Braun MR 6550 M FP

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 4 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Braun MR 6550 M FP op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,9

nr1heleen 14-09-2010
Geschreven voor: Braun MR 6550 M FP

Ik wás tevreden over deze staafmixer.
Helaas ging er na een jaar al een stukje plastic stuk aan de binnenkant bij het opklik gedeelte, waardor de staaf eruit kan vallen.
Erg jammer, want nu moet ik op zoek naar een ander merk en dit is de enige die door zijn vormgeving minder spettert.
Ik heb de staafmixer teruggestuurd naar de fabriek en wacht al meer dan een maand op vervanging/reparatie! ook een slechte service dus.

Keukenprinses 28-03-2009
Geschreven voor: Braun MR 6550 M FP

Deze keukenmachine heb ik nu een maand in bezit en ik moet zeggen: een geweldig ding.

Gemakkelijk schoon te maken, gemakkelijk in gebruik.

Ik maak er vaak smoothies mee, erg lekker. Maar ook parmezaanse kaas raspen of je eigen pesto maken in een handomdraai.

Hij doet het snel, hij doet het goed, zoals je het verwacht.

Mrietje 09-11-2008
Geschreven voor: Braun MR 6550 M FP

Ben zeer tevreden over deze staafmixer. Had de pech dat zowel mijn keukenmachine als mijn staafmixer er in één week tijd de brui aan gaven. Deze staafmixer vervangt de rasp- en snijfunctie vd keukenmachine.
Had een leuk verhaaltje geschreven maar houdt het toch maar eenvoudig:
- Hakt, snijdt en pureert
goed. Al rauwkost gemaakt
en lekkere gebonden
(gladde) soepjes
- Stil qua geluid
- Snelheid regelbaar
- Goed schoon te maken

Kortom superapparaat, geen spijt van mijn uitgave!

nikera 23-06-2007
Geschreven voor: Braun MR 6550 M FP

Na zeer goede ervaringen met mijn vorige braun staafmixer wederom voor een braun gekozen. Mijn keuze viel eerst op de MR 6550 M BC-HC. Maar bij goed vergelijken toch gekozen voor de nieuwe uitvoering. Met blenderfunctie.
Ijs schaven/hakken toch ik toch niet veel. Met deze uitvoering ben je eigenkijk gelijk in een keer klaar.
Met de verschillende onderdelen heb je gelijk een veelzijdige keukenmachine in huis. De kom met blenderfunctie kan tevens raspen,snijden, en hakken. Zo heb je in enkele seconden een hele komkommer in plakjes. Of een voorraad geraspte kaas. Uiteraard kan je gewoon met de staafmixer ook pureren, mixen etc. Kortom een zeer goed product met een betrouwbare levensduur.