fijn is de hoogfrequente pieptoon die het apparaat dan verspreid. Het sluiten van de deur lost dat op, maar ja. Misschien zet ik er toch een aan/uit stekker tussen. Al levert dat weer meer van die irritante piepjes op.

Pluspunten

• Goede prijs

Minpunten

• Piep op hoge frequentie bij deur open

Erika 06-09-2017

Supper makkelijk

Geschreven voor: Inventum MN305C

Ik heb voor dit product gekozen omdat deze betaalbaar was en super goede reviews over heb gelezen. Tot nu toe ben ik dan ook 100% tevreden. Ik heb de magnetron nu een week in huis en ik gebruik het iedere dag. Absolute toppunten: je hoeft zelf niets in te stellen, behalve de klok; voorgeprogrammeerde programma's zijn ideaal en het werk goed!; harde piep om te laten weten dat iets klaar is (mijn oude magnetron hoorde ik niet goed); oven is echt heel snel voorverwarmd, het werkt allemaal super makkelijk, alles is duidelijk, goed afleesbaar, door het boekje wat je erbij krijgt snap je binnen vijf minuten hoe de magnetron werkt. Kortom: erg tevreden.

Pluspunten

• je hoeft zelf niets in te stellen, behalve de klok
  • oven snel voorverwarmd
  • harde piepjes om te laten weten dat iets klaar is
  • super makkelijk in gebruik
  • voorgeprogrammeerde programma's zijn top

Minpunten

• Na magnetrongebruik blijft soms van binnen vochtig

Carolien 24-08-2017

mooie luxe magnetron combi

Geschreven voor: Inventum MN305C

We hadden een hele oude magnetron die erg veel lawaai maakte, heb de reviews gelezen van te voren en was op lawaai voorbereid maar ik vind deze magnetron heel erg stil bij magnetron en oven functie. Moet wel erg wennen aan het instellen van de functies maar ben zeer tevreden. Hij doet wat ie doen moet. het metalen rekje is wel een erg onnuttig rekje wat mij betreft.

SC van Eck 20-07-2017

Oven snel voorverwarmd

Geschreven voor: Inventum MN305C

Wij zijn ontzettend tevreden met onze nieuwe Inventum MN305C magnetron. De ovenfunctie is bijzonder snel voorverwarmd. Verder hebben we alle functie mogelijkheden nu een keer gebruikt en ze werken zoals beloofd heel goed.

Pluspunten

• Oven is heel snel voorverwarmd
  • Ontdooi functie voor eten werkt erg goed
  • Ziet er mooi uit
  • Heel handig in gebruik
  • Weinig knoppen makkelijk schoon

Minpunten

• geen

Bert 19-07-2017

Vandaag in bezit

Geschreven voor: Inventum MN305C

Geniaal apparaat! ben er stil van. . . . en helemaal verliefd!
Dank allen voor geweldige reacties. Het heeft voor mij de doorslag betekend en ben daar zeer blij om. Dank ook Kieskeurig, perfectie bestaat dus wel! En ik ben kieskeurig!

Goed, boekje opengeslagen (natuurlijk onderin de doos haha) Ik vertik het om dozen ondersteboven te openen, afijn het apparaat moet er toch een keer uit.
Heldere taal en logische opbouw en niet langdraderig. Geweldig. Apparaat netjes afgeschermd met blauwe folie. Verwijder deze ook best wel leuke kleur.
Staat omschreven als: verwijder al het verpakkingsmateriaal.

Goed eerst maar de oven aandoen en het nieuwe eruit branden op 170 graden Celsius
Grill tot rood en kippensoep met combifunctie gedaan. (Ontdooien en beetje opwarmen) Geen honger nog.

Hij maakt geluid, maar geluid is goed. Dan weet je immers dat er gekookt wordt.
Mooi ruim en voor grotere pizza's, pootjes ombuigen/afknippen, of andere rooster aanschaffen.
De bediening berust op een geniaal systeem, zodra je die door hebt kun je de hele machine bedienen zonder het boekje, waar nogmaals alles in zeer duidelijke stappen uitgelegd is.

Ik was huiverig voor de rode cijfers maar ach, een viltstift doet wonderen dacht ik. Maar de cijfers vallen reuze mee! De viltstift blijft waar die is.

Piepjes zijn doordacht Like it!

Druktoetsen zijn overal kut, zo ook deze. Maar slecht is het niet.
Gewoon bewust drukken en dan is er niks aan de hand.
Zal we een veiligheidsnorm zijn en dus perfect eigenlijk.
Het ziet er mooi uit met duidelijke indicatie van wat het doet.

Cijfer: 10

Minpunten

• Wat ik zei over die druktoetsen

Corrie van de Graaf 19-05-2017

mooie vormgeving en makkelijk in gebruik

Geschreven voor: Inventum MN305C

Het is mooie ruime magnetron. Makkelijk in gebruik. Hij had wel wat stiller gemogen.
Mijn vorige combimagnetron was een HE van de Aldi, die minder lawaai gaf maar deze heeft meer mogelijkheden. Ik heb beslist geen spijt van de aanschaf.

Pluspunten

• Mooie vorm
  • makkelijk te bedienen
  • 5 jaar garantie

Minpunten

• Te veel lawaai

Miriam 16-02-2017

Gebruiksvriendelijk

Geschreven voor: Inventum MN305C

Net in gebruik en voldoet aan de verwachting! Nog nooit zo'n lekker pizza gehad met het voorgeprogrammeerd programma (Ad1). Ook de draaiknop en kinderslot is ideaal. Enig wat een nadeel is, is het bijgevoegde rooster. Daar staan namelijk pootjes op, waardoor je grotere pizza's niet op het rooster kan leggen.

Pluspunten

• Draaiknop
  • Voorgeprogrammeerde programma's
  • Kinderslot

Minpunten

• Bijgeleverd rooster

Joeri 08-02-2017

Super apparaat

Geschreven voor: Inventum MN305C

Mooi apparaat wat voldoet aan mijn eisen ik heb het apparaat gelijk gebruikt heel erg simpel in gebruik en makkelijke handleiding!

Pluspunten

• Mooi product
  • Makkelijk in gebruik