Bose SoundLink Wireless Mobile Speaker zwart

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 21 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Bose SoundLink Wireless Mobile Speaker zwart op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,3

krull001 12-10-2013

Het geluid is goed maar krijg er niets aan want als klant wordt je totaal niet serieus genomen als er wat mankeert aan je apparaat is mijn ervaring. Mijn Soundlink heeft vanaf aanschaf een slechte accu. Na opladen is hij zonder hem verder te gebruiken na een week helemaal leeg. Twee keer opgestuurd naar Bose (eerste keer via Media Markt) met duidelijke klachtomschrijving maar twee keer terug gekregen met de mededeling dat ze niets kunnen vinden.
Nee voor mij geen Bose meer. Je betaalt de hoofdprijs maar service hoef je niet te verwachten.

donjr 09-01-2014

Ik heb totaal andere ervaringen met de klantenservice van Bose. Heb een defecte koptelefoon opgestuurd en kreeg zonder enige vragen direct een nieuwe opgestuurd, ondanks dat de koptelefoon een jaar oud was. Ondankds dat mijn koptelefoon niet meer leverbaar was (de opvolger was al beschikbaar) hebben ze toch voor mij hun best gedaan om dezelfde koptelefoon te vinden (want ik wilde de nieuwere niet omdat ik die persoonlijk niet fijn vind)
Ergo, niets dan lof voor de service van Bose.

Buiten dat.. schrijf je hier niet echt een review van het product maar is het meer een relaas over de service van Bose. Heb je niet meer informatie over de speaker, hoe is het geluid (behalve goed want dat zegt nog niets) hoe makkelijk kan je verbinding maken enzovoorts.

EddyV8 16-08-2013

Heb in December 2011 deze speaker aangeschaft en heb er tot nu toe veel plezier van . Hij word door het hele gezin gebruikt voor binnen en buiten het huis . Toch heb ik een opmerking ivm de duurzaamheid . Aan de voorzijde van de speaker , zit een chrome strip die langzaam aan zwart wordt . Ik heb voor de luxe versie gekozen en betaalde €350 euro ivm de leren bescherming . Dacht in het begin dat er vocht in was gekomen , maar staat altijd droog . Toch worden de vlekken erger , en ben bang dat de luxe uitstraling er vanaf is . Heb Bose gemailt maar tot op heden geen reaktie mogen ontvangen ! Toestel is denk ik ook buiten de garantie , en krijg daarom geen reaktie ! Zijn er nog ander speakers met het zelfde verschijnsel ?? Graag een reaktie .

fritsflow 04-09-2013

Mijn ervaring met Bose is dat wel reageren. In elk geval als het over de werking van een apparaat gaat.
Buiten garantie willen ze je dan nog wel eens over halen om een nieuwe met korting te kopen. Heb ik ook mee gemaakt. Dan wordt het toch nog een duur stripje...

Jora33 18-08-2013

Hallo Eddy, die van ons is nu een half jaar oud. Wij gebruiken hem op de boot en we hebben dus altijd een wat vochtigere omgeving. Alles ziet er goed uit. Maar pas een half jaar oud dus.
Van Bose mag je naast een garantie ook een goede kwalieit verwachten, ook na het verstreiken van de garantieperiode. Ik zou daar dus contact over op nemen met Bose. Ze kunnen ook leren van jouw klacht.

Jora33 29-12-2012

Kocht hem voor de geluidsweergave buiten. Wauw, mooie weergave van de muziek. De aansluiting/ instelling ging vlot.
Handige oplossing dat we vanaf de ipad het geluid door de ruimte kunnen zetten en ook zo kunnen bedienen. Nu nog mee spelen welke mogelijkheden het allemaal heeft.
Ik loop nog tegen een probleem aan en zal deze in de help-vraag zetten

leo78 23-12-2012

prima geluid, maar koppeling via bluetooth werkt zeer matig.

al een aantal keer gereset, maar steeds opnieuw moeite om koppeling tot stand te brengen. Soms lukt het na 2 keer, maar vaal wel 10 keer nodig om koppeling tot stand te brengen.

Erg jammer, want verder prima apparaat.

Zolang dit probleem niet opgelost is zou ik niet kopen.

hanssons 20-06-2012

Handzaam en zeer gebruiksvriendelijke apparaat. Het geluid is verbluffend en kan makkelijk een gemiddelde woonkamer vullen iedereen zal verbaasd zijn dat dit klein apparaat dit kan produceren. Een 10 voor het geluid is omdat dit de beste in zijn klasse is en niet omdat hij de de home cinema kan vervangen. De Jawbone jambox, Logitech boombox en de Sonos play3 heb ik allemaal geprobeerd en zijn lang niet zo goed als de Bose soundlink wireless. Klein nadeel: Bij maximale volume wordt het geluid een beetje vervormd dus zet de volume niet harder dan 3/4.

Marco3838 29-04-2012

Nu ruim een maand in bezit en ik ben er zeer tevreden over. Het geluid is verrassend goed en ook de vormgeving en afwerking zijn geweldig. Het werkt perfect met mijn iPhone/iMac/iPad. Erg handig om in een hotel muziek te kunnen luisteren of bijvoorbeeld de 3fm app. De accu trouwens ook vrij lang mee.

Het is net als Apple, geen gedoe ermee, niet teveel knoppen die je toch niet gebruikt, nee gewoon waarvoor het bedoeld is!

Tony H 28-02-2012

We hebben de Bose Soundlink nu een paar dagen in huis. We zijn zeer enthousiast over dit apparaat, met name over de geluidskwaliteit en de compacte vormgeving. Heeft een warm, kamervullend geluid. Multifunctioneel: bruikbaar op de Smartphone (Wifi-radio), MP3-speler, computer, en CD-speler. Bluetooth werkt eenvoudig en is bij ons zeer stabiel. Echt een kwaliteitsproduct.

Nadelen: de pittige prijs, er ontbreekt een equalizer en die is o.i. wel nodig, omdat hij van zichzelf veel bas heeft (een equalizer is beschikbaar als app op de smartphone maar helaas niet op onze computer). Een USB-ingang zou ook wel handig zijn geweest.

Joris000 13-02-2012

Sinds vorige week in het bezit van deze Bose Soundlink. In één woord: geweldig. Koppelen met Iphone 4S probleemloos. Geluidskwaliteit is super. Alleen moet je hem wel echt met de "rug" naar de muur zetten anders komt het geluid niet tot zijn recht. Is zijn geld wel waard.

Mark073 03-01-2012

Duurde even voordat er een draadloze verbinding werd gemaakt met mijn iPhone, iPad of laptop, maar toen ik hem voor het eerst hoorde was ik met stomheid geslagen. Een massief geluid uit een klein boxje, met een volle bas. Precies naar mijn smaak. Als je hem op een plank of een dressoir zet, vlak voor een muur, dan klinkt hij het best. De lage tonen komen uit de achterkant van de speaker en worden zo door de muur weerkaatst. Verder kan hij lekker hard zonder vervorming.
Bluetooth werkt het best bij het afspelen van je gewone muziekdatabase. Als je op je iPad de app Garageband of iets dergelijks gebruikt, dan moet je de audiokabel aansluiten.

ttzippie 29-12-2011

Soundlink wireless gekocht als alternatief voor grotere portable broer zonder bluetooth. 1 uur in bezit gehad en terug gebracht/ omgeruild voor z'n grotere broer. Het geluid viel me zwaar, maar dan ook zwaar tegen in vergelijking met de grotere portable dock zonder bluetooth, daarom nog een "ruime" 3. Ik ga voor een vol geluid, en niet voor het geluid wat de wireless produceert. Is jammer, mooi apparaatje met mogelijkheden, maar blijft toch echt achter als het om een mooi geluid gaat. Als je een iphone / ipod hebt, raad ik de grotere broer aan. Heb je een ander bluetooth apparaat, dan is de soundlink wireless een leuk alternatief, maar dan lever je wel in op het geluid. Duurzaamheid kan ik geen oordeel over geven, ik heb 'm ongeveer 1 uur in bezit gehad. De grotere broer nu bijna 1 maand.

Arno1959 28-12-2011

Prachtig geluid, valt niets op aan te merken.
Pairen fluitje van een cent, geen enkel probleem.
MAAR... de bluetooth verbinding (met mijn Samsung Galaxy P7500 tablet) hapert af en toe, soms zitten er hinderlijke blupjes in de verbinding, en dat vind ik erg jammer, want dit verstoort de muziekbeleving.
Als dit niet het geval was geweest had ik 4 x 10 gegeven.

timosonyboy 25-12-2011

Echt een geweldig apparaat zo zuiver en warm geluid, bluetooth verbinding werkt geweldig, ik snap niet dat sommige mensen problemen ermee hebben, denk dat het aan het bleutooth apparaatje ligt hoor.

Mooi afgewerkt, ik ben nu echt Bose fan ook,(net als ik ook Sony fan ben)

en hij kan ook nog eens lekker hard en nog blijft het zuiver en mooi geluid,

1 woord: SUPER

Hay van Gaal 14-12-2011

Super mobilebox in combinatie met ipad, of gewoon je telefoon.Mooi warm geluid,en erg handig om mee te nemen op vakantie enz.

May72 11-12-2011

Sinds een week heb ik de Bose Soundlink in huis, maar ik ga deze terugbrengen. Vanaf het begin heb ik al een haperende verbinding, hoewel de speaker slechts op enkele meters afstand staat. Ook werd op een gegeven moment de verbinding verbroken en kreeg ik deze in het geheel niet meer aan de praat. Omdat ik dacht dat het een defect in dit betreffende apparaat was, heb ik 'm bij BCC omgeruild. Echter ook met het tweede apparaat begon het geluid na een tijdje te haperen en kraken. Af en toe doet hij het een tijd achter elkaar wel goed, maar het is geen constante kwaliteit.

Ik vind het heel jammer, maar ik heb geen vertrouwen in het apparaat en zal deze deze week weer gaan terugbrengen.

David uit Amsterdam 24-12-2011

Ik zou het probleem eens zoeken in het apparaat waarmee je verbinding maakt... Welk merk/type gaat het hier om? Mobiel, etc.?

Pepe01 11-12-2011

Je hebt Bose fans en mensen die er helemaal niet van houden. Nou, voor die laatste groep heb ik nieuws: deze Bose Soundlink Wireless Mobile is perfect! De afmetingen (compact), het afwerkingsniveau (zeer hoog) en last but not least het geluid. Echt heel erg goed! Typisch Amerikaans, veel laag en veel hoog, iets minder mid. Precies wat ik zoek. Min puntje zou kunnen zijn dat er geen toonregeling op zit, maar dat los je met handige apps op toch tegenwoordig? Overigens ondervindt ik totaal geen problemen met de BT koppeling, mijn Iphone 4s en Macbook Pro werken goed samen met deze nieuwste telg van Bose.

Zeer tevreden met mijn aankoop. Elke dag genieten.

Hans Geurtsen 08-12-2011

Mijn SoundLink gaat terug. Ten eerste vind ik dat op zo'n duur apparaat wel een toonregeling had mogen zitten, ten tweede heb ik constant gezeur met de bluetooth verbinding. Ik heb hem al twee keer moeten resetten en nu kan ik hem zelfs helemaal niet meer koppelen aan apparaten die hem nog niet kennen. Het is een leuk idee, maar gewoon een stekkertje werkt toch betrouwbaarder. Het enige waar niets mis mee is bij deze speaker is de bas. Die is voortreffelijk, voor de rest had ik meer verwacht van een speeltje van € 300. Helaas kan ik hem daarmee niemand aanraden, tenzij de bluetooth verbinding om wat voor reden dan ook een must is.

harry000159 06-12-2011

Is zeer handig in gebruik op het eerste verdiep laptop
muziek opzetten speaker mee naar de tuin nemen en hij doet het perfekt.
ziet er ook degelijk uit.
Ik heb men notebook / smartphone / tablet gekoppeld
en het werkt allemaal prima ben zeer tevreden

Hans Geurtsen 06-12-2011

Hij valt me toch een beetje tegen. Wat echt super is, is de bas uit zo'n compact apparaat. In het begin denk je echt 'waar is die grote subwoofer onder de tafel verstopt'. Maar wat ik echt minder vind zijn de overige tonen. Daardoor klinkt de SoundLink vaak een beetje dof. Gebruik je apps waarin je een equalizer hebt waarmee je dat kan regelen, is er nog weinig aan de hand. Maar wanneer je dat niet hebt, heb je simpelweg pech. TuneIn bijv. op je telefoon gebruiken om radio te luisteren, klinkt echt niet mooi. En dat is jammer. Voor deze prijs had Bose een toonregeling op het apparaat moeten hebben. Dan was het een perfect apparaat geweest. Nu zowel qua geluid als mogelijkheden een 7. En voor € 300, had dat meer moeten zijn.

Officiele reactie Bose 09-12-2011

Reactie voor Hans Geurtsen Naar aanleiding van uw review verzoeken wij u contact op te willen nemen Bose. Dit in verband met een mogelijke oplossing voor de Soundlink mobile. U kunt ons bereiken via 0299 -390290 of per e-mail naar onsumentenbelangen@bose.com Met vriendelijke groet, Bose klantenservice.

sloeberd 19-02-2012

Hallo Hans, ben het met je eens, qua geluid OK, maar de bluetooth verbinding is zeer matig. Lig dat aan het apparaat zelf?
Sinds gisteren blijft het toestel in zoek modus (blijven knipperen van bluetooth icoontje), kan men het toestel zelf resetten?Hoe gaat dat?

Groetjes

Patrick

Harold70 19-10-2011

Het doet wat je er van verwacht, via bluetooth geluid afspelen. Voor deze prijs en merk krijg je ook wat je verwacht: top geluid. Afwerking is top, bediening is simpel. Ik ben nog wel even aan het stoeien met meerdere bluetooth verbindigen, er kan er immers maar 1 actief zijn, maar er zijn natuurlijk wel meerdere iphones, itouches en ipads gelijkertijd in de buurt. Welke kiest hij dan en kan je dat simpelweg beïnvloeden. Later meer.