Na een defecte Miele, maar eens een Samsung wasdroger gekocht. We hebben al een Samsung Wasmachine die goed bevalt.
Binnen 1 1/2 week defect, bij de derde keer gebruiken klapte er iets en ging de wasdroger roken!!
Samsung gebeld en 08-11-2013 kwam de monteur en heeft er toen een nieuw verwarmingselement in gezet.
Week later toevallig weer voor de derde keer te gebruiken weer hetzelfde probleem.
Op 22-11-2013 is de monteur geweest en heeft toen een nieuwe printplaat/besturing besteld, deze is 06-12-2013 geïnstalleerd en proef gedraaid, alles ok.
Die avond hoort mijn vrouw iets tikken op zolder en besluit te gaan kijken, en de wasdroger maar aan te zetten. Ze gooit er sokken in, het gaat steeds sneller tikken. Ze ruikt een brandlucht, de machine gaat weer roken, ze kijkt in de trommel en door de achterwand van de trommel heen is het gloeiend rood!!! Ze gilt en trekt de stekker er uit!!!
Ik meteen naar Samsung gebeld, als we niet thuis waren geweest was mijn huis misschien wel afgebrand!!!! Ik zou die avond worden teruggebeld en dat deden ze dan ook, ze namen het erg serieus en met de hoogste prioriteit op en ze zouden afgelopen zaterdag 7-12-2013 tussen 11.00 en 12.00 bellen.
Nou dit is niet gebeurd en ben er pisnijdig om, de hoogste prioriteit zeggen ze dan!!! Mijn huis had wel af kunnen branden!!!
Wordt vervolgd, want ik laat het er natuurlijk niet zomaar bij zitten!!!