MSI V305-001R

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 2 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de MSI V305-001R op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

7,8

arkowe 22-09-2014
Geschreven voor: MSI V305-001R

Als je het product in je handen erg indrukwekkend nadat je de mooie doos met goede en veilige verpakking hebt geopend. Eerste gedachte is dan toch dat het nooit gaat passen in de pckast, maar dat valt dan toch weer reuze mee. Er is geen installatie beschrijving aanwezig (misschien op de cd, maar daar heb je niet zo veel aan als je oude kaart stuk is). Ik had al iets gelezen over een voedingskabel 6 polig en die blijkt gelukkig meegeleverd te worden met molex stekker aan de andere kant (niet gezien bij de omschrijving van het product). Kaart was een verjaardagskado en had wat zorg of het gamen ook merkbaar beter zou gaan in quadcore win7 pc met 4gb. Volgens de berichten zijn alle games (meestal via Steam) op de ultra instelling 60fps probleemloos en veel soepeler te spelen. Twee 24 inch schermen actief, eentje voor de game de ander voor de rest. Een prima product so far, weer snel geleverd.
Mycom doet luchtkussen in doos, maar altijd boven het product en niet er onder. Heeft dan niet echt veel zin volgens ons...
Verder zat er nog een vaag kabeltje bij de kaart, waarvan we maar denken dat die bedoeld is voor het onderling koppelen van videokaarten. Belangrijkste conclusie: een fijne game kaart!

kelbras 02-05-2014
Geschreven voor: MSI V305-001R

echt een geweldige kaart, heb m nu al ongeveer 4 maanden en nog steeds geweldig, speelt alle spellen rond 60 fps op max