Tefal Ultimate AntiCalc FV9625

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 11 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Tefal Ultimate AntiCalc FV9625 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,1

EB 15-10-2016

Erg fijn in gebruik

Ik heb in het verleden altijd Tefal gehad maar mijn vorig strijkijzer was een Philips nou dat was geen goede keus . Dus maar weer een Tefal en ja de keuze was deze fijne met zware kapaciteit lange snoer makkelijk in gebruik 1 min puntje het schuifknopje stoot ik tegen aan dat deze verschuifd naar kouder tja even wennen. Maar verder een echte aanrader

Pluspunten

• Lange snoer
  • Zware kwaliteit

Minpunten

• Schuifknopje had platter gemogen kom ik tegenaan

EB 12-10-2016

Erg fijn in gebruik

Pluspunten

• Lange snoer
  • Zware kwaliteit

Minpunten

• Schuifknopje had platter gemogen kom ik tegenaan

Wortelknager 29-04-2016

Prima Strijkijzer

Het ijzer ligt lekker in de hand en heeft voor mij als grootste voordeel dat het niet te licht is en dus alles makkelijk glad strijkt.
Het snoer is voldoende lang en het ijzer staat stabiel op zijn achterzijde.
De stoomproductie is ruim voldoende.
In combinatie met de geld retour actie van tefal al met al een voordelige keus.

Ramak 05-07-2015

29 juni 's middags opgehaald en 1 juli weer snel teruggebracht. Bij het vullen met water, liep het water er aan de onderkant(de zool) weer uit. Gevolg een nat strijplankovertrek, ook net nieuw. Zodra ik het strijkijzer oppakte om te gaan strijken begon het al te stomen, zonder de daarvoor bedoelde knop in te drukken. Levensgevaarlijk. Dat ging spontaan door totdat het water reservoir leeg was. Als ik het strijkijzer neerzette stopte het stomen.

wikkie1977 22-01-2015

Top apparaat!! Ligt goed in de hand, de druk is hoog genoeg. Snel je wasgoed gestreken. Kan hem iedereen aanraden.

marlinda jeannette 21-01-2015

Voordeel van deze strijkijzer dat het met kraanwater gevuld kan worden en dat het stevig rechtop blijft staan. Nadeel dat de strijkbout vrij zwaar is.

soliolaatje 26-02-2014

Prima Strijkijzer!
Gemakkelijke bediening!
Prettig strijken!
Waterreservoir wel vaak bijvullen!
Wel tevreden.

soliolaatje 16-06-2014

Langere ervaring!
Bij het vol vullen van het Stijkijzer gaat het sneller lekken en geeft ook een raar sissent geluid!
ben dus niet zo erg tevreden
weinig water bijvullen betekend heel vaak vullen!

jopell 24-01-2014

Het snoer is een halve meter langer dan gewoonlijk en dat werkt erg prettig, veel minder gerommel en gedoe tijdens het strijken. Vorige strijkbout was ook een Tefal, deze is net weer iets prettiger in het gebruik. Opnieuw een goede keuze!

Jonas90 14-10-2013

Fijn strijkijzer! Het strijken gaat vanzelf, heel glad en duidelijke bediening. Stoom kun je zelf instellen, erg duidelijk. Groot gat waar je het water in kunt gieten, makkelijk om het onder de kraan te doen. Je hoeft het niet perse met een litermaat te vullen.

T. Sanders 29-05-2013

Zeer makkelijk hanteerbaar. Licht van gewicht. Je hoeft niet veel druk uit te oefenen om kleding glad te strijken. Makkelijk navulbaar i.v.m. stomen en andere opties. In staande positie is de strijkijzer zeer stabiel, valt niet zo snel om. Al met al zeer te spreken en zeer positief over dit type strijkijzer.

Starmans1 27-02-2013

Prima strijkijzer, strijkt super glad en duidelijke bediening. Ben er erg tevreden over.Zou ik de volgende keer zeker weer aanschaffen.