Philips PerfectCare Aqua GC8641

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 17 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Philips PerfectCare Aqua GC8641 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,9

Keesje23 14-01-2015

De strijkijzer is na het opwarmen nog niet helemaal op ideale temperatuur en pruttelt een beetje door.

Ann S 06-01-2015

Degelijk apparaat. Een afneembaar waterreservoir is veel makkelijker in gebruik. Deze heeft helaas een vast waterreservoir.Het is wel fijn dat je de temperatuur niet hoeft te regelen. Het stoomt minder dan mijn vorige stoomgenerator (van een ander merk).

juanitagerardsy1988 17-11-2014

Strijken gaat super snel.
Fijn dat je alles kan strijken zonder dat je op
de temperatuur van het strijkijzer hoeft te letten.
Warm ijzer kan gewoon op strijkplank staan.

PWit 13-11-2014

Perfect strijkapparaat t.o.v. een gewone stoomstrijkijzer.
Als u niet van strijken houdt is dit het apparaat dat strijken leuker maakt.
Strijk wel 3x zo snel!
Snelle opwarmtijd en voldoende water om wel 2 uur te kunnen strijken.
Hoeft ook niets in te stellen, het apparaat herkent de stof en past zich daar op aan.
Echt een aanrader!
Succes met strijken.

IngeAS 19-09-2014

Ik heb deze geweldige stoomstrijkijzer mogen testen via theinsiders,
wat was ik daar blij mee!

met zoveel gemak een volle wasmand weggewerkt.

Geen gehannes met temperatuur...
Water bijvullen..
En druk moeten uitoefenen om het echt super glad te krijgen.

een temperatuur..mega stoomkracht voor de lastigste kreukels en zoveel strijk gemak!!

Ik zou zeggen KOPEN!

miepie77 12-09-2014

Dit apparaat is bovenverwachting goed en gemakkelijk in gebruik.
Het apparaat heeft een prima strijkzool en het is redelijk licht om mee te werken. Het bijvullen gaat prima en het opstarten is zo gebeurd. Erg snel zelfs in vergelijking met mijn oude stoomgenerator-strijkijzer.
Voor mijn gevoel geeft dit apparaat minder stoom af dan mijn oude strijkijzer, maar tot nu toe is dit niet heel storend, wellicht dat dit bij 'zware' stukken wat minder goed resultaat opleverd.
Tot nu zijn kledingstukken netjes gestreken en kunnen er inderdaad diverse materialen direct na elkaar gestreken worden.
Over de levensduur kan ik helaas nog niks zeggen, maar het is een apparaat dat gemakkelijk in gebruik is en doet wat het beloofd!

Flick 04-09-2014

Heb hem vandaag voor het eerst gebruikt. Het apparaat is lekker snel warm en dus snel te gebruiken. De stoomgenerator die ik had van Siemens deed er altijd 5 minuten over. Heel onhandig als je haast hebt. Doordat je de temperatuur niet hoeft in te stellen, hoef je er ook niet bij na te denken en je blijft ook niet aan stof hangen. Dat gebeurde in het verleden nog wel eens bij synthetische stoffen.
Hij maakt wel net zo veel geluid als mijn oude apparaat, maar dat vond ik ook nooit storend. Ik ben heel benieuwd naar het ontkalken. Dat zou in ieder geval een stuk handiger moeten gaan dan bij mijn oude apparaat. Ik ben zeer tevreden en kan dit apparaat van harte aanbevelen.

edric 03-09-2014

Zeer krachtige stoomstrijkijzer. Wat een verademing tov mijn oude apparaat. Zonder na te denken strijk ik alles wat gestreken moet worden. Linnen, katoen, zijde en zelfs fleece heb ik gestreken zonder problemen. Heerlijk strijken zonder stoppen, dus een aanrader.

Ditismarieke 03-09-2014

Je hoeft geen temperatuur in te stellen dat gaat automatisch. Daardoor kan je in een keer doorgaan met strijken van verschillende stoffen. een krachtige stoomfunctie. Door de grote waterreservoir is het apparaat wel zwaar. Maar daarentegen hoef je het reservoir weinig bij te vullen omdat hij zo groot is. dan kan je gewoon doorgaan.