Bestron AF727

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 4 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Bestron AF727 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,2

sandra63 07-09-2013
Geschreven voor: Bestron AF727

Mooie waterkoker om te zien en handig in het gebruik, maar de duurzaamheid is drie keer niks.
Na een paar maanden ging het deksel niet meer open en toen het een keer wèl open ging, viel het er meteen af. Na ongeveer een jaar is het deksel volkomen verteerd en vielen de stukken ervan in de waterkoker. Deze keer koop ik toch maar weer een Philips...

ErnstH 22-03-2013
Geschreven voor: Bestron AF727

Verschillende waterkokers gehad, deze werkt heel prettig: licht in de hand, kookt snel en zonder veel lawaai. Gemakkelijk terug te zetten op houder. En ziet er nog goed uit ook voor die lage prijs!

Gon123 29-12-2011
Geschreven voor: Bestron AF727

De waterkoker ziet er mooi uit, gewoon zwart, echt niet 'goedkoop'. Kookt prima, prima gebruiksgemak, vergelijkbaar met de A-merken. Enige puntje waaraan je merkt dat deze wel goedkoper is, is dat hij wat lichter aanvoelt. Het handvat lijkt iets minder stevig. Hij gaat nu een halfjaar mee en vertoont nog geen enkel gebruiksspoor. De volgende keer zou ik gewoon weer deze waterkoker kopen.

Baspostma 26-05-2010
Geschreven voor: Bestron AF727

Mooie waterkoker voor zijn prijsklasse. Doe wat ie moet doen en werkt goed.