Samsung WF700Y4BKWQ

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 7 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Samsung WF700Y4BKWQ op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Sanne Pieters 03-05-2014
Geschreven voor: Samsung WF700Y4BKWQ

Kan iemand die deze machine ook aangeschaft heeft mij uitsluitsel geven of de mogelijkheid bestaat om bij het "korte/snelle" wasjesprogramma het toerental voor centrifugeren instelbaar is. Standaard staat die namelijk op 800 toeren. Waardoor de was dus té nat uit de machine komt. Samsung klantenservice kon ons geen uitsluitsel geven. En in de product omschrijving/handleiding is dit niet terug te vinden.

stepien0 26-03-2014
Geschreven voor: Samsung WF700Y4BKWQ

Ik heb deze wasmachine nu een paar weken en ik vind hem erg fijn. De wasmachine is zeer makkelijk te bedienen, wast goed schoon en is heerlijk stil! Echt een aanrader.

Reidid 16-10-2013
Geschreven voor: Samsung WF700Y4BKWQ

Prima wasmachine. Melodie is wel prettig, met name als er een storing optreedt. Je hoort dat een andere melodie dan als de machine klaar is. Handig anders zit je maar te wachten en staat het programma vervolgens te wachten totdat je de storing verhelpt(waterkraan was niet helemaal open). Het geluid is prima en de vulopening is ook erg prettig. En het vloeibaar wasmiddel hulpmiddel is ook erg fijn. Hierdoor heb je de wasbol niet meer nodig!

guppie82 08-05-2013
Geschreven voor: Samsung WF700Y4BKWQ

Fijne en makkelijk te bedienen wasmachine tot nu toe heel erg tevreden. Over de duurzaamheid kan ik nog niets zeggen aangezien ik hem nog maar pas hem. De grote vulopening is superfijn

Daan L. 27-02-2013
Geschreven voor: Samsung WF700Y4BKWQ

Hele stille machine door de inverter motor. Zelfs bij het centrifugeren is het geluid zeer acceptabel. Makkelijke programma keuze knop en tal van eigen instellingen blijven daarnaast nog mogelijk. Ik vind het deuntje dat ie speelt als ie klaar is overdreven, maar dat is gelukkig uit te zetten. De eerste was kwam er wel wat nat uit vond ik. Fijne machine verder.

essietje 26-02-2013

Update.
Na een paar maanden deze wasmachine te hebben gebruikt is er niks veranderd.Vlekken die ik met mijn oude machine er niet uit kreeg zijn met deze wel verdwenen.Hij wast nog steeds heerlijk en enorm zacht in geluid.Een top machine voor weinig geld.

essietje 07-11-2012
Geschreven voor: Samsung WF700Y4BKWQ

Eerst een miele van o.v. 24 jaar oud gehad.Kun je niet vergelijken met nu.Dit is een prachtige wasmachine.Je hoort hem gewoon niet in onze open keuken.Al verschillende programma"s uitgeprobeerd.Alles doet hij even goed.Alles staat keurig aangegeven.Je kunt gewoon niet mis gaan.Zelfs het centrifugeren doet hij zo zacht dat je hem bijna niet hoort.Gewoon een top machine voor weinig geld.Je hoeft dus geen superdure te hebben.Hoelang hij meegaat dat kun je nooit weten.Wij hopen nog lang.