JBL Studio 580 vloerspeaker / bruin

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 2 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de JBL Studio 580 vloerspeaker / bruin op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

pascal46 03-08-2014

Deze speakers klinken ongeloofelijk mooi!!De openheid en details van de compresion driver zijn echt ongeloofelijk realistisch,stemmen klinken alsof je er live bij bent,elk begin punt van het geluid is goed hoorbaar,het stereo beeld is breed.Dit zijn speakers die ik nooit zal verkopen!!Toen ik ze voor het eerst gebruikte was ik compleet de tijd vergeten en heb ik bijna 5 uur non-stop muziek geluisterd onder het genot van een biertje.Heb meerdere JBL high-end speakers gehad maar dit zijn echt veruit de meest dynamische die ik ooit heb gehoord,ik kan ze iedereen aanraden,sterker nog koop ze,voordat ze uit de handel verdwijnen!!!Dit zijn/worden klassiekers waar men over 30jr nog steeds over zal praten!Ik gebruik deze in combinatie met de JBL studio 520 center speakers en de JBl studio 530 als surround speakers.Ook deze speakers zijn echt ongeloofelijk goed dankzij dezelfde compression driver.De cherry uitvoering is het mooist.