Asus Transformer Pad TF300T 10,1 inch / blauw / 32 GB

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 37 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Asus Transformer Pad TF300T 10,1 inch / blauw / 32 GB op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

7,9

Rammelaar 27-08-2015

Android probleem: continu zoeke naar updates. Opstarten daardoor tergend traag. Chrome loopt continu vast.Updates van het besturingsysteem Jelly Bean (4.2) vinden niet meer plaats. Asus geeft geen ondersteuning meer. Dus moet je zelf aan de gang d.m.v. Rooten van de tablet. Dat lukt met de ASUS unlock die door ASUS wordt verstrekt NIET. Kortom ASUS laat z'n klanten gewoon in de steek! Erg vervelend dus want upgraden van het besturingssysteem naar Android 5 lukt dan niet. Overigens als je de tablet via HDMI aansluit op een beamer krijg je een roze scherm. De achtergrondverlichting van het scherm zakt dan in elkaar. Kortom zo'n ding vervangt een gewone Windows laptop zeker niet. Gewoon te weinig allemaal.

mszelf 26-01-2014

We hebben de tablet nu sinds mei 2013 in bezit.
Voor dit model gekozen omdat het regelmatig handig is een toetsenbord bij de hand te hebben.
Tevens is het toetsenbord ook voorzien van een extra accu zodat dit ten goede zou komen aan de totale accuduur.

De tablet werkt verder erg prettig en heeft een zeer recente android versie.

Wat erg tegenvalt is de accuduur, die is regelmatig na een nacht stand-by te hebben gestaan volledig leeg.
De tablet is nu voor dit probleem al voor de 3e keer naar de reparatie service van Asus gestuurd.
We hopen dat Asus de oorzaak hiervan weet te ontdekken.

tablet _ Anorak 27-12-2013

Geweldig apparaat, kocht de Asus met windows 8 en een office pakket. Beeldscherm kwaliteit meer als afdoende. Accu duur zou langer kunnen. Opstart snelheid afdoende. In vergelijk met mijn Ipad 64G 3g en wireless is dit een een verademing, niet alleen in prijs- prestatie verhouding. Het niet hebben van de 3G mogelijkheid vormt geen bezwaar als je hem kunt koppelen aan je telefoon. Ik koppel de Asus zonder enige problemen aan mijn Iphone 5. Heb als accessoires een extra 3 poorts USB gekoppeld die printen en muis en normaal toetsenbord gebruik zonder problemen mogelijk maakt. De mini HDMI werkt ook uitstekend op een 27 inch scherm. Het apparaat is gepromoveerd ondertussen van huis tuin en keuken gebruik naar zakelijk. En heeft de laptop min of meer vervangen.

Een aanrader !

Janloco 31-12-2013

Ik ben bang Anorak, dat je de omschrijving bij het verkeerde apparaat hebt gezet. De TF300T is gelukkig allang niet meer te koop. Je kon hem ook niet kopen met Windows erop. Het is een Android apparaat.

spelregel 12-11-2013

Na veel wikken en wegen tussen Samsung en Asus toch gekozen voor de ASUS Transformer Pad 300T. Het toestel voelt heel degelijk aan. Ziet er goed uit en m.n. het toestenbord , wat tevens dockingstation is [met sleuf voor SD card] bleek een juiste keus.Na opstart direkt en dat binnen 10 minuten een upgrade van de besturing naar Android 4.2.1 Jelly Bean en tevens alle firmware upgrades. Dat gaf al een goed gevoel. Nu enige weken in gebruik en perfect !!!
Scherm is prettig en helder. Aansluitingen voor extra geheugen [mini XDHC 64 Gb] , koptelefoon en USB [ASUS aansluiting, kabel is tevens voeding.]Gekoppeld aan mijn ASUS Laptop is bestands overdracht een fluitje.Alles wat ik tot nu toe aan video , muziek gebrobeerd heb werkt vlekkeloos.En de topper , TV kijken [HD] werkt feiloos.
Enige + punten:
- vlekkeloze upgrades bij opstart
- makkelijke bediening
- prettig beeldscherm
- geheugen uitbreiding zowel in de tablet, als in het
dockingstation.
Enige - munt
- Wel wat duurder dan het reguliere aanbod tablets

spelregel 12-11-2013

Nog één minpuntje. Het systeem heeft een mini HDMI poort.
het zou handig zijn als zo'n kabel meegeleverd werd. Nu is het zoeken wat past en werkt.

remischrijver 09-10-2013

Handzaam toestel, het toetsenbord is solide en werkt prettig. Het enige nadeel dat ik bemerk tijdens het gebruik is dat het beeldscherm zo sterk reflecteert in een lichte omgeving dat het lijkt of ik in een spiegel kijk. Hij bevalt mij verder supergoed.

Edwin V 02-08-2013

Heb deze alweer een half jaar en naar volle tevredenheid. Regelmatig updates (4.2.1). Ik vond deze onder de 300 euro nog wel betaalbaar met goede specs. Het scherm krijgt snel last van vette afdrukken. Op zich niet echt storend. Hij laadt snel op en gaat ook lang mee. Ik heb er nog een draagbaar tasje van 15 euro bijgekocht bij de Mediamarkt en neem deze vaak mee van huis. Ik heb hem al een paar keer laten vallen, maar geen krassen of beeldscherm problemen gehad. Vind het nog steeds een goede aankoop. Mijn volgende gaat een 8 inch worden. Toch iets handzamer, maar voorlopig nog niet.

Bas2577 10-06-2013

Geweldig tablet van Asus. Start snel op en er zit ook niet vol met nutteloze bloatware of demo-apps. Asus heeft er wel een paar eigen apps op gezet maar die zijn volledig en handig te gebruiken en je kunt meer van gratis Asus apps downloaden.

De firmware is eenvoudig te updaten en update naar het nieuwste Jellybean 4.2

Asus heeft geen eigen vertragende Home schil erin gemaakt waardoor updates lekker snel beschikbaar komen en de tablet echt heel erg snel is dankzij de quad-core cpu en tegra 3 12 core gpu.

3D spellen spelen gewoon vloeiend en het geluid is ook best goed voor een tablet, in tegenstelling tot andere reviews heeft het tablet wel degelijk stereo 3d surround speakers maar zijn op 1 plaats ondergebracht op de achterzijde aan rechterkant.

Het beeld is haarscherp met mooie kleuren, echt een IPS scherm. Het glas is van Standaard Gorilla Glass maar geen Gorilla Glass 3. Maar dus wel kras-resistent.

Het tablet is van plastic maar voelt wel degelijk aan en de batterijduur is ook niet slecht, alleen met games gaat het natuurlijk sneller, maar anders is 8+ uur zeker haalbaar.

Ook zit er een 8 megapixel camera op de achterkant en een 1.2 op de voorkant en een daglicht sensor voor automatische helderheidsaanpassing van het scherm (kun je ook uitzetten).

Minpuntje is net als samsung heeft dit tablet een eigen usb aansluiting, dus geen standaard mini of micro. Extra kabeltje kost gelukkig maar een euro of 7.

Echt een aanrader als je een goed en vooral snel tablet zoekt waar je ook lekker op kunt gamen.

Met een optioneel usb connectie set (rond 20 euro) kun je ook usb sticks en hardeschijven en xbox/Playstation usb controller en printers gebruiken.

MNPKameleon 19-05-2013

Snelle tablet. Beeldkwaliteit uitstekend. De grootste irritatie: Het scherm wordt ongelofelijk snel vies. En is moeilijk schoon te krijgen erg irritant. Je zit eigenlijk continu met een vettig scherm. We hebben ook een apple en een samsung galaxy tab en die zijn van duidelijk betere kwaliteit. Schoonhouden is erg prettig en de bouwkwaliteit toch echt een stuk beter. Stuk beter over nagedacht.

maaike1994 15-05-2013

Nog een update. Ondertussen is de tablet weer opgestuurd voor reparatie. BCC laat de tablet kosteloos repareren. Ik ben blij dat dit verhaal een goed einde heeft gekregen.
Verder heeft de tablet nu een update tot Android 4.2. Het besturingssysteem begint steeds fijner te worden en onregelmatigheden (zoals het vastlopen van apps) komen nog nauwelijks voor.

Martijn Goossens 05-04-2013

super snelle tablet. Doet wat ie moet doen zonder te haperen. Omdat deze tablet geleverd wordt met een stock rom van android (dus zonder skin zoals bijvoorbeeld samsung doet) is de tablet verzekerd van snelle updates. De tablet kwam uit met versie 4.0 (ice cream sandwich) maar heeft een upgrade naar jelly bean (4.1) en inmiddels naar 4.2 gehad. Asus is hier altijd snel mee. De quad core processor presteert zoals je mag verwachten...vloeiend!
Op dit moment denk ik de beste tablet in zijn prijsklasse, wil je beter, dan moet je een nexus 10 importeren uit duitsland of frankrijk....
Kijk ook eens op tweakers als je twijfelt tussen deze en bijvoorbeeld de samsung tab....

maaike1994 02-04-2013

Alweer een update. Ik ben met mijn tablet terug gegaan naar de BCC omdat er een scheur in de behuizing zat (op de plek waar je de lader aansluit) Het plastic hebben de medewerkers eerst nog verder verbogen waardoor de tablet waarschijnlijk helemaal naar de ... is. Ik kreeg net een telefoon dat de reparatie €92,06 gaat kosten. De schade valt buiten de garantie want de tablet zou zijn gevallen of ergens tegenaan zijn gestoten. Dit klopt helemaal niet, ik heb de tablet nooit laten vallen of ergens tegenaan laten stoten. Wat een service van ten eerste de BCC, en ten tweede van Asus, ze willen niet eens hun eigen fouten toegeven.
Ik koop nóóit meer iets bij de BCC of van Asus.

Edwin V 24-03-2013

Ben al meer dan een jaar in het bezit van de Asus TF101. Deze bevalt uitstekend. Dit is zijn opvolger met een snellere processor, iets lichter (635 gram, staat hier verkeerd in de specs), een beter geluid, beter beeldscherm en kwalitatief beter materiaal. Nu zit er gelukkig wel een LED lamp op, handig bij laden etc. Helaas nog steeds de afwijkende laadstekker. Heb zitten twijfelen tussen de Asus nexus 7 inch en deze, maar ben toch voor het grotere scherm gegaan. Ben dus positief en kan deze aanraden. De pickup & return service van Asus is ook goed georganiseerd. Prijs kwaliteit scoort deze heel hoog.

dietrich 06-03-2013

Heb de tablet nu al een tijd, en kan niet anders zeggen dat hij me heel goed bevalt. Het enige 'probleem' dat ik wel eens ondervindt heeft te maken met het feit dat ik KingsOffice gebruik en op mijn werk Word. Word voor Android is er helaas nog niet. Verder heb ik inmiddels automatisch bijwerken van apps afgezet, want anders moet ik bij opstarten daar soms op wachten. Verder, ik ben gewoon erg enthousiast, en gebruik mijn gewone laptop niet echt veel meer.

Leo333 05-03-2013

Tablet is nu binnen de garantie tijd voor de 2 keer opgestart voor reparatie. De eerste keer was na 6 maanden. Als je het scherm op een bepaalde plek aanraakte ging de tablet uit . Nu na 8 maanden is de tablet voor de 2e keer opgestuurd. Als de tablet aan is en je raakt het aan/uit knopje aan gaat de tablet uit. Dit was dus de eerste en laatste keer dat ik een Asus heb aangeschaft.

corbeaux 06-03-2013

Dat is erg jammer voor je. Kun je hem niet omruilen? Ik heb totaal geen problemen met het tablet. Alleen dat Cashback duurt wel erg lang hoor. Kan me voorstellen dat je er een beetje ziek van bent. Ik heb een laptop van Asus 5 jaar terug gekocht en had ook altijd problemen. Bloedheet dat ding. Mijn vriendin heeft er laatst een gekocht en is perfect. Wij hebben een Maandag ochtend apparaat denk ik. Succes.

Hompie666 26-02-2013

Prima tablet, mooi en scherp beeld, android 4.1.2 erop.
Degelijke behuizing, achterzijde geribbeld dus geen vingerafdrukken erop, goede 8mp camera achterzijde en 2mp voor.
Geluid is helaas mono maar wel erg goed, kan ook goed hard(voor een tablet)en er zit daadwerkelijk gewoon bas in.
Opstarttijd is gewoon snel en de accuduur is prima.
Zeker voor onder de 300 euro een prima tablet incl. een schoonmaakdoekje erbij voor je beeldscherm van Asus.

Bas2577 01-05-2013

De Asus TF300T heeft wel degelijk Stereo speakers, alleen zijn deze beide onder 1 opening geplaatst. Op de meeste websites is foutief aangegeven dat dit mono zou zijn omdat er maar 1 opening te zien is. Dit wordt ook bij veel smartphones zo gedaan.

Ik vind het geluid ook erg goed van de asus, voor een tablet dan.

maaike1994 25-01-2013

UPDATE:
Ook na een paar maanden gebruik ben ik erg tevreden over deze tablet. Hij is perfect om mee te nemen, niet zwaar en ook voor school nog nuttig. Helaas heb ik gezien dat een stuk plastic wat om de behuizing van de tablet zit een scheur heeft, op de plek waar je de tablet oplaad. Dit is al heel snel gebeurd, en ik zal er zeker mee teruggaan naar de winkel waar ik hem heb gekocht. Helaas kan het dan betekenen dat het dock de scheur heeft veroorzaakt, erg zonde voor een tablet (met dock) voor 500 euro.
In een eerder review schreef ik dat er een bug in de youtube app zat, deze is inmiddels opgelost dus ik kan na het kijken van een filmpje weer direct een nieuwe zoekopdracht ingeven. Wel is het zo dat ik een filmpje niet fullscreen kan zien als de tablet in de dock zit. Zonder dock lukt het wel.

Vincent85 08-01-2013

Hallo allemaal, Juli 2012 tablet met dock combi gekocht. Vanwege USB/HDMI/MicroSDs en beschermende dock voor deze aanschaf gekozen. Helaas blijkt de stijfheid van het docking scharnier mijn scherm te hebben gebroken. Gisteren ineens geen touch functionaliteit meer, vandaag ineens een horizontale crack aan de onderzijde van het scherm. Ik ben bijzonder teleurgesteld. Zeker na de laatste firmware updates was ik erg blij met deze tablet, maar ik vrees dat ASUS zal zeggen dat ik zelf de crack heb veroorzaakt. In dat geval was dit dus de laatste ASUS aankoop die ik ooit heb gedaan...466 euro voor een half jaar plezier.

T.

ADW17 06-02-2013

Hallo, Ik heb precies hetzelfde meegemaakt. Foto's naar ASUS opgestuurd zodat ze zouden kijken of het onder garantie viel. Maar daar konden ze niets op zien, of ik hem even kon opsturen. Dit opsturen blijkt naat Tsjechie te zijn (en niet gewoon in Nederland ondanks dat je hem hier koopt). Uiteraard was de schermbreuk mijn eigen schuld waardoor ik de verzenkosten van 75 euro zelf moest betalen. Totale reparatie kosten 172 euro. Toen ik de tablet weer thuis kreeg bleek het touchscreen meteen al niet te werken. Ik moest hem weer opsturen, maar ASUS kon niet zeggen of dit garantie was. Dus weer risoco op 75 euro verzendkosten. Ik ben nu in afwachting van deze reparatie (waarvan ik hoop dat het nu wel garantie is).

De tablet werkte prima, maar door deze zeer slechte service van ASUS kan ik hem zeker niet aanraden. Voor mij NOOIT meer ASUS.

corbeaux 09-01-2013

Ja dat is erg sneu voor je. Ik heb geen dock erbij genomen, dus weet niet of dat gemakkelijk er aan te koppelen is. Alles moet je met beleid doen denk ik zo. Het tablet is perfect. Misschien moet je het probleem voorleggen bij ASUS?
Succes er mee.

corbeaux 04-01-2013

Ben erg tevreden over dit Tablet. Bloedscherp beeld en werkt lekker. In het begin ging het opstarten met moeite, maar ben er achter dat je de opstartknop gewoon ingedrukt moet houden tot je het logo ASUS ziet.
Het stroom verbruik ligt aan de programma's die er op zet, zoals klok en weer animaties.
Natuurlijk ook welk spel je speelt of films of muziek je afspeelt.
Het formaat van de ASUS is schitterend. Er zijn alleen nog weinig hoesje te koop zoals bij een Ipad.
Ik ben er erg blij mee en geen problemen gelukkig.

Aa- 18-12-2012

Over het algemeen erg tevreden over de Asus tablet.Het opstarten vind ik wel een tikkie traag. Jammer genoeg krijgt de tablet na aanschaf kuren met opladen. De lampjes van zowel de tablet als de dock branden groen, maar toch weigert de tablet op te starten.
Een maand na aanschaf ben ik terug naar BCC gegaan en wonder boven wonder startte de tablet daar bij de klantenservice wel op aan de lader. De accu bleek toch leeg te zijn. De tablet weer mee naar huis genomen, daarna direct de updates gedraait. Nu een paar weken verder, 3 maanden na aanschaf, heb ik weer hetzelfde probleem: lampjes branden groen, maar de tablet weigert weer op te starten.
Hebben anderen hier ook problemen mee? En wat is de oplossing?
Ik vind het wel zuur om nu al problemen te hebben met een aparaat wat toch 500 euro kost...

F.N. 26-12-2012

Mijn 1e Asus (gekocht bij Mediamarkt) bracht ik de volgende dag terug omdat hij via het losse toetsenbord niet wilde opladen, rechtstreeks via de tablet wel. Meteen omgeruild en 2e exemplaar was wel goed. Op vakantie ging de oplader kapot (natuurlijk nergens los te krijgen) en via de garantie een nieuwe gekregen. Tip : koop via internet een 2e oplader.
Ferdie

Teun28 25-12-2012

Wij hebben ook 3 maand geleden deze Asus bij de BCC gekocht. Ook wij hebben spontaan problemen. De tablet laadt klaarblijkelijk niet meer op. De laadindicator licht bij, in tegenstelling tot de hierbovengenoemde review, bij ons ook niet meer op. De dock (keyborad) laadt volgens de indicator blijkbaar wel. Ik heb gepoogd de tablet via de zowel de directe manier, als via de dock te laden. Dat maakt geen verschil. Het lijkt op een accuprobleem of wellicht de connector. Dat zou dan wel een heel zwak punt zijn, aangezien hij niet gevallen is o.i.d. Is het toeval dat ook onze Asus TF300T bij de BCC vandaan komt en vergelijkbare problemen heeft? Ik ben heel benieuwd of hier mee problemen mee zijn.

aard11 01-11-2012

heb deze tablet al enige tijd in bezit en ben er erg tevreden over. Er zijn wat kleine minpuntjes zoals lange opstart de eerste keer echter ik denk dat deze tablet waar voor zijn geld biedt.

- Over het algemeen vlot werkende tablet
- heb een bewuste keuze gemaakt voor android ivm de open standaard. Er zitten een hoop aansluitmogelijkheden op deze tablet o.a. USB, SD, je kunt hem ook makkelijk verbinden met de computer. Filmpjes en foto's kunnen er gemakkelijk opgezet worden.
- toetsenbord is handig o.a. kijken filmpjes in het vliegtuig, lange accuduur en aansluitmogelijkheden

aard11 20-07-2013

jammer dat ik mijn eigen review niet kan updaten incl. cijfers. Tot nu toe redelijk tevreden geweest over de tablet echter nu begint hij opstart kuren te vertonen , ik kan hem bijna niet meer aankrijgen. Ik denk dat dit te maken heeft met de software. Er staat nu android 4.2.1. op.

Heeft iemand anders ook dit probleem/oplossing hiervoor?
en hoe kan ik bv. de android versie updaten/opnieuw er op zetten?

maaike1994 06-10-2012

Ik heb deze tablet al een tijd in bezit en tijdelijk als vervanger van mijn laptop die het heeft begeven. Over het algemeen ben ik erg tevreden over deze tablet (met dockingstation) Vooral de accuduur is perfect. Ik kan soms zelfs een paar dagen zonder oplaadsnoer (wel als het dockingstation is aangesloten)
Een aantal dingen bevallen me niet zo:
- het opstarten duurt vreselijk lang, terwijl de tablet zo uitstaat;
- er lopen vaak apps vast, waaronder de browser. Dan reageert hij niet meer, en als de browser weer werkt, krijg ik een melding of ik de browser wil afsluiten omdat hij niet reageert. Beetje raar;
- sinds de update('s) naar android 4.1 Jelly Bean gaat het zoeken in youtube niet meer zo vloeiend. Als ik al een filmpje heb gekeken en daarna rechts bovenin een nieuwe zoekopdracht in wil tikken (met dock) springt er iets naar een suggestie naast het filmpje. Ik kan dus niet die zoekopdracht intikken, maar moet weer helemaal naar het begin. Dit is erg vervelend;
- sinds de update kan ik geen trema's meer gebruiken. Daarvoor was het zo, dat je een aanhalingsteken typte, en daarna een letter intikte, dan kreeg je bijv. gewoon 'U' umlaut;

Natuurlijk zijn er ook dingen die me wel bevallen:
+ de updates zijn heel snel. Vlak nadat Jelly Bean uitkwam, kreeg ik al een melding voor de update;
+ de tablet reageert heel goed op aanrakingen. Beter kan haast niet;

Verder weet ik op dit moment niets om op te merken. Ik heb geen spijt van deze aankoop gehad. Ik zou iedereen deze tablet (met dock natuurlijk) aanraden!

radio-rob 13-05-2013

Heel jammer DAT dit zo afloopt he nu even Asus t300 gold online gekocht 16 G maar man Ben er best tevreden mere en man so geheugen met SD kaart uitbreiden voor mere..r raad ik wel de 1.6 processor aan I.p.v. de 1.2 processor. En also ik toch iets op moet merken dan de overgevoeligheid van het scherm. ...Maar dat komt af van besturingssysteem android 4. Android 2.5 is beter vind ik !!!!

ewoutdekker 29-09-2012

Ondanks alle updates loopt de webbrowser regelmatig vast. Surfen op internet doen we eigenlijk altijd op de laptop, maar als je even snel iets wilt opzoeken is de tablet handiger. Heel vervelend dus als ie vastloopt!

Verder bleek er naar 3 maanden een klein scheurtje in het scherm te zitten. We zijn altijd er zuinig op onze spulletjes, dus de reden is nog onbekend.
Toen het afgelopen zomer buiten zo'n 28+ graden scheurde dit door van hoek tot hoek.
Asus deed dit af als gebruikersschade en dit viel dus niet onder de garantie. Beetje vreemd, want er zijn verder geen sporen van valschade o.i.d.
Kosten? 160 euro.

Enige positieve is de accuduur.

Achteraf gezien hadden we beter voor de Samsung tab 2 of een iPad kunen gaan.

beep 08-09-2012

Heb de transformer 300 nu ruim een half jaar in bezit
ben nog steeds zeer positief, en na de update naar jelly bean is het allemaal nog soepeler gaan draaien ben er nog steeds erg blij mee zou hem zo weer kopen

marc cremers 19-08-2012

Ik ben erg tevreden over deze Asus pad.
heb hem nu een paar weken.
de kwaliteit van het apparaat is erg goed.
het beeldscherm is erg helder en scherp en werk heel soepel .
het opstarten duurt 43 sec, dat is naar mijn mening snel zat. ook handig is dat er een geheugenkaartje in kan endat er een toetsenbord bij zit waar ook USB op zit. verder zit er een HDMI aansluiting op de pad zelf. daar moet ik allen nog een kabel voor halen.

groetjes m.cremers

Angie79 06-07-2012

Na mijn asus transformer tf101 te hebben verkocht, deze aangeschaft. Heb nog getwijfeld om een Ipad te kopen, maar toch vind ik dat je met de asus transformer meer mogelijkheden hebt en je zit niet aan itunes vast.

Ondertussen heb ik nu al 3x een nieuwe gehad, wel netjes geregeld via mycom dat ik elke keer gewoon een nieuwe meegekregen heb.

De 1ste had problemen dat het scherm niet altijd reageerde op aanrakingen. Maar mocht wel deze gebruiken tot er een nieuwe geleverd zou worden.
2de had dode pixels.
3de is tot nu toe goed, scherm is eerst in de winkel bekeken voordat hij meegenomen is.

Ben wel tevreden erover, met dock erbij is toch wel handig, zeker als je op vakantie gaat en wat films mee wilt nemen, kan gewoon mijn hd eraan hangen die ik normaal aan mijn mediaspeler voor de tv heb zitten. Tot nu toe heb ik nog geen problemen gehad met afspelen van films, maar je moet dan wel een andere player uit de markt halen. Ik gebruik MX player en tot nu toe bevalt deze goed.

Heb zelf een hoes erbij gekocht die in 2 delen is, zodat ik makkelijk het tablet van het dock kan halen zodat je ook een sleeve hebt om het tablet.

Zelf heb ik nog niet echt bijgehouden hoelang de accu meegaat.

Spellen worden goed weergegeven, en ik ben ook tevreden over het scherm.

Ook kan ik met mijn tablet via mijn android telefoon op internet, wat heel handig is. De tablet ziet de telefoon dan gewoon als wifi.

Als je een goed werkende transformer krijgt dan is het een fantastisch apparaat, waar je veel mee kunt.

Yvonne2107 20-07-2012

Kun je mij vertellen waar je de twee-delige hoes hebt gekocht? Ben op zoek en heb zelf nog niet iets dergelijks kunnen vinden. Bedankt!

Loeky2 11-07-2012

Kan je er ook gewone pc programma's erop laden zoals bv coreldraw ?

Angie79 17-07-2012

Je kan er geen gewone pc programma's op installeren.