Samsung Jet™ 85 Pro steelstofzuiger VS20C8527TB/WA

Geen reviews beschikbaar Schrijf een review
  • Test panel 8.4 feb 2024
  • Alle reviews (0)
  • Consumenten reviews (0)
  • Overige reviews (0)
  • Expert reviews (0)

We hebben voor dit product nog geen reviews

k***************@g******** 16-02-2024

Steelstofzuiger en dweil in één!

Deze accu steelstofzuiger werkt erg fijn! De Jet 85 PRO komt met een aantal handige onderdelen die makkelijk te verwisselen zijn. Je kunt er zelfs een soort kruimeldief van maken waarmee je de trap of stoelen gemakkelijk reinigt. De dweilfunctie is zeer prettig met een houten vloer, een flesje met zeepoplossing er in klikken, de sprayfunctie werkt handig en dweilen maar. De stofzuiger herkent zelf op wat voor vloer je aan het werkt bent, of dat de dweilpads er op geklikt zijn. Wat mij betreft een aanrader!

Pluspunten

• zeer makkelijk te bedienen
  • onderdelen makkelijk verwisselbaar
  • gewicht valt mee
  • dweilfunctie
  • Display met accu-duur

Minpunten

• Met stofzuigen accu 30-40 minuten

Linda Kok 15-02-2024

Fijne draadloze stofzuiger en dweil in 1

In de afgelopen weken hebben wij de Samsung Jet 85 Pro Stofzuiger getest. De stofzuiger is draadloos, via een meegeleverde oplader kan je de batterij gemakkelijk opladen. De display van de stofzuiger is simpel maar gebruiksvriendelijk. Met de plus en min knop kan je de stand veranderen. Wij hebben de stofzuiger vooral op de MID stand gebruikt, op deze stand is het verbruik van de batterij prima. Op een snellere stand is de batterij vrij snel leeg wat wel een nadeel is.
De borstel kan je ook zonder de steel aan het apparaat zetten waardoor je een kleine handzame stofzuiger hebt om bv. de trap of je auto te stofzuigen, ideaal.
De afvalcontainer is gemakkelijk los te draaien om de inhoud weg te gooien. Deze kan je ook goed afspoelen en schoonmaken zodat de stofzuiger schoon blijft.
Er is ook een optie om te dweilen met de stofzuiger, hiervoor worden herbruikbare dweilpads en eenmalige gebruik pads meegeleverd. Wij vinden dit ideaal! De batterij gaat veel langer mee met de dweiloptie dan met het stofzuigen.

Pluspunten

• Draadloos
  • Gebruiksvriendelijk
  • Goede zuigkracht

Minpunten

• Batterij

EMMAD 15-02-2024

Super krachtig, wel zwaar qua gebruik.

Afgelopen weken kennis mogen maken met de Samsung Jet 85 Pro Stofzuiger. Installatie was prima en makkelijk te doen. Eerste indruk tijdens de test periode dat hij aardig zwaar is en als je heel lang bent, hij niet fijn in gebruik is. Je kunt het namelijk niet aanpassen in lengte. Batterij gaat ook niet super lang mee. Maar in ons huishouden met katten, is het een fantastische verrijking gebleken. Opladen gaat snel en makkelijk d.m.v de houder. De opzetstukken die bijgeleverd zijn, zijn erg handig gebleken. Eind oordeel is zeer positief.

Pluspunten

• Krachtig
  • Ideaal als je huisdieren hebt

Minpunten

• Steel niet aan te passen
  • Zwaar

Loor29 13-02-2024

Een fijne alleskunner

Ik heb dit product een aantal weken mogen testen. Dat is erg goed bevallen! Het eerste dat opvalt, is het lichte gewicht van de stofzuiger in combinatie met een goede zuigkracht. De stofzuiger is erg handig in gebruik. Zowel de houten vloer als het tapijt kan met dezelfde borstel gedaan worden. Daardoor pak je hem er gauw bij. Een nadeel vind ik dat er geen duidelijke gebruiksaanwijzing bij zit. Voor de stofzuiger zelf is dat niet zo erg want dat is erg eenvoudig, maar bij de dweilfunctie vond ik het toch wat lastiger om uit te vogelen hoe het werkt.

Pluspunten

• zuigkracht
  • lichtgewicht

Minpunten

• ontbreken duidelijke gebruiksaanwijzing
  • prijs

m***************@g******** 06-02-2024

De Samsung Pet Pro 85 is een geweldige stofzuiger die ik nu al een paar dagen in huis heb. Het is opvallend licht en eenvoudig te bedienen, wat het gebruik echt plezierig maakt. Het LCD-scherm is een handige toevoeging, omdat je hierop duidelijk kunt zien hoe lang je nog kunt stofzuigen voordat de batterij leeg is. De mogelijkheid om na het stofzuigen direct over te schakelen naar de dweilborstel is echt super handig. Het bijgeleverde compartiment voor schoonmaakmiddel maakt het schoonmaken van de vloer een fluitje van een cent. Echter, het ontbreken van een LED-lampje bij de borstel om te controleren of je alles hebt gestofzuigd, is wel een gemis. Dit zou de functionaliteit van de stofzuiger nog verder verbeteren. Overall ben ik erg tevreden met de Samsung Pet Pro 85 en zou ik het zeker aanbevelen aan anderen!