Siemens WT34V170NL

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 4 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Siemens WT34V170NL op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

7,8

Petra9999 08-12-2010
Geschreven voor: Siemens WT34V170NL

Waardeloze droger. Er zitten diverse droogprogramma's op, maar slechts op één stand wordt de was ook echt droog. Dit duurt dan wel 2 uur. De kreukherstellende programma's hoef je al helemaal niet te gebruiken, want zelfs op de stand "zeer droog" is de was aan het eind van het programma nog behoorlijk vochtig of zelfs nat. Grote stukken, zoals beddengoed, draait het ding helemaal in elkaar en maakt er één grote verkreukelde knoedel van. Op die manier kan de was ook niet droog worden.
Ik heb heimwee naar mijn oude Philips wasdroger. Die heeft zijn werk ruim 20 jaar prima gedaan!

hennie1951 16-09-2009
Geschreven voor: Siemens WT34V170NL

Wat een complete ramp is deze aankoop!!!!! Ik heb altijd een Bauknecht gehad die perfect droogde. Mijn was komt na een tijd van 2 uur drogen nog niet perfect droog uit de machine. Ik heb dan intussen alweer 2 manden was klaarstaan. Het schiet absoluut niet op, waardoor ik een dag langer over m'n was moet doen dan voorheen!!!!

naam.1969 16-05-2009
Geschreven voor: Siemens WT34V170NL

Bewust voor dit type gekozen omdat we al een luchtgat in de muur hadden van voorgaande droger. Let op de luchtafvoer slang zit Niet standaard erbij! Deze moet je los bijbestellen, ongeveer 15 euro. Machine is stil en droogt zeer goed nadat we de luchtafvoerslang voor de helft inkort hadden. Afstand van machine tot buitenmuur 20 cm. Voldoende programma keuze met draaiknop. Indicatie lampje verspringt zodra het droogprogramma vordert. Geeft geen tijdsduur vermelding.
Mooi design met dichte deur, welke heel ver open kan waardoor makkelijk grote stukken wasgoed ingeladen kunnen worden. Erg tevreden.

smart88 01-11-2007
Geschreven voor: Siemens WT34V170NL

Tot nu toe een perfecte machine die doet wat hij moet doen. Er zitten niet te veel toeters en bellen aan en dat hoeft van mij ook niet: dat gaat alleen maar eerder stuk. Hij maakt veel minder lawaai dan onze vorige droger. Een nadeel had kunnen zijn dat hij maar een richting op draait, maar daar hebben we tot nu toe niets van kunnen merken. Ik hoop dat ik over een jaar of tien iets over de duurzaamheid kan schrijven.