Sony HDR-AS100VW - Reviews

Beelden per seconde
30 FPS
Near field communication (nfc)

Dennis92polo 01-03-2015 Product maand in bezit

Ik heb de camera nu enkele weken in mijn bezit. De beelden zijn mooi en de geluiden zijn helder. Met de vele opties en verschillende mounts zijn er zeer veel mogelijkheden. De vorm is zeer prettig, ligt goed in de hand. Zeker in vergelijking met de gopro. Al met al een goede aankoop.

Stephaniegog 09-02-2015 Product paar weken in bezit

Fijne camera om mee te werken. Geluid is heel erg goed. De camera is klein dus ideaal om te gebruiken voor verschillende actieve sporten wintersport. Of duiken. Het akan allemaal met deze camera. Ook de WiFi is ideaal.
Zeer fijn compacte camera is het.
Ben er erg blij mee en zat te twijfelen tussen deze en gopro toch blij dat ik voor deze ben gegaan.
De kleur vind ik. Ook mooi wit.

Stephaniegog 09-02-2015 Product maand in bezit

Fijne camera handig om met de WiFi te verbinden met de mobiele telefoon.
Het gebruiksgemak vind ik minder omdat het een klein schermpje is om mee te werken. De kwaliteit vind ik heel erg mooi.

Het geluid is ook erg mooi op de camera als het op de computer staat. De spullen die erbij zitten zijn ook fijn.

Chris 24 06-02-2015 Product maand in bezit

Geweldige camera, erg tevreden. Na Gopro nu een Sony. Metname bij verandering van contrast reageerd de camera snel en beeld blijft super.

De Camerafietser 19-01-2015 Product paar dagen in bezit

De camera bevalt vooralsnog heel goed! De GPS functie is leuk en ook het direct laden van foto's naar de smartphone is handig (met de gratis app playmemories) Het enige nadeel dat ik aan deze camera ondervond is dat het me niet gelukt is losse foto's te verwijderen: het is de hele SD kaart wissen of niets. Vandaar toch een 7 voor mogelijkheden. Verder is de beeldkwaliteit is uitstekend en heb ik weinig aan te merken op de geluidskwaliteit: 8. Zeker een goed alternatief voor de (duurdere) GoPro waar ik eerst voor wilde gaan!

Skurvy 15-01-2015 Product maand in bezit

Ik heb de Sony eerst vergeleken met de Gopro en voor mij kwam deze als beste uit de bus. Ik ben heel blij met mijn aanschaf. De mounts zijn fantastisch handig. De kwaliteit is heel erg goed. Het geluid is stereo, hetgeen voor mij heel belangrijk is. Voor mij was de belofte van de beeldstabilisatie de belangrijkste reden van aanschaf. Deze belofte wordt mer dan waargemaakt.