Siemens SN25N289EU

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 18 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Siemens SN25N289EU op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Marieke132 28-06-2015
Geschreven voor: Siemens SN25N289EU

Fijn intestellen. Vooral de functie om hard plastic beter te laten drogen.
Het in hoogte te verstellen van het rekels zeer bruikbaar. Bbq borden kunnen nu gemakkelijker onderin.
En hij is in onze open woon/keuken lekker stil.

Ik ben blij dat ik iets langer gezocht heb.

Yvonne6731 24-06-2015
Geschreven voor: Siemens SN25N289EU

Makkelijk te bedienen vaatwasser en zuiniger met water (door de aqua-sensor) en stroom. De machine maakt weinig geluid en heeft veel programma's. Zo kun je de tijd van een bepaald programma indien gewenst verkorten en je kunt ook kiezen voor "halve belading". Op display kun je precies zien hoe lang het programma nog duurt en ook geeft hij aan als het onthardingszout of glansspoelmiddel moeten worden bijgevuld. De besteklade bovenin is ideaal en het bestek wordt dan beter schoon dan in een korf. De bovenste korf kan in hoogte versteld worden om in de bovenste of onderste korf meer plaats te creëren.

P Bierbooms 22-06-2015
Geschreven voor: Siemens SN25N289EU

Het is een mooie machine die zijn werk goed doet. Hij is erg makkelijk in gebruik en vooral erg zuinig. Dat was ook de reden waarom wij deze hebben gekozen boven andere vatwassers

Martina Hogeweij 02-06-2015
Geschreven voor: Siemens SN25N289EU

heb de machine pas een paar dagen maar hij bevalt prima doet wat hij moet doen is vrij stil je moet alleen de gebruiks aan wijzing goed lezen om alles te snappen maar het is een goed aparaat

Desiree48 22-05-2015
Geschreven voor: Siemens SN25N289EU

Mooie solide machine. Extra handig is de besteklade helemaal bovenin, dan hoef je niet meer al je vaat om zo'n mandje heen te bouwen. Hij is zuinig en erg stil. Ik heb hem pas een paar dagen maar ik heb er zeker geen spijt van.Er zitten ook veel programma's op.

E.M.Pranger 14-04-2015
Geschreven voor: Siemens SN25N289EU

Bijzondere stille en praktische afwasmachine. We kunnen er erg veel serviesgoed in kwijt dankzij de neerklapbare rekjes in de onderste lade. Fijn dat de lades verstelbaar zijn i.v.m. grote schalen en bakblikken die ook goed te wassen zijn als het bovenste rek eruit is. De besteklade is erg prettig in gebruik.
En wat komt het servies er heerlijk droog uit. We hopen dat dit apparaat weer net zo lang meegaat als de vorige want we willen niet meer zonder dit gemak.

Thea1954 22-03-2015
Geschreven voor: Siemens SN25N289EU

Heb hem nu ongeveer 1 week in gebruik. De Siemens is handig in gebruik,geen overbodige wasprogramma's. Wel heel handig een programma voor een half machiene te wassen,ook erg handig de knop om het programma in te korten en als je veel plastic in de vaat hebt de extra droog knop. Normaal is ht plastic nog nat na het drogen maar bij de Siemens niet, Al met al een goed apparaat

ardesch 19-03-2015
Geschreven voor: Siemens SN25N289EU

vorige vaatwasser was ook een siemens,12 jaar oud, nooit problemen mee gehad, minimaal 1x per dag gebruikt.
van deze verwacht ik hetzelfde.

bvlh 17-03-2015
Geschreven voor: Siemens SN25N289EU

Nadat de oude vaatwasser het had opgegeven, heeft de afwas tijdelijk een bergje gevormd op het aanrecht. Toen het nieuwe apparaat binnen stond meteen alles ingeladen en kwam er als nieuw uit, schoon en droog.
Fijne, ruime indeling, kan er genoeg in kwijt voor 2 dagen, 2 personen. Pannen nemen altijd veel ruimte in beslag. Besteklade een welkome uitkomst!
Automatisch en eco gebruikt, werkt beide even goed.
Lampjes geven aan als er te weinig glansspoelmiddel en/of zout in zit. Bij gebruik van alles in 1 middel kan je ze uitzetten mochten ze storen.
Duurzamheid kan ik nu vrij weinig over zeggen na z'n korte tijd natuurlijk.
Ben zeer te vreden tot nu toe, aan te raden.

Dreatjuh81 16-03-2015
Geschreven voor: Siemens SN25N289EU

Doet wat hij beloofd. Erg stille vaatwasser en gebruikt erg weinig water vergeleken met onze oude machine.

MichelDavina 12-03-2015
Geschreven voor: Siemens SN25N289EU

Wat een heerlijke machine, bijna geluidloos. Wast super schoon af. En het energie verbruik wat we via onze Toon (eneco) kunnen zien, dat is echt zo laag. In deze tijden van gemak en crisis, is dit echt een apparaat dat de moeite waard is om aan te bevelen. De bediening is zeer eenvoudig, dus voor iedereen te begrijpen. De besteklade is ook zeer praktisch. Kortom ik ben er zeer blij mee en raad hem iedereen aan. :)

Nico-S 07-03-2015
Geschreven voor: Siemens SN25N289EU

Deze siemens wast prima schoon en doet dat tegen een (zéér) laag verbruik. Degelijke kwaliteit zoals ik van siemens gewend ben; met een eenvoudige bediening

Aangenaam verrast huisvrouw 23-02-2015
Geschreven voor: Siemens SN25N289EU

Prettig verrast door deze vaatwasser. De aspecten die mij het meest aanspraken bij aanschaf waren het aantal dB. Echt bijna fluisterstil en geen geluiden op de achtergrond.
Het waterverbruik, was ook heel belangrijk.
En als aangenaam verrassing het energieverbruik.

Peekster 26-01-2015
Geschreven voor: Siemens SN25N289EU

Opzoek naar een vervangende vaatwasser kwamen we eerst uit op een "goedkopen" versie maar naar de details te kijken zijn wij toch voor de Siemens gegaan, super stil en A++ gaf de doorslag. kijken of we ook van deze weer 17 jaar kunnen gaan genieten.

RGvdM 06-08-2014
Geschreven voor: Siemens SN25N289EU

Gezocht naar een wasmachine met de voor mij belangrijke punten:
stil, zuinig, betaalbaar, vrijstaand en lange levensduur.
Mijn vorige wasmachine (Bosch sms6702) is twintig jaar meegegaan en zo iets wilde ik weer. Ben eerst weer voor Bosch gegaan, maar in de winkel van BCC stond ook deze Siemens. Behalve het bedieningspaneel, zagen ze er hetzelfde uit en volgens de verkoper waren ze ook technisch hetzelfde. De Siemens vond ik een mooier bedieningspaneel hebben, dus hebben we die maar genomen.

De besteklade is even wennen na 20 jaar bestekkorf. Het nadeel van een lade vind ik toch wel dat je al het bestek netjes moet uitstallen en na afloop ook weer stuk voor stuk uit de houdertjes moet halen. Het zal wel wennen, maar het duurt iets langer.
Het geluidsniveau is inderdaad laag. De eerste drie minuten hoorde ik helemaal niets. Ik dacht al dat ik iets verkeerd gedaan had, maar ik denk dat hij water innam of zoiets.
Ook het wassen maakt heel weinig geluid. Hij staat in de keuken, maar met de deur tussen de kamer en de keuken open is hij niet te horen. Mijn vorige vaatwasser was geen herriebak, maar die kon ik altijd volgen tot aan de KLIK aan het einde.
De Siemens doet stillekes zijn werk en schakelt aan het eind de stroom uit. Prima.
De verstelbare laden zijn ook handig. Zelfs met een zo goed als volle lade met vooral glaswerk, is hij probleemloos in hoogte te verstellen. Dat hadden ze jaren eerder moeten uitvinden.
De prijs is eigenlijk best scherp. Ik heb de bon van de vorige machine nog gevonden (datum 19 aug 1994). Toen betaalde ik er 1649,- gulden voor. Dat zou nu dus zo'n 825,- in Euro's zijn.
De Siemens koste ons 539,- bij BCC, inclusief bezorging en afvoer van de oude machine.
Daarvoor heb ik dan een apparaat dat stiller is, minder stroom en water nodig heeft 300 euro goedkoper is.

Er zijn dan wel vaatwassers die nog zuiniger zijn, maar daarvan is de aanschafprijs dan weer zoveel hoger, dat de besparing op stroom en water teniet gedaan wordt door de aanschafprijs.

Over de levensduur kan ik uiteraard weinig zinvols melden. In de week dat we de Siemens hebben, is hij nog niet kapot gegaan.....
Vraag me dat aspect over 20 jaar nog maar eens.

Zwolse gebruiker 11-07-2014
Geschreven voor: Siemens SN25N289EU

Zeer stille vaatwasser. Wasresultaat is goed bij normale en eco programma, andere nog niet geprobeerd. De mogelijkheden zijn erg uitgebreid, bv ook de instelling van de waterhardheid is mogelijk. Vooral ook gekocht vanwege de besteklade, 10x handiger dan een bestekbak onderin. Design vind ik ook een pluspunt

evert50 01-07-2014
Geschreven voor: Siemens SN25N289EU

Mooie machine met veel mogelijkheden. Stil bij inwerking
Makkelijke bediening.Goede gebruiksaanwijzing bijgeleverd zodat er duidelijk instaat hoe en wat te gebruiken

danielle vd 04-06-2014
Geschreven voor: Siemens SN25N289EU

hij wast super en droogt snel en goed
super tevreden en hij zit er nog mooi uit ook raad hem iedereen aan.