LG ND5520 wit

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 1 goedgekeurde review die zijn achtergelaten voor de LG ND5520 wit op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

nozer 07-05-2013
Geschreven voor: LG ND5520 wit

Had eigenlijk een paar 10en willen geven. Kwam er echter achter dat mijn Samsung Gio en Mini 2 niet worden opgeladen door de Dock. Na raadplegen handleiding en telefoontje naar LG, wisten deze te melden dat alleen de LG phones kunnen worden opgeladen. Terug bij de BCC diverse toestellen getest. Apple, Samsung S3, Note geen probleem. De Gio op diverse andere Android Docks getest. Op alle Docks geen resultaat. Geen idee waar het aan ligt. De micro USB is niet anders, misschien ligt het aan de Android versie 2.3?

Op dit minpuntje na(er zijn al zo weinig Android Docks), is het een prima apparaat. Heel veel mogelijkheden. FM (met 10 voorkeurzenders), Ipod-Iphone-Ipad, 3,5mm jack aansluiting, Bluetooth, USB (deze kan ook gebruikt worden om op te laden). Goed geluid en er zit zelfs een afstandsbediening bij en een FM antenne. De Android App werkt goed en er is goed over nagedacht

tom666 03-06-2014

inderdaad zeer universeel en mooi geluid. ik mis nog een accu voor portable gebruik maar een mens kan niet alles hebben.
Mijn ipad en samsung galaxy note2 (micro usb) laden wel op hoor.
tom