Siemens WM14S495NL

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 79 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Siemens WM14S495NL op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Wb24 05-06-2018

Valt tegen op termijn.

Geschreven voor: Siemens WM14S495NL

De wasmachine is nu ruim 2 jaar,garantie is er af en de storingen en gebreken komen aan het licht. Naar nu blijkt is de kwaliteit bedenkelijk.
Koop zeker geen Siemens weer!.

Pluspunten

• grote trommel
  • trommel verlichting
  • bediening

Minpunten

• centrifugeren
  • sensoren
  • wasmiddellade
  • sluiting deur
  • bediening

peterspanjers 29-11-2014
Geschreven voor: Siemens WM14S495NL

de wasmachine werkt naar alle tevredenheid,goed wasresultaat en makkelijke bediening al met al een goede aankoop.

Ri van delft 17-10-2014
Geschreven voor: Siemens WM14S495NL

Zeer goede wasmachine Wast perfect schoon en heel veel mogelijkheden veel wasprogrammas en zeer eenvoudig in de bediening

Mark040 28-07-2014
Geschreven voor: Siemens WM14S495NL

Ruim voldoende keuze programma's, waarmee het gebruiksgemak gewaarborgd is. Was komt schoon en na centrifuge ook heel droog al uit de wasmachine (waardoor ook de droogtijd in de wasdroger aanmerkelijk verkort wordt!). Apparaat ziet er modern, strak en mede door de chrome-look hip uit. Geluidsniveau is extreem laag, je hoort de wasmachine bijna niet! Aanrader voor diegene die op zoek is naar een betaalbare wasmachine met modern design en prima wasresultaat.

ee trouwe siemens fan 25-07-2014
Geschreven voor: Siemens WM14S495NL

Tot nu toe had ik wel alle keukenapparatuur van Siemens, maar nog geen wasmachine. Ik heb de Siemens wasmachine nu een paar weken, en ik ben heel tevreden over het apparaat, in het bijzonder over het bedieningsgemak, de snelle was mogelijkheid van 15 minuten, de centrifuge keuzemogelijkheden en het wasresultaat en het feit dat hij erg stil is. Kortom: een voortreffelijke keuze gemaakt!

scorpio1970 19-07-2014
Geschreven voor: Siemens WM14S495NL

Prima apparaat. goede prijs kwaliteit verhouding. Onze vorige wasmachine was ook een Siemens en die heeft het 15 jaar volgehouden zonder noemenswaardige problemen, dat zegt genoeg

marina57 13-07-2014
Geschreven voor: Siemens WM14S495NL

Werkelijk een hele goede aankoop geweest deze goedwerkende wasmachine. Heel rustig wast hij alle wasjes in elk gewenst programma. Makkelijke bediening wij hebben het boekje niet nodig gehad alles wijst zichzelf! Een dikke 10!

fdielissen 07-07-2014
Geschreven voor: Siemens WM14S495NL

Rust!... was het eerste wat opviel toen onze gloednieuwe wasmachine voor het eerst draaide. Misschien hadden we toch al eerder onze oude apparaat moeten opruimen.

Mogelijkheden: te over - maar eerlijkheid geliefd te zeggen dat we alles vergelijken met onze oude Siemens - het werkpaard dat naar jaren trouwe dienst met pensioen moest. Dit geldt ook voor de vele opties en mogelijkheden en duurzaamheid die we gewend zijn van Siemens. Daarom allemaal achten. Wanneer we een jaar verder zouden zijn zouden het negens en/of tienen zijn. Nu is dat nog te vroeg om te zeggen maar we hebben er wel alle vertrouwen in (anders was het natuurlijk weer geen Siemens geworden).

Mevr. Nicolaes 05-07-2014
Geschreven voor: Siemens WM14S495NL

Ik heb de machine nog maar net, maar hij bevalt erg goed tot nu toe.
Hij heeft een fijne grote trommel en ook een grote vulopening.
Ik heb mijn eenpersoonsdekbedden er ook al in gewassen, heerlijk!
Ik moest wel wennen aan het feit dat er zoveel minder wasmiddel in moest.
Het lampje begon bij de eerste paar wasbeurten steeds te knipperen en toen ik de handleiding bekeek, zag ik dat ik waarschijnlijk te veel zeep erin had gedaan.
Het verbaast me wel dat ik nu voor een volle machine (van max 9kg!) maar een half bolletje in de machine hoef te doen.
Ik was een beetje bang dat ik mijn was niet schoon zou zijn bij zo weinig zeep, maar toen ik tijdens het wassen in de trommel keek schuimde het nog gigantisch!! Geweldig.
Dat was bij mijn trouwe Siemens Siwamat plus wel anders, daar deed ik letterlijk anderhalf bolletje in de trommel, hahaha.
Het enige waar ik me een beetje zorgen om maak zijn de kleine gaatjes in de nieuwe trommel. Ik hoop maar dat ook ernstig bevuild water erdoor kan worden afgevoerd (voetbalkleding met modder etc).
Conclusie: Fijne machine op het eerste oog, nu maar hopen dat hij het net zo lang zal doen als mijn ouwe trouwe Siwamat!

Kimv88 05-07-2014
Geschreven voor: Siemens WM14S495NL

Ben erg tevreden over deze wasmachine. Hij is erg stil vergeleken met de andere wasmachine's waarmee ik heb gewerkt. Hij is erg gemakkelijk te bedienen, ook mijn partner snapt hoe hij werkt.

E. Bruins 01-07-2014
Geschreven voor: Siemens WM14S495NL

Heb de machine nu 4 weken in gebruik. Voldoet prima, vooral 9 kg trommelinhoud. Kan nu eindelijk zelf dekbedden wassen. Prettig is ook dat in elk programma zelf de temperatuur gekozen kan worden. Verder 'stille' machine, ook tijdens centrifugeren.

Susan990 30-06-2014
Geschreven voor: Siemens WM14S495NL

Fijne wasmachine met ideale timer.
Was blijft mooi en beschermd.
Eenvoudig in gebruik en maakt amper geluid.

M.Vissers 30-06-2014
Geschreven voor: Siemens WM14S495NL

Een Gebruiksvriendelijke en praktische wasmachine voor een competitieve prijs. Een prima aanbeveling door onze leverancier EP Lunenburg.

verhuis 29-06-2014
Geschreven voor: Siemens WM14S495NL

een geweldig wasmachine, duidelijk verder doorontwikkeld
d.m.v.nieuwe technieken en zeer stil.mooi
vorm gegeven gebruikvriendelijk

wasvrouw1983 29-06-2014
Geschreven voor: Siemens WM14S495NL

Deze machine ziet er niet alleen goed uit van buiten, maar hij wast ook stil en met een goed resultaat. Heel handig is het kinderslot.

H. Melissen 29-06-2014
Geschreven voor: Siemens WM14S495NL

Wij ervaren de Siemens WM14S495NL als heel prettig; hij is makkelijk te bedienen en erg stil (ook bij centrifugeren).

Leuk detail: bij het openen van de deur gaat een lampje branden; dat is erg makkelijk bij het leeghalen van de wasmachine.

Lotje05 25-06-2014
Geschreven voor: Siemens WM14S495NL

Standaard programma's centrifugeren op laag toerental. Moet ik handmatig steeds aanpassen, dat vind ik een minpuntje.
Goed apparaat, mooie vormgeving. Lekkere royale trommel! Stil tijdens wassen, ook niet onbelangrijk. Handig dat eindtijd wasprogramma in te stellen is.

sensis 25-06-2014
Geschreven voor: Siemens WM14S495NL

een mooie machine. Die niet veel lawaai maakt en heel fijn is in gebruik en bovenal een schone frisse was.

aart b 16-06-2014
Geschreven voor: Siemens WM14S495NL

het is een fijne machine, met veel verschillende opties.
vooral de funtie eco in combinatie met klaar in, vind ik ideaal. zo was ik zuinig en is mijn was klaar wanneer ik wil.

Ytcp 15-06-2014
Geschreven voor: Siemens WM14S495NL

Het apparaat maakt zoveel minder geluid, dat ik nog steeds even cheque of ik hem wel aangezet heb. Het piepje dat het programma klaar is, is duidelijk maar niet irritant. En er zijn vele mogelijkheden qua programmering! In het kort: ik ben verheugd over de aankoop.

Wilthe04 14-06-2014
Geschreven voor: Siemens WM14S495NL

Wij hebben de machine pas enkele dagen maar de grote vulopening en de trommel van 9 kg zijn erg makkelijk voor grote stukken wasgoed. dekbedovertrekken e.d.
Ook de koolborstel loze motor met 10 jaar garantie is zeer stil.

B&W2001 03-06-2014
Geschreven voor: Siemens WM14S495NL

De eerste zes wassen gedaan, komen er allemaal schoon en voldoende droog geslingerd uit. Het lampje in de trommel, hoewel op voorhand eigenlijk overbodig geacht, blijkt toch wel handig. De machine is een stuk stiller dan we gewend waren. En, hoewel ik niet echt goed kan vergelijken nog, de witte was lijkt inderdaad witter dan bij onze oude machine. Ten slotte vinden we het ook wel handig om te kunnen zien hoelang de was nog duurt.

M.Geuns 02-06-2014
Geschreven voor: Siemens WM14S495NL

Gebruiksvriendelijk en met veel nieuwe mogelijkheden.
Erg energiezuinig.Goede garantieregeling wel 10m jaar op de motor.

waskereltje 01-06-2014
Geschreven voor: Siemens WM14S495NL

we hebben deze machine genomen omdat hij meedenkt qua bezuiniging en het milieu aspect en omdat hij makkelijk te bedienen is.

vdW1980 28-05-2014
Geschreven voor: Siemens WM14S495NL

Fijne wasmachine met goede grote vulopening en trommel. Prettig en makkelijk te bedienen. Echt een aanrader!