Kenwood SJM024A

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 5 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Kenwood SJM024A op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

7,6

judgroen 20-08-2014
Geschreven voor: Kenwood SJM024A

Wegens de vormgeving gekozen. Echter kwamen er al snel scheurtjes bij handvat en nu na twee jaar is handvat gebroken en ook lelijke brandwonden op voet hierdoor. Geen aanrader dus.

metinercan 04-06-2012
Geschreven voor: Kenwood SJM024A

Ik heb deze waterkoker bij AH gekocht. Was in eerste instantie, vooral door het ontwerp, erg tevreden over. Maar na paar maanden begon het apparaat behoorlijk geluid te maken tijdens koken. bovendien als ik het apparaat zelf uitzetten (dus niet automasich zich zelf laten uischakelen)de volgende keer bleef het apparaat doorkoken en schakelde zich zelf niet uit (erg gevaarlijk!!). En sindkort kwamen scheurtjes in de grijze plastic langs waterniveau indicator. Toen de aan en uit schaklaar ook nog eraf viel (vanzelf afgebroken) heb ik het teruggebracht! Al met al een erg matig apparaat en een dramatische prijs/kwaliteit verhouding

An1965 05-04-2012
Geschreven voor: Kenwood SJM024A

Eerste indruk apparaat: onder de indruk van de mooie vormgeving. Wat ik wel een nadeel vind is dat je bij het vullen de waterniveau-indicator slecht kunt lezen omdat je het handvat moet vasthouden. Wat ik echt ernstig vind is het afbreken van het afwerkrandje rondom het 'gat' waardoor het snoer van de houder naar buiten komt. Omdat mijn stopcontact iets verder weg zit dan waar de waterkoker staat wilde ik het snoer maximaal benutten. Standaard is dat één 'rondje' onderin de houder opgeborgen. Het snoer zat zodanig vastgeklemd door die opening dat toen ik het snoer los wilde halen, meteen die afwerking stuk ging. Ik mail straks de klantenservice van Kenwood en hoop binnenkort door een goede service mijn negatieve recensie hier te mogen aanpassen.

Lucyver 14-11-2011
Geschreven voor: Kenwood SJM024A

Behalve de mooie vormgeving is hij geweldig in gebruik. Hij gaat gemakkelijk van en op de ondergrond. Er komt echt geen druppel langs de tuit na gebruik. Het water is snel gekookt. Het énige waar ik aan moest wennen was de plaats waar je de inhoud kunt zien. Maar dat duurde 3 dagen;-) Ik ben er heel blij mee. Ik moet duurzaamheid invullen maar dat kan ik niet omdat ik hem nog maar een paar weken heb. Maar hij ziet er veel duurzamer uit dat die plastic kokers die ik hiervoor had.

Lucyver 09-07-2012

Na ruim een half jaar in gebruik (gebruik hem zeker 4 keer per dag) ben ik nog steeds zeer tevreden. Deze waterkoker ziet er nog uit als nieuw. Ik gebruik dan wel door Brita gefilterd water waardoor ik in de ketel nog geen mm. kalkaanslag heb.
Één plekje waar wel wat kalkaanslag komt is het zwarte randje buitenzijde boven de uitschenktuit. Dat komt van de stoom. En toch droog ik altijd het vocht meteen weg.
Maar al met al: superketeltje.

Piranha22 07-05-2011
Geschreven voor: Kenwood SJM024A

Ik heb de waterkoker net ontvangen via Internetwarenhuis, goede levering trouwens, liet even op zich wachten maar binnen de voorgestelde tijd in huis!
Hij ligt goed in de hand, schenkt erg goed. Geen druppels. Fijn klein ding!