Philips 5000 Series XC5141/01 Snoerloze stofzuiger

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 2 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Philips 5000 Series XC5141/01 Snoerloze stofzuiger op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

7,5

t*******@l****** 16-05-2024

Fijne stofzuiger voor erbij

Wilde graag ervaren hoe een steelstofzuiger zuigt. Het snoerloos zuigen is fijn, moest wel wennen aan het gewicht, vond hem in het begin zwaar in de hand. Verlichting is fijn. Om het hele huis te zuigen vind ik hem niet zo geschikt, voor bank/trap/stoelen e.d. heb je echt ander mondstuk nodig, die moet je dus meenemen, dat vind ik niet zo praktisch. Hij zuigt wel fijn op matten. Al met al een fijne stofzuiger voor erbij.

Pluspunten

• Verlichting
  • Zuigkracht

Minpunten

• Zwaar in de hand
  • Andere mondstukken moet je meenemen

Yaman010 15-05-2024

Dweilen en stofzuigen is leuk geworden

Ik mocht deze stofzuiger testen voor een aantal weken en ben zeer verrast. Stofzuigen is nu echt leuk geworden dus ook een onderdeel van dagelijkse schoonmaak routine.

Wij zijn met mijn partner elke dag gaan testen. Het viel ons meteen op dat de zuigkracht tot vergelijking van onze stofzuiger veel beter is. Zonder veel moeite pakt de steelstofzuiger alles op, zoals brokjes en haartjes. En de dweilfunctie pakt dan ook alle stof op die op grond geplakt is.

De gemakkelijkheid van de stofzuiger is heel fijn. Wij hebben een vaste routine gemaakt om aller eerst met de kleine mondstuk de bank aan te pakken. Daarna alle vloerkleden. Allerlaatst voegen de we dweil functie toe en gaan door het hele huis.

Wat ons alleen is opgevallen is de accuduur. Die valt helaas een beetje tegen. Nou hebben wij een kleine woning en zijn we snel klaar. Maar heb je meerdere verdiepingen, dan heb je zeker nog een accu erbij nodig. Wij vinden wel de accu aan de dure kant.

Conclussie, wij hebben deze stofzuiger ook laten testen aan onze visite. En iedereen was zeer verrast. Wij bevelen deze wel aan bij anderen.

Pluspunten

• Gemakkelijkheid
  • Lichtgewicht
  • Zuigkracht

Minpunten

• Accuduur
  • Geen extra dweil geleverd