Bosch BGL8407 blauw

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 71 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Bosch BGL8407 blauw op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,5

Fam de Rijke 02-07-2015
Geschreven voor: Bosch BGL8407 blauw

Prima, voldoet volledig aan onze verwachting. Is erg stil. Ook het extra lange netsnoer is erg handig

Fam de Rijke 29-06-2015

Putten76 11-06-2015
Geschreven voor: Bosch BGL8407 blauw

Vanaf één stopcontact praktisch het hele huis stofzuigen scheelt een hoop werk en het met de krachtige motor zuigt hij met gemak de kruimels tussen de houten planken uit. Top machine.

naam1896 07-06-2015
Geschreven voor: Bosch BGL8407 blauw

Blij met keuzemogelijkheden tav verschillende soorten vloeren. Goede zuigkracht.
Stofzuiger is wel wat licht en 'valt'daardoor soms om.

hako1611 02-06-2015
Geschreven voor: Bosch BGL8407 blauw

Zeer wendbaar apparaat, tevreden over geluidsniveau en gewicht van het apparaat. Enige nadeel dat de extra accessoires niet in de stogzuiger passen, maar dat je die aan de slang moet bevestigen. Vooralsnog helemaal tevreden over de aankoop.

AdJB 31-05-2015
Geschreven voor: Bosch BGL8407 blauw

Prima uitgeruste stofzuiger in energieklasse A. Goede zuigmonden, al is de grote tapijt zuigermond wat zwaar.
Een absolute pre is de lengte van de slang en het geringe motorgeluid.

Mister Nemo 31-05-2015
Geschreven voor: Bosch BGL8407 blauw

Lekker stil apparaat dat ook op tapijt goed zuigt. Het snoer is lang genoeg zodat je gemakkelijk de gehele trap ermee kan zuigen.

Kim Beckers 31-05-2015
Geschreven voor: Bosch BGL8407 blauw

ik heb deze stofzuiger pas een paar dagen geleden gekocht en ik moet zeggen,dit is echt de beste stofzuiger die ik ooit gehad heb,het enige nadeel is voor lange mensen dat de slag tekort is,maar voor mij is die perfect,echt een absolute aanrader!!!!

Astridenco 30-05-2015
Geschreven voor: Bosch BGL8407 blauw

maakt weinig geluid! zuigresultaat prima ook op vloerbedekking, gaat wel redelijk zwaar op de vloerbedekking.

Iesa 27-05-2015
Geschreven voor: Bosch BGL8407 blauw

Mooie stofzuiger en super handig in gebruik! Na aankomst van mijn stofzuiger, meteen in gebruik genomen en het hele huis gezogen. SUPER! Over de duurzaamheid kan ik na een keer gebruiken, weinig zeggen uiteraard

Rosa42 25-05-2015
Geschreven voor: Bosch BGL8407 blauw

mooi vormgegeven stofzuiger. 15 meter snoer blijkt heel handig, je komt overal. de motor is rustig maar krachtig. de slang en telescoopbuis ook prima geschikt voor lange mensen.

Aantekening, met zuigen op plekken ergens onder stoot je elke keer de bijgevoegde extra zuigborsteltjes eraf. Dus die liggen in de kast. niet praktisch. t maakt de stang ook nog zwaarder dan hij al is.

Voor gietvloeren vind ik alle mondstukken ongeschikt.

sjef13 19-05-2015
Geschreven voor: Bosch BGL8407 blauw

Lekker zuinig en stil in gebruik en nog krachtig ook voor een 650 watt stofzuiger met een snoer van 15 meter en een stofzuigerzak met een inhoud van 5 liter

Lucky84 17-05-2015
Geschreven voor: Bosch BGL8407 blauw

Zeer tevreden. Is aanzienlijk zachter klinkende stofzuiger dan mijn vorige. Goede stofopname. Ook het gebruiksgemak is goed.

CaFr1960 17-05-2015
Geschreven voor: Bosch BGL8407 blauw

Het geluid is lekker zacht, je hebt geen idee van dat er een stofzuiger aan staat.
De stofzuiger zwenkt lekker makkelijk met zijn 4 zwenkwielen.

Klovenier 08-05-2015
Geschreven voor: Bosch BGL8407 blauw

heel compleet uitgevoerd met een extra zuigmond voor alleen harde vloeren, naast de combi-zuigmond. Ziet er mooi uit en heeft een extra ruime stofzak. 4 Extra stofzakken zitten er al bij. Dus je kunt een tijdje vooruit. Een aangename verrassing.

joze-55 02-01-2015
Geschreven voor: Bosch BGL8407 blauw

Ontzettende zuigkrach voor 650w
Rijdt soepel en hulpstukken zijn makkelijk te bevestigen
Zeer tevreden met deze stofzuiger

Jupi9 31-12-2014
Geschreven voor: Bosch BGL8407 blauw

Nu twee maanden in bezit. Erg mooie stofzuiger! Korte slang is even wennen maar zeker geen probleem. Hij zuigt erg goed op laminaat waar de voet komt is het vuil weg, je hoeft hem echt niet op te tillen voor vuil. Ook de zuigkracht is erg sterk ik ben er super tevreden mee. Omdat ik hem twee maanden gebruik nu kan ik niets over de duurzaamheid zeggen! Maar zoals het eruit ziet verwacht ik er jaren van de genieten!

Gijs1966 28-12-2014
Geschreven voor: Bosch BGL8407 blauw

We hebben de stofzuiger net een paar dagen. Lekker rustig geluid, goede zuigkracht en over de duurzaamheid kunnen we nog niets zeggen.

Peter Htn 26-12-2014
Geschreven voor: Bosch BGL8407 blauw

Het zuigresultaat van de stofzuiger valt eerlijk gezegd behoorlijk tegen en voldoet absoluut niet aan mijn verwachtingen!

Qua vormgeving ziet de stofzuiger er goed uit en hij is behoorlijk stil.

Stofzuiger slang is aan de korte kant maar dat wist ik vooraf.

Mijn grootste bezwaar is de parketborstel. Deze voldoet in zijn geheel niet. Haren zijn te hard waardoor je vuil alleen maar verplaatst. Grotere vuiltjes en zand worden niet opgezogen maar blijven gewoon liggen!!

Ben al aan het experimenteren met de parket borstel van Miele. Dat kan toch niet de bedoeling zijn van een stofzuiger van over de 200 euro!

shamrocknl 23-12-2014
Geschreven voor: Bosch BGL8407 blauw

Mooi vormgegeven stille stofzuiger. Ondanks laag vermogen flinke zuigkracht. Ook fijn dat er stofzuigerzakken van 5l in gaan.

Stofzuiger is wel wat aan de grote kant en nog best wel zwaar.

Yolanda Bogman 19-12-2014
Geschreven voor: Bosch BGL8407 blauw

Fantastische stofzuiger. Zuigcapaciteit geweldig, lang snoer en ergonomisch goed voor elkaar. Beste stofzuiger ooit.

naan 39 17-12-2014
Geschreven voor: Bosch BGL8407 blauw

VERBAASD OVER DE ZUIGKRACHT VAN DE STOFZUIGER.
MOEST TEMPEREN OM DE TAPIJTTEGELS OP DE PLAATS TE HOUDEN!
EEN AANRADER VOOR GERBRUIKERS DIE VOOR KWALITEIT EN EEN GEDEGEN HULP IN DE HUISHOUDING KIEZEN!!!!!

Leo Reinds 10-12-2014
Geschreven voor: Bosch BGL8407 blauw

Hele fijne stofzuiger. Maakt amper geluid en laat niets liggen. Een aanwinst voor ieder gezin met kleine kinderen. En zonder kinderen ook uiteraard.

Mark Molenaar 09-12-2014
Geschreven voor: Bosch BGL8407 blauw

Lekkere stofzuiger met goed zuigkracht, vooral de lengte van het snoer is zeer fijn. Ook de lengte van de steel is goed voor wat langere mensen.

Hij is laag in energieverbruik en heeft toch zeer goede zuigkracht.

nutsje 08-12-2014
Geschreven voor: Bosch BGL8407 blauw

Super stofzuiger doet het fantastisch,maakt erg weinig lawaai voor een stofzuiger .
En wat helemaal goed is dat er een lang snoer van 15 meter aan zit.