Samsung SC21F50UG zilver

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 72 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Samsung SC21F50UG zilver op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,6

nielesman 08-01-2015
Geschreven voor: Samsung SC21F50UG zilver

Zuigt prima, heeft veel kracht.
Bij opbergen valt de achterkant met filter er steeds af, is te zwak om de zuigbuis en mondstuk op zijn plek te houden. Ben steeds bang dat de boel afbreekt.
Verder blijft de zuigmond niet meer in de juiste stand staan dus kan er geen parket meer mee stofzuigen omdat ie gelijk vastzuigt.
Zou hem niet aanraden aan derde.

Paula1964 11-11-2014
Geschreven voor: Samsung SC21F50UG zilver

Wat een waardeloos ding! Zeker geen Miele. Alles breek af bij het minste of geringste. Precies een half jaar volgehouden. Bedieningspaneel in handvat werkt niet meer, stofzuigerbuis breekt van handvat en het mondstuk is niet meer van de buis te krijgen nadat knopjes afbreken. Mondstuk kan niet meer aan de stofzuiger gehaakt worden. Ook afgebroken. Niet bepaald een stofzuiger voor dagelijks gebruik met kinderen en hond. En dan de service van Create2fit. Geweldig, maar niet heus! Deze stofzuiger is veel te duur voor de geboden kwaliteit.

Avantgardist 11-10-2014

- Veel verschilldende opzetstukken waaronder UV borstel voor beddengoed
- Enorme zuigkracht, verschillende niveaus met druk op de afstandbediening op de slang in te stellen
- Geschikt voor lange mensen
-Groot bereik door lange snoer

Klein minpuntje is de achterkant die soms losgaat wanneer de zuigmond/slang er in is vastgezet.

boemer1 09-10-2014
Geschreven voor: Samsung SC21F50UG zilver

Wij hebben de stofzuiger nu bijna drie maanden in gebruik en we zijn er erg tevreden over. We hebben een plavuizenvloer met een sisal kleed onder de salontafel. Ikzelf zit in een rolstoel dus als ik buiten geweest ben kan ik nogal eens wat extra vuil meenemen, ook hebben wij een kat. De stofzuiger zuigt alles op en nog niet eens op vol vermogen, groot voordeel hiervan is dat hij ook nog eens lekker stil is. Het komt op ons over alsof de vloer veel schoner aanvoelt als na een zuigbeurt van onze vorige stofzuiger. Over de duurzaamheid kan ik nog niet zoveel zeggen maar het apparaat ziet er solide uit en verplaatst zich makkelijk.Een prima stofzuiger voor een redelijke prijs!

M4rqu1z 01-10-2014
Geschreven voor: Samsung SC21F50UG zilver

Een fijne stofzuiger met veel extra opzetstukken waaronder een UV borstel/lamp om je beddengoed mee schoon te maken.

De stofzuiger heeft een erg groot bereik door zijn lange snoer.

Ook vind ik het erg fijn dat het je op de slang zelf de zuigkracht kan instellen en de zuiger uit- en aan kan zetten.

De stang van de zuiger is erg lang waardoor ik zonder al te veel rugpijn kan stofzuigen, een probleem dat ik met mijn vorige stofzuiger nog wel eens had.

Enige minpunt dat ik tot nu toe tegen ben gekomen is dat de achterkant van het filter nog wel eens los wil komen wanneer ik de zuigmond van de zuiger van de zuiger wil halen.

Fairlane84 15-09-2014
Geschreven voor: Samsung SC21F50UG zilver

Mijn vrouw heeft deze stofzuiger besteld omdat ik vrij allergie's ben voor huisstofmijt. In eerste instantie was ik niet blij met haar keuze omdat ik over het algemeen negatieve ervaringen heb met de zuigkracht van stofzuigers zonder zak. Echter, de Samsung Cyclone heeft mij op een heel andere mening gebracht. De zuigkracht is zeer goed (ik moet hem zelfs op een lagere stand zetten zodat hij niet aan het laminaat vast zuigt). Ik heb geen last van niezen tijdens het stofzuigen dus ik neem aan dat het speciale anti allergie filter goed werkt. De afstandsbediening op de stang en het design van de stofzuiger zijn natuurlijk ontzettend hip. Minpuntje is de lengte van het snoer.

Cengizs 12-09-2014
Geschreven voor: Samsung SC21F50UG zilver

We waren via een vergelijking op het internet op deze stofzuiger van Samsung belandt. Dacht dat ze alleen goed waren in TV's, maar we zijn heel erg blij met de prijs-kwaliteit-verhouding van deze stofzuiger! De motor is zo krachtig dat de middelste stand al voldoende is om ons tapijt goed schoon te krijgen (hond en kat). Ook heel makkelijk is het filtersysteem dat gewassen kan worden. Er zitten allemaal handige gadgets bij als een grote borstel met UV lampje. ik heb het gisteravond uitgeprobeerd en werkt prima!
Ik ben geen stofzuiger expert maar ik kan gerust stellen dat ik heel erg tevreden ben met deze aankoop en zeker ga aanraden aan vrienden!

_Monique_ 10-09-2014
Geschreven voor: Samsung SC21F50UG zilver

Voorheen al jaren een Bosch stofzuiger met stofzak.
Na aanschaf van deze Samsung stofzuiger, bleek dat ik dit al jaren eerder had moeten doen. Wat een wereld van verschil, de Samsung zuigt in een keer alles op, wat een zuigkracht, terwijl hij nog niet op de hoogte stand aan staat !
Het huis is nu echt schooner!
De handbediening is erg makkelijk, hoop wel dat dit ook duurzaam is, maar voelt wel degelijk aan.
Als je snel ergens in een hoekje wil zuigen moet ik wel wennen aan het feit dat je er dan een hulpstukje op moet zetten, met mijn vorige zuiger ging dat net wat makelijker vanwege de smallere zuigmond. This een kwestie van wat je gewend bent.
Dat je geen stofzak meer nodig hebt, vind ik ideaal: geen nare luchtjes meer, en als er per ongeluk iets opgezogen is, kun je dat er weer makkelijk uithalen!
De bijgeleverde UV bostel, ideaal voor om het bed en de bank onder handen te nemen (huisstofmijt...bah).
Het electriciteits snoer is lang geoeg.
De parketborstel van mijn oude zuiger past ook nog eens op deze Samsung zuiger, perfect!

Dus al met al een hoop voordelen t.o.v. mijn oude zuiger,
Ik ben er heel tevreden over, en kan hem iedereen aanraden.

Let op bij aanschaf voor 30-10-14 krijg je ook nog eens 50 euro retour via Samsung! lekker meegenomen.

Linkel 09-09-2014
Geschreven voor: Samsung SC21F50UG zilver

Nog niet zolang in ons bezit maar ben er super blij mee!!. Het heeft een flinke zuigkracht maar zuigt daarin tegen wel heel soepel en met de bediening is de zuigkracht makkelijk te regelen. Mooi design en zonder stofzak.

Ideale hulpstukken zitten erbij zoals de UV-lamp borstel voor bed en bank.

Conclusie: Het is een top stofzuiger, beter dan onze Miele die ik daarvoor had. zou niet meer anders willen.

Mc2 07-09-2014
Geschreven voor: Samsung SC21F50UG zilver

Gekocht nav nieuwsbrief voor een prijs van €189,- met cashback van €50,- maakt €139,- netto. Voor zo'n apparaat topdeal. Hij zuigt zo hard dat de middelste stand hard genoeg is. Legen vd bak is peulenschil. De aparte borstel met UV licht om bank, matrassen te reinigen werkt als een trein. Of dit werkt tegen allergie, wat men claimt, weet ik niet. De uitgeblazen lucht van het apparaat ruikt helemaal niet wat onze oude Philips met zak wel deed met hondenharen. Mis alleen een simpel mondstuk om de bank snel even te doen want iedere keer met de zware UV borstel is mij teveel van het goede. Apparaat kan door sommige wel als zwaar ervaren worden met tillen maar daar staat een super zuigkracht tegenover en dat is het belangrijkste. Ik vind het geluidsniveau laag, zeker in de middelste stand. Hoop dat hij lang meegaat maar daar kan ik nog niks over zeggen. Design is erg mooi en helemaal van deze tijd. Ik vind het echt een aanrader deze stofzuiger!

Fellows 06-09-2014
Geschreven voor: Samsung SC21F50UG zilver

Sinds een paar dagen deze stofzuiger in het bezit. I.v.m. de honden wilden we er één met goede zuigkracht. Fantastisch dit.Zeer goede zuigkracht en ook nog aan te passen vanaf de steel als het iets minder moet. Mooi design en leuke aanbieding.

henk132 05-09-2014

Sinds een paar dagen deze zuiger in het bezit.
Na onze vorige zuiger waren we op zoek naar een zakloze zuiger en deze had een mooie aanbieding (met Samsung Cashback).
De zuiger heeft verschillende features (typisch samsung) die hem wel speciaal maken. Zeer goede zuigkracht (letterlijk wordt de voet aan het laminaat vastgezogen), een speciale UV borstel, HEPA13 filter en bediening op de steel.

henk132 05-09-2014

saskia lens 03-09-2014
Geschreven voor: Samsung SC21F50UG zilver

Wat een stofzuiger en wat een mogelijkheden! Ik heb hem nog niet zo heel lang dus kan nog geen beoordeling op duurzaamheid geven maar de eerste indruk is erg goed. Maakt niet veel meer lawaai als mijn laatste stofzuiger van aeg. Het handvat is iets zwaarder door de bediening erop, maar ook wel weer heel handig dat je hem aan en uit kan zetten bij het handvat. Wat ook een pluspunt is zijn de hulpstukken; uv borstel en kleine bosteltjes.

Peter van Heertum 02-09-2014
Geschreven voor: Samsung SC21F50UG zilver

Stofzuigen is een feest met deze samsung VC21F50UKGC. de unieke meegeleverde UV bostel is sensatie en een verademing voor allergie of astmatische aandoeningen. ben heel tevreden met deze aankoop. We hebben nog geen minpunten kunnen ontdekken aan deze samsung stofzuiger. ook het design is hoogstaand. Ik zeg niet meer twijfelen maar kopen.

dvdmeij 01-09-2014
Geschreven voor: Samsung SC21F50UG zilver

Ik ben al enkele jaren in het bezit van een stofzuigrobot. Hoewel dat uiteraard ideaal is, zijn er bepaalde punten waar deze tekort komt (trap, hoekjes, vensterbank enz). Na een tijd aarzelen toch maar overgegaan op een 'normale' stofzuiger.

Deze Samsung zuigt verschrikkelijk goed. Hoewel de robot mijn huis redelijk schoon maakt, had ik na een eerste keer zuigen met de zuiger al een flinke hoeveelheid stof verzameld in de verzamelbak. Het legen gaat makkelijk en de stofzuiger is makkelijk in gebruik. De bediening op de stang is ideaal om even snel te switchen van zuigkracht of aan/ uit te zetten zonder te bukken.

In de hoogste zuigstand maakt hij wel redelijk wat lawaai, maar dat doen denk ik alle stofzuigers wel. Het kleedje wat ik toen aan het zuigen was kleefde goed aan de zuigmond vast. Met de middelste stand vond ik hem het prettigste zuigen op kleedjes.

Duurzaamheid valt op zo'n korte termijn nog niet te beoordelen, maar de stofzuiger en hulpstukken voelen zeer degelijk aan. Een stuk beter dan de vorige stofzuiger die ik voor mijn robot had.

Ik kan deze stofzuiger dan ook zeker aanbevelen!

thegeronimo 01-09-2014

Sinds een paar dagen deze zuiger in het bezit.

Al met al werkt die zoals het zou moeten. De duurzaamheid moet nog ondervonden worden.

D Reitsma 31-08-2014
Geschreven voor: Samsung SC21F50UG zilver

Handige stofzuiger, met een enorme zuigkracht. De stofzuiger is niet zwaar, een heeft een goed vuil doorlatend vermogen. De bediening op het handvat is echt heel praktisch. Omdat de zuigkracht zo hoog is kan het soms te veel zijn bij kleden en tapijt. Dan is via een eenvoudige toets de juiste zuigkracht in te stellen.
Het schoonmaken van het reservoir is gemakkelijk De UV borstel is mooi, alleen jammer dat deze niet aan de steel kan maar dat deze aan het handvat moet. Een ander minpuntje is dat de hulpstukken niet opgeborgen kunnen worden in of bij het toestel.
Een fantastische stofzuiger met enorme zuigkracht die handig is in het gebruik.

ishkar 31-08-2014
Geschreven voor: Samsung SC21F50UG zilver

Aanbevolen door de British Allergy Foundation, ik denk vanwege de zuigmond met UV-lamp en de goeie filters. De stang is lang genoeg voor lange mensen. Op halve kracht is hij veel stiller, maar zuigt hij ook nog goed. Harder/zachter en aan/uit op het handvat is heel handig. Reservoir en filters zijn makkelijk schoon te maken / te legen.

Patrick__ 30-08-2014
Geschreven voor: Samsung SC21F50UG zilver

Een fijne stofzuiger met een enorme zuigkracht. De stofzuiger is niet zwaar het zuigen gaat verrassend licht. De bediening op het handvat is echt heel gemakkelijk. Omdat de zuigkracht zo hoog is kan het soms te veel zijn bij kleden en tapijt. Dan is via een eenvoudige toets de juiste zuigkracht in te stellen.
Na het stofzuigen met de oude zuiger nog een keer met deze er over heen en hij nam nog een hoop stof op!.
Het schoonmaken van het reservoir is makkelijke en geen rommeltje. De UV borstel is mooi, alleen jammer dat deze niet aan de steel kan maar dat deze aan het handvat moet. Een ander minpuntje is dat de hulpstukken niet opgeborgen kunnen worden in of bij het toestel.
Al met al een fantastische stofzuiger met enorme zuigkracht die handig is in het gebruik.

Honda2014 27-08-2014
Geschreven voor: Samsung SC21F50UG zilver

Ik heb onlangs deze zakloze stofzuiger gekocht, we hadden eerst een Miele maar die gaf ineens de geest en we wilden weer eens wat anders proberen.

Model ziet er mooi uit, echt van deze tijd (het blijft uiteraard wel een stofzuiger)

Dit model heeft ook handbediening op de stofzuigerslang, is erg handig.
UV-borstel werkt goed, gewone borstel welke er tevens bij zit is oke, niet heel speciaal.
Zuigkracht moet ik zeggen is gewoon zeer goed.

Conclusie: een Toppertje, is een goede aankoop geweest.

NikoVE 27-08-2014
Geschreven voor: Samsung SC21F50UG zilver

Zeer krachtige stofzuiger die ook nog eens mooi oogt.
Bediening aan het handvat is een mooie optie die het gebruik toch wel makkelijker maakt.
Qua hulpstukken zijn er op zich voldoende, al missen we wel de parketborstel. Deze hebben we dan ook apart bijbesteld, al was die niet eenvoudig te vinden.
UV-borstel is wel een absolute toevoeging. Met onze 2 katten in huis slopt deze makkelijk alle haren uit de zetel.
Tot slot een echte krachtpatser en dus een absolute aanrader.

wterstegen 24-08-2014
Geschreven voor: Samsung SC21F50UG zilver

Erg mooie stofzuiger en erg krachtig. Genoeg hulpstukken worden er bijgeleverd voor verschillend gebruik.

Wel zoals andere ook opmerken een stuk zwaarder vergeleken met onze oude stofzuiger maar hij is gelukkig makkelijk te tillen aan het handvat dus dat si geen probleem

Dit is ook onze eerste zakloze stofzuiger en we zijn erg blij dat we hiervoor nu gekozen hebben en voor dit model van Samsung.

dafasdf 21-08-2014
Geschreven voor: Samsung SC21F50UG zilver

Nu anderhalve week in bezit en bevalt over het algemeen goed.

Apparaat heeft heel veel zuigkracht. Het gebruikt dan ook veel energie (2100 watt waarvan 440 effectief). De geluidsproductie valt mee, iig niet storend. De stang kan gemakkelijk en snel in lengte versteld worden wat fijn is bij overgang naar bv de trap. Hij is niet licht maar kan dankzij handvat gemakkelijk opgetild worden. Door grote afmeting kan je hem niet op een traptrede neerzetten. Houd rekening met de afmeting voor het opbergen.
Hij rijdt gemakkelijk door de kamer, het snoer is lang genoeg en rolt goed op. De kop van de zuiger is goed wentelbaar en kan onder de meeste kasten door.

Nadeel is dat de hulpstukken niet op de stofzuiger geplaatst kunnen worden. De knoppen op het handvat (steel) zijn soms handig maar kunnen ook in de weg zitten. Regelmatig druk je per ongeluk een knop in.
In hoeverre de uv-lamp werkelijk bijdraagt aan een schonere/ hygienischere bank heb ik mijn twijfels. Het doet vast psychisch iets.

Het legen van het stofreservoir is makkelijk. Er komt hierbij altijd wel stof vrij. Doe het dus buiten met de wind van je af! Fijn om de grote hoeveelheden stof te kunnen zien. Toch niet voor niets gezogen :-)

Over duurzaamheid valt nog weinig te zeggen. Het ziet en voelt iig een stuk steviger dan de vorige zuiger, een dirt devil, die na 4 jaar volledig uit elkaar viel. Ik geef een 7 vanwege het hoge energieverbruik en omdat de fabrikant niets aangeeft over materiaalgebruik/ recycling. Geen stofzak is een pre.

Bram Kraaijvanger 17-08-2014
Geschreven voor: Samsung SC21F50UG zilver

Deze stofzuiger een paar dagen in ons bezit. Het is nog even wennen omdat deze stofzuiger een stuk zwaarder is dan onze vorige. Maar hij doet het super! Heb soms het idee dat ik de tegels vaster moet gaan leggen zoveel kracht.