Samsung SC20F70HC zilver

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 147 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Samsung SC20F70HC zilver op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,4

Trip 28-11-2017

Slechte levensduur, slechtere garantie

Geschreven voor: Samsung SC20F70HC zilver

Ik heb de stofzuiger nu een kleine 3 jaar. Eerste jaar beviel het goed. Daarna ging het bergafwaarts. Bevestiging van handvat en slang gaat los, mechanisme is kop om te wisselen van tapijt naar harde vloer stand is stuk. Onder zogenaamde garantie naar selectro opgegestuurd. Krijgen nu een prijsopgave van 250 euro terug. En als we niet willen repareren alsnog 25 euro onderzoekskosten. Terwijl we meerdere malen contact met samsung gehad hebben hierover. Hier komt geen samsung meer in huis. Voor het vergelijk, mijn vorige miele stofzuiger heeft het 12 jaar volgehouden en we gaan zuinig met onze spullen om.

Pluspunten

• zuigkracht

Minpunten

• duurzaamheid
  • garantie
  • communicatie samsung
  • hoge prijs

Anneke 16-01-2017

stofzuiger

Geschreven voor: Samsung SC20F70HC zilver

Van af dag 1 brokkelt alles af. De een na dr andere zuigmond gaat stuk. Tijdens het zuigen neemt hij veel niet mee.
Mijn grootste miskoop ooit.

Maarten 24-11-2016

Slechte koop

Geschreven voor: Samsung SC20F70HC zilver

Geen aanrader om te kopen, Na 2,5 jaar in bezit te hebben merken we dat de onderdelen echt snel achteruit gaan, klepje om reservoir op plek te houden schiet heel snel open, aanhechting vnan kort stukje naar langer stuk schiet steeds vaker uit zichzelf los. De garantie op de motor kan dan wel 5 jaar zijn, maar de onderdelen houden dat echt niet zo lang uit. zuigkracht (ook na leegmaken reservoir) is een minimale verbetering tov andere apparaten. Het bedieningspaneel bovenop is uiterst onhandig als je ergens onder wil zuigen want dan schakelt hij op ruststand. De kop is al een keer vervangen nadat deze gewoon was afgebroken (wij gebruiken hem heel normaal, maar wel intensief) Het lawaai van de stofzuiger is ook steeds harder aan het worden naarmate je hem langer hebt,

Pluspunten

• uiterlijk

Minpunten

• Zuigkracht
  • plastic stukken
  • lawaai
  • bedieningspaneel op stang

rkrichard 27-04-2015
Geschreven voor: Samsung SC20F70HC zilver

Ik heb deze stofzuiger gekocht obv reviews, nu na een maand gebruik vind ik dit een slechte keuze om de volgende redenen:
- Stofzuigerstang en handvat zijn zwaar en ongemakkelijk in gebruik.
- Afstandbediening op handvat zet bij per ongeluk aanraken stofzuiger in zachtste stand. Ik heb uiteindelijk de batterijen er maar uitgehaald.
- Heeft veel verschillende sledes. Nu moet ik iedere keer de slede veranderen als ik van plavuizen naar vloerbedekking en andersom ga. Er is geen goede slede voor beide. Bij mijn oude AEGtje was dit eenvoudig met een knop op de slede. De slede die dit zou moeten kunnen zuigt zich vast aan de vloerbedekking in beide standen.
- Zuigkracht is in zijn hoogste stand slechter dan mijn oude goedkope AEGtje.
- Prijs is veel hoger dan mijn AEGtje van 87 euro, terwijl het gebruiksgemak slechter en zwaarder is.

Het enige voordeel dat ik kan bespeuren is dat deze iets minder lawaai maakt, maar het verschil is minimaal.

Suzy R. 30-01-2015
Geschreven voor: Samsung SC20F70HC zilver

Ondertussen al enkele maanden in gebruik en extra minpuntje is dat de lucht via de wielen, zijwaarts wordt weggeblazen. Dit betekent dus ook dat stof of vuiltjes ook eerst weggeblazen worden waar je stofzuiger staat. Plastieken onderdelen zijn ook niet echt héél stevig. Als je dikwijls moet wisselen, betwijfel ik of dit lang meegaat. Voor de rest nog steeds een super stofzuiger !

dirk_razcall 18-01-2015
Geschreven voor: Samsung SC20F70HC zilver

Afgelopen maand deze stofzuiger gekocht, met name om het groot aantal positieve reviews. Onze Electrolux stofzuiger had het helaas begeven. Deze zakloze stofzuiger is een eerste kennismaking met Samsung / Huishoudelijke apparaten. Normaliter kopen we Duits of Noord-Europees spul voor het huishouden, maar waarom zou een stofzuiger van € 250 van Samsung niet goed zijn? Ze bouwen immers ook prachtige TV's! De mogelijkheden van het apparaat zijn naar verwachting, de vormgeving heel goed, maar het gebruiksgemak is minimaal. Het apparaat maakt heel veel lawaai (ondanks de silent knop) en de stofslang vouwt om de haverklap dubbel bij het stofzuigen. Het apparaat voelt niet degelijk aan door al het dunne plastic en de ingebouwde hulpstukjes (borstel en smalle zuigmond) geven het idee dat ze geen lang leven zullen hebben. Vandaar de lage duurzaamheid score. Kortom, dit onding gaat marktplaats op. Hoop dat we er nog wat voor kunnen terugkrijgen van mensen die minder kritisch zijn. Als dat lukt wordt het een Bosch of Miele. De rest is helaas weggegooid geld. Ben trouwens wel benieuwd naar een reactie van Samsung

H.N.Mamahit 05-11-2014
Geschreven voor: Samsung SC20F70HC zilver

Ten eerste zijn de mogelijkheden uitstekend.
Het gebruiksgemak idem dito.
Vormgeving is prima,het is een mooi apparaat.
Duurzaamheid kan ik helaas nog niet zeggen want heb hem pas 1 dag in huis.

RemcotH 05-11-2014
Geschreven voor: Samsung SC20F70HC zilver

De stofzuiger is zeer makkelijk te gebruiken de zuigkracht is zeer goed, door het lange snoer kun je overal met gemak bijkomen zonder eerst van stopcontact te veranderen en de geintegreerde hulpstukken zijn ideaal.

BertinaS 04-11-2014
Geschreven voor: Samsung SC20F70HC zilver

Ik ben echt heel tevreden over de stofzuiger. ideaal is het lange sboer waardoor ik eigenlijk niet hoef te wisselen van stopcontact. Ook de handige aan en uitknop op het handvat gebruik ik alleen maar.
Ik ondervind helaas 1 nadeel er zit een functie op om bijvoorbeeld over een kast te zuigen, deze blijft bij mij niet zitten en daardoor krijg ik krassen op mn tafel en kasten. dit is dus niet wat ik meer ga gebruiken.
verder een aanrader voor iedereen. opvang bak ik makkelijk te legen.

poetsvrouw 31-10-2014
Geschreven voor: Samsung SC20F70HC zilver

Mooie stofzuiger met veel mogelijkheden, maar het ziet er nog al 'plastic' uit en ik vraag me af of alles langdurig heel blijft. Het openklappen van het zuigstuk voor kieren gaat vrij moeizaam en ik kan me voorstellen dat dat snel af zal breken. Ook het vast en losmaken van pijp en slang gaat moeizaam. Het zal me niets verbazen als die lipjes snel afbreken. En dat is dan zonde, want het is geen goedkope stofzuiger. Maar stofzuigen doet ie vooralsnog prima, en daar gaat het om. Als hij dat blijft doen is het een goede stofzuiger. Wel wat zwaar.

AD27589 29-10-2014
Geschreven voor: Samsung SC20F70HC zilver

futuristische stofzuiger met veel kracht en een groot bereik! Diverse opzetstukken en handige gadgets als gripbediening en stofmeter.

sampie69 29-10-2014
Geschreven voor: Samsung SC20F70HC zilver

Voor het eerst een zakloze stofzuiger in bezit, de revieuws en prijs gaven mij de doorslag om voor deze samsung te kiezen. Heb hem net in huis en gelijk uitgeprobeerd, wat een super apparaat. Lang snoer en een goede zuigkracht. Verschillende opzetborstels. Handig zijn de kleine hulpstukken in het handvat. Echt een aanrader.

bassie666 28-10-2014
Geschreven voor: Samsung SC20F70HC zilver

is een super toestel, hij rolt heel fijn en zuigt prima, en er zaten ook een flink aantal accessoires bij. al met al zeer tevreden.

Liesje67 28-10-2014
Geschreven voor: Samsung SC20F70HC zilver

Ik heb verschillende stofzuigers getest, maar deze kwam goed uit de bus.Hij maakt minder lawaai en de zuigkracht is super.

Louisa van der Vliet 27-10-2014
Geschreven voor: Samsung SC20F70HC zilver

Eindelijk een stofzuiger die de lange witte haren van mijn Zwitserse herder de baas kan. Met behulp van de turboborstel zijn ze in een mum van tijd uit de vloerkleden verdwenen. De parketborstel zorgt voor de rest van de vloeren. Het stofborsteltje (heel handig om dingen af te stoffen) en kierenborsteltje heb je altijd bij de hand doordat ze in het handvat verwerkt zijn. Alleen jammer dat er geen meubelborstel bij zit, maar voor 20 euro koop je de mini-turboborstel (ook handig voor de trap).
Heel fijn is de bediening op het handvat. De snoer is lang genoeg om een hele verdieping te stofzuigen. Onhandig is dat je de snoer er met de hand uit moet halen, anders trekt hij de stekker uit het stopcontact.
De vormgeving van de stofzuiger is prachtig en heeft de uiteindelijke doorslag gegeven in mijn keuze.
Over de duurzaamheid kan ik nog weinig zeggen, maar hij ziet er degelijk uit. Bovendien heb je 5 jaar garantie op de motor.
Nog een minpuntje: ik had gedacht geen filters te hoeven vervangen. Het stoffilter is inderdaad uitwasbaar, maar het HEPA-filter moet na verloop van tijd vervangen worden (Samsung raadt in de gebruiksaanwijzing aan eenmaal per 6 maanden).

Jooren 27-10-2014
Geschreven voor: Samsung SC20F70HC zilver

gemakkelijk in gebruik door het lange snoer.
Nadeel vindt ik het schoonmaken. Je moet de stofzuiger helemaal uit elkaar halen en hij is gauw vol.

Darkchylde360 27-10-2014
Geschreven voor: Samsung SC20F70HC zilver

Gisteren voor het eerst onze nieuwe samsung stofzuiger gebruikt.
Ik had een miele van 15 jaar oud hiervoor.
De zakloze stofzuiger doet zijn werk stiller en beter dan de oude.
De snoer is ook een stuk langer dan van de vorige stofzuiger.
Telescopische buis doe het goed, maar voelt wat fragiel..
Er zitten ook veel accessoires bij. Helaas werkt de stofsensor niet.
Daarvoor maar eens contact opnemen.
Tot nu toe zeer tevreden

yvonpvm 24-10-2014
Geschreven voor: Samsung SC20F70HC zilver

Wat een schitterend mooie krachtige en soepele stofzuiger.
Makkelijk te manoeuvreren door het huis en een heerlijk lang snoer.

lb47lb630v 23-10-2014
Geschreven voor: Samsung SC20F70HC zilver

super stofzuiger en ziet er mooi uit
hij heeft een uitstekende zuigkracht
Hondenharen zijn geen probleem en het afval is gemakkelijk weg te gooien doormiddel van 1 knop
ben erg tevreden

Samuel84 23-10-2014
Geschreven voor: Samsung SC20F70HC zilver

Werkt super! Ziet er erg modern uit en de honden haren hebben geen schijn van kans. En deze stofzuiger is ook nog is zakloos!

Ans3950b 22-10-2014
Geschreven voor: Samsung SC20F70HC zilver

Tot nu toe zeer tevreden over de aankoop, een mooie vormgeving veel mogelijkheden, compact en effectief.
Een grote actieradius, de eerste indruk is een degelijke stofzuiger, met een groot gebruikersgemak.
Het enige nadeel is het grote gewicht, maar een lichtere stofzuiger verliest vaak aan degelijkheid.

RJee45 22-10-2014
Geschreven voor: Samsung SC20F70HC zilver

Prima stofzuiger; wendbaar; goed regelbaar qua zuigkracht; eenvoudig in gebruik en lekker lang snoer.

RMoria 21-10-2014
Geschreven voor: Samsung SC20F70HC zilver

Zeer tevreden over de stofzuiger tot nu toe. Ruimt prima vuil op op meerdere ondergronden. Slimme oplossing voor de kleine hulpstukken, alles in het handvat, dus nooit meer kwijt.

AJM Lak 20-10-2014
Geschreven voor: Samsung SC20F70HC zilver

Fijne stofzuiger, zuigt geweldig en handig aan en uit zetten.
Wel wat aan de zware kant bij het trap op gaan

kitty 20 19-10-2014
Geschreven voor: Samsung SC20F70HC zilver

na al 1 dag in gebruik merkte we al verschil in schoonhouden van vloeren en hoe makkelijk de machine is met de diversen hulpmiddelen toptop