WOLF-Garten V 302 E

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 12 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de WOLF-Garten V 302 E op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,6

O.Velthuis 02-02-2016
Geschreven voor: WOLF-Garten V 302 E

Makkelijk in elkaar te zetten. Maait goed en is makkelijk in hoogte te verzetten. Ik weet ook eigenlijk geen minpunt te noemen

Anoniem 11-11-2015
Geschreven voor: WOLF-Garten V 302 E

Machine doet wat hij moet doen, verticuteren dus. Makkelijk te bedienen apparaat. Opvangzak wat klein, maar dat hangt er natuurlijk ook vanaf hoe vuil je gazon is. De plastic onderdelen zijn altijd wat kwetsbaar. Maar uit ervaring weet ik dat Wolf onderdelen makkelijk te krijgen zijn. Je moet wel goed oppassen dat je snoer niet in de messen raakt. Ik heb een groot gazon dus dan sleept er wel dertig meter kabel over de grond.

O.Velthuis 15-10-2015
Geschreven voor: WOLF-Garten V 302 E

Degelijkheid is moeilijk te zeggen aangezien ik hem nog niet zo lang heb. Product is makkelijk in elkaar te zetten. Makkelijk in gebruik, er is maar 1 klein minpuntje en dat is d eopvangbak, deze is wat klein maar ach, dan maar wat vaker leeggooien.Verder kan er bijna niets misgaan aangezien alle veiligheidsmaatregelen getroffen zijn om de evt gevaarlijke onderdelen af te schermen. Kortom, prettig apparaat !

tjitte van der wal 11-06-2015
Geschreven voor: WOLF-Garten V 302 E

ik las dat het in elkaar zetten moeilijk gaat maat dat viel echt wel mee. Hij werkt prima waar ik wel mijn twijfels over had, nu zien hoe lang hij het vol houd want mijn gras zit stikvol mos.De eerste indruk is prima!

Rico46 07-05-2015
Geschreven voor: WOLF-Garten V 302 E

Ik heb deze machine laatst gebruikt om mijn tuin te ontmossen. Ik moest hem eerst even in elkaar zetten, Dat was een probleempje. Ik snapte er letterlijk niks van en heb de buurman gevraagd of die kon helpen. Uiteindelijk is het gelukt maar mistte ik één schroefje die er dus niet bij zat of ik dus kwijt was geraakt. Gelukkig had ik er zelf nog ééntje thuis liggen. Het duurde even maar uiteindelijk kreeg ik het wel onder de knie. Ik vind het snoer wel irritant maar verder is het een heel deugdelijk product en raad ik het product wel aan.

HannekeV 30-04-2015
Geschreven voor: WOLF-Garten V 302 E

Het apparaat is pas 3 dagen geleden in elkaar gezet en daarna in gebruik genomem. Het in elkaar zetten ging soepel, wel even goed opletten hoe het schroefelement erop gezet moet worden! De machine in actie: prima! Veel geluid maar binnen de kortste keren was ons grasveld ontdaan van mos.

Marc071967 22-04-2014
Geschreven voor: WOLF-Garten V 302 E

De Wolf verticuteer machine is eenvoudig in elkaar te zetten en compact van formaat zodat ie weinig ruimte inneemt in de schuur. Ik ben onder de indruk van de hoeveelheid mos die de machine uit ons grasveld heeft verwijderd, maar dat kan ook veroorzaakt worden door het feit dat we er al 7 jaar niets aan gedaan hebben.

cvbemmel 22-04-2014
Geschreven voor: WOLF-Garten V 302 E

Het in elkaar zetten van het apparaat vereist wel enige nauwkeurigheid. Bij gebruik valt op dat het nogal wat herrie maakt, maar dat is volgens mij eigen aan verticuteermachines. De handle waarmee je de machine aan- en uitzet is wel makkelijk breekbaar volgens mij. Ons gazon kan er weer even tegen, de grote hoeveelheid mos is prima verwijderd. De opvangbak moest regelmatig geleegd worden, maar is niet uitzonderlijk klein.

Petronella1 17-04-2014
Geschreven voor: WOLF-Garten V 302 E

Ik ben erg tevreden over deze verticuteermachine. Hij was erg eenvoudig in elkaar te zetten. De bediening is erg eenvoudig en het veiligheidsmechanisme werkt prima. De machine voelt licht aan en rijdt soepeltjes over het gras. Het uiteindelijke doel - verticuteren - doet hij prima. Ik ben dus erg tevreden.

Just jongeleen 16-04-2014
Geschreven voor: WOLF-Garten V 302 E

Een simpel (heerlijk!!) apparaat dat doet wat ie moet doen, verticuteren. Omdat ik wist dat ik een review moest schrijven, heb ik hem ook 'getest' om meest diepe stand in echt wel 'zware'grond; in een woord MOEITELOOS!! Kortom, erg blij mee!

boddeke 16-04-2014
Geschreven voor: WOLF-Garten V 302 E

mijn buurman en ik hebben deze machine getest en hij verticuteerd prima. hij is makkelijk in te stellen en te gebruiken, maakt wel veel lawaai. het inelkaar zetten ging ook redelijk makkelijk alleen brak een plastic kabelbeschermer. wat mij opviel is dat de diepte instelling de as met verticuteermessen scheef hangt. je moet daar wel rekening mee houden als je het gras bewerkt. ook staat zou het handig zijn als er iets meer instructies over hoe het gras te bewerken bij gevoegd zouden worden. ons gras staat er in elk geval weer mooi bij!

AGR37 16-04-2014
Geschreven voor: WOLF-Garten V 302 E

een geweldig fijne machine,ik ben benieuwd hoe het gras eruit gaat zien het was bij ons wel wat erg geworden met mos in het gras.
ik ben er nu 1 keer overheen geweest,het is een fijne machine in gebruik met een fijne opvangzak die regelmatig geleegd moet worden.
verdere informatie volgt nog