Packard Bell Liberty Tab G100 10,1 inch / rood / 16 GB

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 9 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Packard Bell Liberty Tab G100 10,1 inch / rood / 16 GB op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,5

BBarends 27-12-2011

Ze roepen allemaal dat het zelfde is als de acerW500, dat klopt ook wel alleen de buitekant ja de binnenkant is toch echter iets anders hij is gewoon iets sneller en geen fout meldingen. zoals de acerW500 de bereik is beter en de batterij is gewoon weg verreweg beter. eerst ging ik voor de ipad2 maar werd deze aangeboden en ik was niet gelijk verkocht ik ben niet zo packartbell mannetje. maar deze liberty tab G100 heeft mij echter de mening bij gedraaid. het is een buitegewoon handig ding. snel goed en je kunt het ook nog uitbreiden met een micro DS kaartje. t/m 32 GiG camera is ook zeer redelijk niet slecht en linken aan je mobiel is helemaal supper. 1 woord een droom ding!!!!!!

bbarends 28-12-2011

Het is trouwens de a500 niet de w500 foutje van mij zelf. Sorry

Bart747 14-03-2012

Ben grotendeels eens met deze review, alleen heb ik problemen met het afdraaien van films. Wat voor een soort filmbestand ik ook probeer, het beeld blijft schokkerig, eigenlijk niet mogelijk om er rustig naar te kijken. Wie heeft er dezelfde ervaring, of weet in welk format de films wel goed draaien. Volgens de reclame van Packard Bell zouden HD films er perfect op draaien.

Evert246 23-12-2011

Sinds een paar dagen in het bezit, en bevalt goed.
Apparaat is wat dikker en zwaarder als bijv een Ipad of een Samsung. Tevens is het beeld iets minder scherp als op eerder genoemde tablets. Echter daar is het prijsverschil ook naar. Grote voordeel zijn de vele aansluitmogelijkheden. Apparaat voldoet prima aan verwachtingen. Het standaard geinstalleerde email programma (geen naam) werkt helaas niet goed icm de uitgaande mailserver van kpn. Gebruik nu het email programma K9 van de android market. Dit is echter ontworpen voor gebruik op een android telefoon en dat zie je. Verder nog niet tegen problemen aangelopen.

hannechie 29-11-2011

Ging voor een Ipad, maar mijn laptop is een Packard Bell en toen kwam ik deze Liberty Tab tegen, had hem in de hand en ik was gelijk verkocht. Geweldig apparaat net als de laptop. Mooi beeld gemakkelijk in gebruik en snel internet. Films moet ik nog gaan uitproberen, maar de filmpjes van Youtube zijn al erg mooi te bekijken.

Tommie63 26-11-2011

heb hem een dag en ik kan niet anders zeggen top.
Ik wou eerst een samsung of ipad maar bij computerland Oss raden ze me deze aan. en het is echt een goed ding kan niet anders zeggen zeker de prijs was goed.
doe later nog wel eens iets vertellen als ik hem langer heb.

margje26 09-10-2011

Heb de packard bell liberty nu een paar dagen,en het bevalt me super goed lekker op de bank spelletjes spelen en msnen.
hij ligt lekker in je hand en je kan ee gewoon super veel mee.
RAAD hem echt aan,wou eerst een laptop +aar dit is veel makkelijke.

mitchelsean 04-09-2011

Goeie tablet makkelijk in gebruik en beschikt over alle ingangen en dingen die je wilt hebben bij een voolwaardige tablet. Het schema is helder hij reageert snel en het dolby mobile stereo geluid zorgt ervoor dat je altijd goed muziek of lekker naar een film kunt kijken. Het enige nadeel dat ik heb gevonden is dat packard bel lang over de updates doet rond september komt de update naar 3.1 terwijl andere tablets al de update naar 3.2 krijgen of al hebben.

Hansie1949 18-10-2011

nou niet goed geinformeerd.... 14-10-2011 direkt updated naar 3.2...... dat ding is vele malen beter dan de toshiba folio ... en vele apps beschikbaar

k9renso 25-07-2011

Na lang wikken en wegen niet gekozen voor de ipad maar de nieuwe liberty. Fijn ding, zonder gebruiksaanwijzing heb je hem binnen het uur helemaar door. Accu gaat lang mee. Ideaal om lekker op de bank te internetten of een spelletje te spelen. Foto's worden mooi weergegeven en de android market staat barstensvol apps. Ik heb hem uitgebreid met een 16 gig sd kaartje. Vind het alleen een nadeel dat je dit sd kaartje steeds uit de tab moet halen om er iets op te kunnen zetten, mijn laptop herkent het kaartje niet als ik de tab op de computer aansluit. Of ik doe iets verkeerd. Maar ik ben dik tevreden

willem 33 18-07-2011

Een fijne tablet om mee te werken. hij is snel en heeft veel mogelijkheden en hij krijgt deze maand nog een update naar 3.1. haha beter dan de ipad maar dat is niet moeilijk

LibertyTab 24-06-2011

Heb 'm nog niet zo lang maar ben er heel erg blij mee. Lekker snel! En veel meer mogelijkheden dan een Apple iPad!