Siemens WT47Y780NL

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 60 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Siemens WT47Y780NL op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Mieke van Hees 20-03-2017

WT47Y780

Geschreven voor: Siemens WT47Y780NL

Wat een waardeloos apparaat, (WT47Y780) wanneer ik mijn laken en hoeslaken wil drogen, gooit de trommel alles op 1 prop, ik haal er dan weer uit, om uit elkaar te halen, anders is het binnenste niet droog. Heb er spijt van dit gekocht te hebben, was ook niet echt goedkoop, heb er € 1049,00 voor betaald. Ben terug geweest naar de zaak die hem heeft verkocht aan mij, de verkoper was er trouwens laaiend enthousiast over, en dit zou komen omdat de trommel maar één kant op draait, had graag gehad dat ze me hierover van te voren hadden geïnformeerd. Nu zit ik voor jaren aan een waardeloos apparaat vast.

Minpunten

• Gooit alles op 1 prop.
  • Trommel droogt maar 1 kant op.

Connos67 06-12-2014
Geschreven voor: Siemens WT47Y780NL

Fijne machine. Droogt iets langzamer dan mijn vorige Siemens condensdroger, maar is een stuk zuiniger. Goede droogresultaten, makkelijk afleesbaar scherm en veel keuze mogelijkheden. Kregen er ook nog een Persil wasmiddelen pakket bij voor een jaar wassen. Verwacht de wat duurdere aanschafprijs er ruimschoots uit te halen, Helemaal tevreden!

ronaldo 18-10-2014
Geschreven voor: Siemens WT47Y780NL

Mooie machine die goed droogt en erg stil is Je hoort allen de compressor wat meer maar dat hoort.Verder is hij mooi vorm gegeven.Het droogrekje voor schoenen en wol is ook erg handig.

Wilma19 29-07-2014
Geschreven voor: Siemens WT47Y780NL

Erg mooie vormgeving, makkelijk in het gebruik.
De droger biedt veel mogelijkheden, moet dit nog goed uitproberen

Siemientje 26-07-2014
Geschreven voor: Siemens WT47Y780NL

Het is een fijn apparaat. Goed droog.
Maakt alleen een bijgeluidje. Lijkt te komen door de compressor, die een iets hogere druk opbouwt.

familiemulder 24-07-2014

Super droger.
Was komt er superdroog uit.
Gewoon helemaal tevreden met de droger.
Gelijk op de afvoer aangesloten.

Nancy 123 23-07-2014
Geschreven voor: Siemens WT47Y780NL

Na lang zoeken op internet en vergelijken heb ik voor deze droger gekozen. Nu een maand in gebruik en zóóóóó makkelijk! Was erin en was eruit, het dubbele pluizenfilter schoonmaken en de rest doet de machine... Het enige minpuntje vond ik het sluitingspinnetje bovenaan de deur, daar heb ik al een keer mijn arm aan opengehaald, die had voor mij aan de machinekant mogen zitten.

Gabrielle Jaque 09-07-2014
Geschreven voor: Siemens WT47Y780NL

Fijne machine,handig die verlichting bij leeg halen.
Erg veel programma,s even wennen maar alles komt er perfect naar wens uit en niet in de kreukels.
Hij kiest zelf voor een korte tijd indien dit nodig is, zodat hij nooit onnodig lang aanstaat.
Handige afvoeraansluiting nooit meer de condensbak legen of vergeten, dus altijd droge was.
Bij de installatie hiervan moet men niet vergeten het zwarte dopje te verwijderen anders werkt het systeem niet,jammer dat de winkel dit niet wist maar 1 tel. Siemens bellen en je weet het!
Ja het apparaat is zo nieuw dat dat nog niet iedereen dit weet.

ronnie351 04-07-2014
Geschreven voor: Siemens WT47Y780NL

Machine lekt niet kopen siemens is niet meer alsvoorheen u koopt beter een ander merk.wij hebben 2 machines gemocht van maar liefst 200 euro en de service laat te wensen over

ronaldo 30-06-2014
Geschreven voor: Siemens WT47Y780NL

Prachtig vormgegeven machine. Je zou hem bijna in de woonkamer zetten zo mooi ziet hij eruit. Zeer veel mogelijkheden, stil, goeie droogresultaten.

Harry & Jolanda 30-06-2014
Geschreven voor: Siemens WT47Y780NL

een degelijke droger, voorheen altijd Miele maar veel pech mee gehad. Mogelijkheden on uitputtend, zeer stil.
wij hopen hier langer mee te doen als onze vorige Miele.

wallyb 27-06-2014
Geschreven voor: Siemens WT47Y780NL

na de oude Aeg condensdroger deze warmtepompdroger aangeschaft. in 1 woord TOPPRODUCT. Stil, droogresultaat top en de extra features zijn heel ruim, en de korf voor schoenen en delicate spullen zijn een super uitvinding...Als je hem aanzet heeft het een hele luxe uitstraling. Ik ben er heel blij mee.

Ad338 26-06-2014
Geschreven voor: Siemens WT47Y780NL

Super mooi design, specifieke droog programma's voor de gevoelige was.
Eenvoudige bediening door 2 voorkeuze knoppen.
Energie zuinig, een "groen" product.
Onze ervaring is goed met Siemens oplossingen in de keuken en wij vertrouwen dan ook op een Storingsvrij droog periode.

NessaNV 24-06-2014
Geschreven voor: Siemens WT47Y780NL

Erg fijne droger, stil van geluid, makkelijk te bedienen.
Heb inmiddels grote hoeveelheden in de droger gedaan (dekbed overtrek, kussens) en alles is er prachtig droog uit gekomen.
Zeer tevreden tot nu toe. (heb de droger een week in bezit)

Polderleeuw 22-06-2014
Geschreven voor: Siemens WT47Y780NL

Wat een prachtig solide apparaat! Direct na aankomst op vaste afvoer aangesloten en in gebruik genomen; de was kwam er perfect gedroogd uit. Moest wel even wennen aan een klein 'rammeltje' achter het ventilatiedekseltje maar deze droger is verder echt stil.

L&MBdV 19-06-2014
Geschreven voor: Siemens WT47Y780NL

Prachtige droger die goed z'n werk doet. Display is duidelijk afleesbaar en makkelijk te bedienen. Hij laat zien hoever hij is en hoelang hij nog moet. Ideaal dat je kan instellen met hoeveel toeren je de was hebt gecentrifugeerd en de mogelijkheid om 2 programma's op te slaan in het geheugen die je veel gebruikt.

Henk-w 18-06-2014
Geschreven voor: Siemens WT47Y780NL

Wij hebben deze nieuwe siemens wasdroger WT47Y780NL nu enkele dagen in gebruiken. Wij hebben alleen maar goede resultaten droogt sneller maakt minder geluid en gebruikt veel minder stroom ten opzicht van onze vorige droger van 10 jaar oud.

martinus1969 15-06-2014
Geschreven voor: Siemens WT47Y780NL

En zeer mooi gebruiksvriendelijk apparaat. Binnenverlichting is ideaal. Blij dat we weer een A merk hebben gekocht.

M en G 13-06-2014
Geschreven voor: Siemens WT47Y780NL

Met 5 wassen per weekend is een goede, zuinige efficiente droger erg noodzakelijk. Toen de oude er mee stopte hebben we goed geïnformeerd en de afweging tussen een Miele en Siemens gemaakt.
De Miele heeft een iets hoger droog percentage, de Siemens is enkele honderden euro´s voordeliger in aanschaf en energie zuiniger.

Met zijn A++ status is hij echt stukke zuinger dan de oude.

Voordelen:
++ Super stil
++ Snel en goed droog
++ Dubbele pluizenfilter
++ Zelfreinigende condensor
++ Duidelijke display
++ Super handig in gebruik
+++ Deur is omzetbaar van L / R draaiend

Nadeel:
Erg veel instelmogelijkheden waardoor ik toch vaak voor handdoeken of kastdroog + kies.

Carlijn1122 08-06-2014
Geschreven voor: Siemens WT47Y780NL

Zeer mooi vormgegeven droger. Staat sinds kort bij ons op zolder en we zijn super tevreden. Droogt prima en is zuinig in gebruik. Grote inhoud en veel programma's, waarvan je er in de praktijk natuurlijk maar een paar gebruikt.

EvV69 06-06-2014
Geschreven voor: Siemens WT47Y780NL

Apparaat twee weken in bezit en in één woord gevat: super! Droogt aanmerkelijk beter dan de oude vertrouwde droger. Ontzettend veel mogelijkheden, tot aan het drogen van schoenen (in speciaal mandje!) aan toe. Duurzaamheid uiteraard nog niet te beoordelen maar zeer duidelijke beschrijvingen voor het aansluiten op afvoer (!) en het verwisselen van de draairichting van de deur.
Ziet er verder superstrak uit met doorzichtige deur. En niet onbelangrijk: zuinig in het gebruik (al moet dat nog blijken)

AlcoPone 05-06-2014
Geschreven voor: Siemens WT47Y780NL

Zeer mooi apparaat, die veel sneller droogt dan mijn oude apparaat, stil snel en een grote deuropening.
Echt een aanrader

wijnand wesselink 30-05-2014
Geschreven voor: Siemens WT47Y780NL

Perfect apparaat, goede prijs/kwaliteit verhouding. We hebben alle modellen met de mogelijkheden bekeken. Deze is eenvoudig te bedienen, veel opties maar makkelijk te vinden op het apparaat. Ook kreukvrij stand in te stellen. Klaar in..in te stellen
Ben er erg tevreden.
Hopelijk gaat hij 20 jaar mee!

Wim19710 26-05-2014
Geschreven voor: Siemens WT47Y780NL

Zeer fijne droger. Zeer goed droogresultaat. Erg handig doordat de waterbak niet geleegd hoeft te worden (aansluiting op afvoer). Naast het feit dat het een praktische droger is, ziet hij er ook nog mooi uit. Met de 10 jaar garantie een goede koop!

Michel76 Jansen 21-05-2014
Geschreven voor: Siemens WT47Y780NL

Ik heb onlangs de Siemens WT47Y780nl aangeschaft omdat mijn vorige droger "op" was.
Het apparaat is eenvoudig te bedienen, heeft uitgebreide mogelijkheden om programma's te finetunen en het droogresultaat is erg goed. Een absolute aanrader !