Siemens VS07NXTRM zwart

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 4 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Siemens VS07NXTRM zwart op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

D. v. R 13-04-2014
Geschreven voor: Siemens VS07NXTRM zwart

Erg fijne stofzuiger met sterke zuigcapaciteit. De stofzuiger ziet er mooi uit, rolt goed over de grond in alle richtingen en heeft een lekker lang snoer. Is eenvoudig in het gebruik.

Eveline17 03-04-2014
Geschreven voor: Siemens VS07NXTRM zwart

We hebben deze stofzuiger nu drie maanden in ons bezit en zijn er heel tevreden over. Het is een fijne kleine stofzuiger. Makkelijk wendbaar, lang snoer, mooie vormgeving, relatief licht qua draaggewicht. De stofzuigerslang schuift gemakkelijk in en uit en niet onbelangrijk - hij doet goed wat hij moet doen - stofzuigen. Enige minpuntje is dat hij op vol vermogen best wat geluid maakt.

izuurhout 26-02-2014
Geschreven voor: Siemens VS07NXTRM zwart

Erg fijne stofzuiger. Lekker lang snoer en zuigt goed. Vormgeving is strak. Enig "minpuntje" zijn de opzetstukken. Het pijpje en het kleine zuigmondje zijn samengevoegd tot 1 opzetstuk. Werkt minder fijn dan losse opzet stukken.

Appiah 21-01-2014
Geschreven voor: Siemens VS07NXTRM zwart

Het is erg leuk Machine. Het wast schoon en zeer snel. Ik vind het gewoon leuk. het eerst proberen en te zien.

beusje-2 09-03-2014

Het wast schoon??? Het gaat hier toch over een stofzuiger?
Staat deze review wel goed. Ook erg minimaal kwa beoordeling. Wie kan hier nog wat mee???