Bel naar 088 - 550 0176

Review:
Linnie67
24-11-2012
Update:

Na een eerdere niet zo positieve revieuw hebben we nu een nieuw exemplaar ontvangen. Alles zag er goed uit en werkte naar behoren. Maar helaas weer hetzelde probleem als bij het vorige exeplaar; na het opladen is hij niet meer aan te krijgen en veschijnt er een groen soort robotje in beeld en gebeurd er verder niets meer. Einde verhaal ook dit weer bij de nieuwe m712 van Empire Electronics. Voor ons geen nieuwe meer, het vertrouwen in dit tablet is volledig weg.

Op 10-11-2012 schreef Linnie67:

Apparaat functioneert niet lekker. Start moeizaam op, blijft hangen en is traag als hij het wel doet.
Oplader bij start al stuk. Na 2x opladen blijft de tablet hangen en is niet meer aan de praat te krijgen. Teruggestuurd (verzendkosten zelf moeten betalen) Empire Electronix deed vervolgens de belofte binnen 1 week een nieuwe te sturen. Dit gebeurde niet. Toen de belofte dat half oktober een nieuwe zending kwam en wij dan een nieuwe kregen. Het is bijna half november en we hebben nog steeds geen nieuwe ontvangen. Hoor om mij heen veel dezelfde klachten over het tablet en zending van een nieuw tablet.

Deze review is door Linnie67 bijgewerkt. Onderstaande cijfers zijn de meest recente cijfers.
Totaal 2
1 sterren

• Beeldscherm
  • Opstartsnelheid
  • Accuduur
Reactie:
keetje51
25-11-2012
kijk even of hij wel op de fabrieksinstelling staateen vriendin van me hat het zelfde probleem nu hij op de fabrieksinstelling staat is het goed.op een of andere manier stand die van haar er niet op.succes anders even contact opnemen je hebt toch 2 jaar garantie.het moet goed zijn die van mij is perfect.ik geen die van mij een 8,5
Eerdere review [ Review 19 van 24 ] Latere review
Top 5 aanbieders met de laagste prijs
Sluiten

Extra beveiliging

Om misbruik te voorkomen mag deze actie maar beperkt worden gebruikt. Deze blokkade wordt over seconden weer opgeheven. Probeer het dan opnieuw.