Sony HXR-MC50E zwart

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 1 goedgekeurde review die zijn achtergelaten voor de Sony HXR-MC50E zwart op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Suykerbuyk Danny 06-12-2011
Geschreven voor: Sony HXR-MC50E zwart

deze is mijn tweede Sony, dus we zijn al gewend aan het prima Sony beeld kwaliteit, deze heeft dus ook die prima beeldkwaliteit met een zeer goede beeldstabilisator en een goede auto focus die ook bij weinig licht een vrij goed resultaat geeft (waarbij mijn eerste Sony de zwakte lag, de HDR SR12E).
Ook de ruis bij weinig licht is stukken beter en een prima geluid met de externe mic.
Dus deze Sony is met zijn kleine afmetingen en zijn automatische functies zeker een aanrader voor de filmliefhebber die iets meer wil dan maar alleen een gewone camera, prijs kwaliteit past perfect bij deze Sony, ik weet nu al dat deze camera mij zeer mooie momenten zal weergeven met een professioneel karakter waar ik en anderen veel plezier mee zal beleven, bedankt Sony!