Dirt Devil MC 1 M3250 zwart

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 10 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Dirt Devil MC 1 M3250 zwart op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,3

naomi92 24-07-2014
Geschreven voor: Dirt Devil MC 1 M3250 zwart

Op alle punten scoort deze stofzuiger goed. Het is een moderne stofzuiger die goede resultaten levert. Dit is een absolute aanrader voor ieder huishouden. Echt een top ding. De stofzuiger maakt weinig geluid en het product heeft een zeer goede prijs-kwaliteitsverhouding.

globubod 23-07-2014
Geschreven voor: Dirt Devil MC 1 M3250 zwart

Fijne stofzuiger. De stofzuiger is relatief licht en wendbaar. Wordt geleverd met veel accessoires voor het schoonmaken achter bijvoorbeeld verwarmingen of een bankstel. Het is een stofzuiger zonder stofzak. Het reservoir kun je eenvoudig loskoppelen en leeggooien. Het stoffilter kun je met water reinigen en een dagje in de zon (of op de verwarming) laten drogen. Snoer is lang genoeg om in één keer een hele verdieping te zuigen. Enige minpuntje is dat er maar 1 stand op zit. En dat is heeeeel krachtig zuigen. Al met al een fijne stofzuiger en stukken goedkoper dan een Dyson

globubod 23-07-2014
Geschreven voor: Dirt Devil MC 1 M3250 zwart

Fijne stofzuiger. Jammer dat hij maar 1 stand heeft en dat is heel krachtig zuigen. Soms iets te krachtig. Komt compleet met veel accessoires. Verder redelijk licht, wendbaar, krachtig.

lautenbach 23-07-2014
Geschreven voor: Dirt Devil MC 1 M3250 zwart

Uitstekende stofzuiger. Prima vormgegeven, al kan me dat weinig schelen, goede zuigkracht, relatief stil, gemakkelijk om de verschillende onderdelen schoon te houden en natuurlijk: nooit meer stofzuigerzakken hoeven kopen!! Dat is het belangrijkste pluspunt.

Tiesjacobs 23-07-2014
Geschreven voor: Dirt Devil MC 1 M3250 zwart

De stofzuiger doet het gewoon goed, niets op aan te merken. Het fijne is dat dit goed functioneren een stuk stiller is dan het geval was bij mijn vorige zuiger. Ook is de devil een stukje mooier, hoewel dat niet heel relevant is, ik heb em niet in de vitrinekast staan. Wat minder is ter vergelijking met mijn vorige is dat de hulpstukken niet in de stofzuiger opgeborgen kunnen worden. Gemiste kans, en voor mij, minder praktisch.

Joop Gemmink 23-07-2014
Geschreven voor: Dirt Devil MC 1 M3250 zwart

Eerst was ik sceptisch. Ik heb hem toch besteld omdat onze oude aan vervanging toe was. Het aanbod kwam precies op tijd.
Ik zou nu niets anders meer willen. Hij bevalt ons uitstekend.

dutchdelivery 23-07-2014
Geschreven voor: Dirt Devil MC 1 M3250 zwart

Stofzak loos sprak mij wel aan, en dat blijkt dus ook een pre te zijn omdat de zuigkracht niet afneemt, Ook de vormgeving vond mooi.
De diverse hulpstukken zijn goed zoals de turbo borstel, en de zuigmond voor bijv tussen de kussens van mijn bankstel te zuigen zijn een uitkomst

Mitch_ 23-07-2014
Geschreven voor: Dirt Devil MC 1 M3250 zwart

De stofzuiger is een aanrader wanneer je op zoek bent naar een zakloze stofzuiger voor niet al te veel geld. Tevreden over de kwaliteit, zuigkracht en de variatie van verschillende borstels. Het geluid dat de stofzuiger produceert is ook acceptabel voor een dergelijke stofzuiger.

De nadelen vind ik wel dat er geen mogelijkheid is tot het instellen van de zuigkracht en de extra borstels niet opgeborgen kunnen worden op of in de stofzuiger.