Samsung HW-F550 zwart

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 30 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Samsung HW-F550 zwart op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Eggron 16-09-2014

Set geeft erg veel bas,
soundbar ter reparatie aangeboden voor een hinderlijke hoge toon tijdens minder geluid over de set vooral de dames hadden hier last van.
Al met al liever een andere gekocht

pss 20-05-2014
Geschreven voor: Samsung HW-F550 zwart

Mooi strak apparaat met een aangenaam geluid. Staat chique bij de curved televisie. Ben er blij mee.

Titatus 09-01-2014
Geschreven voor: Samsung HW-F550 zwart

Perfect geluid en mooie soundbar hier erg tevreden mee.
De reden waarom ik duurzaamheid op 3 heb staan omdat deze soundbar nu sinds een maand niet meer automatisch aangaat tezamen met mijn tv. Met de helpdesk samsung kom ik nog geen steek verder. Hopelijk krijg ik binnenkort antwoord en anders stuur ik hem op voor reparatie

harry123 06-01-2014
Geschreven voor: Samsung HW-F550 zwart

Sinds enkele dagen deze soundbar in bezit, veel van verwacht maar valt mij erg tegen qua geluid.
Het "warmere geluid" waar men over praat ervaar ik helaas niet, geluid, zeker bij gesprekken, is erg dof.
Ik heb de set eerst via BT aangesloten en nu via HDMI, wat opzicht iets beter klinkt.
Vreemde is dat als ik via de decoder kijk (tv kijken rechtstreeks zonder tussenkomst van een decoder doen wij digitaal) het geluid wel wat voller is, terwijl de instellingen het zelfde zijn, ik snap er niks van.
Ik probeer nog het 1 en ander maar anders vrees ik dat ik de soundbar helaas moet terug sturen.

OmerT 30-09-2013
Geschreven voor: Samsung HW-F550 zwart

Heerlijk geluid en zeer gemakkelijk te gebruiken doordat je draadloos verbinding kunt maken met je Samsung Smart TV en andere apparaten. Het ziet er ook nog eens zeer sexy uit!

ferry48 06-12-2013

Dag Omer, wat bedoel jij eigenlijk met "je kunt draadloos verbinding maken met je samsung smart tv" ??

groet

f.v.lierop@zonnet.nl

M. Hulskemper 20-09-2013
Geschreven voor: Samsung HW-F550 zwart

Geluid is heeeeel erg goed, en natuurlijk een enorme verbetering t.o.v. het standaardgeluid van de 46F7000 die we hebben. Daar de unit (normaliter) automatisch aan- en uitschakelt al naar gelang wat de TV op dat moment doet heb je er in principe meestal geen omkijken naar. Wel wil hij nog wel eens "vergeten" aan te schakelen als de TV uit is gezet als pauzering van een extern kanaal (denk aan bijvoorbeeld een spelconsole als de Wii) -- een snelle druk op de volumeknop van de afstandsbediening van de TV is dan al voldoende om hem een seconde of twee later weer tot leven te brengen.

De draadloze subwoofer verbaasde ons met zin geluidskwaliteit en 'diepte' -- explosies schallen niet, nee, ze dreunen door het TV-meubel. Ik verbeeld me dat de buren wel wat te zeggen hebben over zelfs de lage-volume explosies. : )

We hebben nog niet heel veel met de Soundbar gespeeld (de TV is op dit moment het eerst aan de beurt, zelfs na een twee weken gebruik), maar aan de instellingsmogelijkheden zal het ook hier niet liggen.

Een duidelijke aanrader!

mae_ 16-09-2013
Geschreven voor: Samsung HW-F550 zwart

Mooie soundbar!Lekker bas. En in combi met mijn nieuwe TV: perfect! Kan draadloos verbinding maken met de TV, dus geen draadjes :-)

bjboes 12-09-2013
Geschreven voor: Samsung HW-F550 zwart

In combinatie met een samsung tv een geweldige combinatie! t geluid is goed maakt direct contact met de sub en de hdmi aansluiting zorgt zoals verwacht voor een directe aansluiting met de tv, waardoor extra afstand bediending niet nodig is. set gaat ook uit met uitschakelen van de tv! heerlijke combinatie!

kapperwim 09-09-2013
Geschreven voor: Samsung HW-F550 zwart

de soundbar installeerde zichzelf. het geluid is voor deze prijs en afmetingen perfect te noemen. een echte aanrader!

T. Hendriks 06-09-2013
Geschreven voor: Samsung HW-F550 zwart

Prachtig vormgegeven soundbar met een verrassend geluid, al is het geen vervanger voor een goede 5.1 surroundset. Zeer eenvoudig in gebruik door bluetooth mogelijkheid, plug en play in combinatie met een Samsung TV. Bediening kan dan met de afstandbediening van de TV. Veel aansluitingsmogelijkheden.Duurzaamheid is na een kleine week niet duidelijk maar gezien de constructie moet dit goed zitten. Zal later deze review nog aanvullen hierover.

Petert221 04-09-2013
Geschreven voor: Samsung HW-F550 zwart

De geluidkwaliteit is natuurlijk afhankelijk van wat je gewend bent en wilt krijgen. Als aanvulling op de UE46F8000 Tv van Samsung en als niet heel veel eisend is het geluid geweldig overdonderd genoeg voor mij in de huiskamer. Ik heb verschillende systemen beluistert in diverse zaken (van zeer duur tot goedkoop) en ja....natuurlijk kan het geluid nog beter maar vergis je niet, het weergegeven geluid in een grote elektronica zaak (loze grote ruimte)is natuurlijk niet te vergelijken met een normale woonkamer in een huis. De soundbar past mooi bij de 46 inch tv (bij een 40 inch tv steekt hij iets uit aan beide zijde). De duurzaamheid op 5 is alleen maar omdat ik daar nog niets van kan zeggen na een paar dagen.

VPL70 03-09-2013
Geschreven voor: Samsung HW-F550 zwart

Prachtig en krachtig geluid, onvoorstelbaar uit zo'n compacte Soundbar, wel zou het handig zijn als bijvoorbeeld de bron automatisch wordt gedetecteerd (BT bijvoorbeeld) Mooi in combi met Samsung Smart TV

harryk62 01-09-2013
Geschreven voor: Samsung HW-F550 zwart

mooi geluid, mooie vormgeving top. ben blij dat ik deze soundbar erbij heb gekocht. Was even wennen maar top.

SvD 31-08-2013
Geschreven voor: Samsung HW-F550 zwart

Tijdens actie deze aangeschaft te samen met de Speakerbar HW-F550/XN en dit is een geweldige combinatie....TV een verschrikkelijk mooi beeld, vorm en mogelijkheden. Speakerbar geeft zuivere hoge en lage tonen en zeker genoeg vermogen. Kortom: een trotse bezitter!!!

Hans4800 31-08-2013
Geschreven voor: Samsung HW-F550 zwart

Geluid is geweldig, aansluiten ging niet zo vanzelf als in de gebruiksaanwijzing staat... Maar ik ben zeer tevreden nu het apparaat werkt!

Harry van den Bosch 30-08-2013
Geschreven voor: Samsung HW-F550 zwart

De soundbar is een prioma aanvulling op de TV. Vanwege de te kleine speakers ind e TV komt met name het bas-geluid slecht tot leven; dat is met de soundbar wel anders. Prima keus geweest!

harryk62 27-08-2013
Geschreven voor: Samsung HW-F550 zwart

De soundbar maakt er echt een set van, het staat niet alleen mooi maar het geluid is mooi vol geluid. Ben erg tevreden over de kwaliteit.

MOS81 26-08-2013
Geschreven voor: Samsung HW-F550 zwart

Super geluid en zeer eenvoudig te installeren. Ik heb de bijpassende Samsung LED TV en deze past erg mooi bij de Soundbar. Zeker aan te bevelen en maakt de kijkervaring helemaal compleet!

claudette4912 25-08-2013
Geschreven voor: Samsung HW-F550 zwart

Mooie vormgeving, smal balkje onder de TV, met SUB Woofer voor een fantastisch geluid.
Super makkelijk te bedienen.
Mogelijkheden; ik heb voor mijzelf een model gekozen met niet al te veel mogelijkheden omdat ik weet dat ik die niet zal gaan gebruiken.
Voor mij mogelijkheden genoeg, ik ben er erg blij mee.

wimpy27 24-08-2013

Perfect geluid
Zeer makkelijk te installeren door de draadloze woofer en hdmi bar.

Echt een bioscoop in combinatie met een uef46800
paar dagen in bezit en ben zeer tevreden.

l.kahlmann 23-08-2013
Geschreven voor: Samsung HW-F550 zwart

mooi geluid, draadloos en in combinatie met tv, een complete set. ook het aansluiten van randapparatuur, zoals telefoon, mp3 speler werkt prima

FamDirks 22-08-2013
Geschreven voor: Samsung HW-F550 zwart

Mooi model, past perfect bij de smart televisie. Display is alleen zichtbaar als er tekst op verschijnt. Draadloos verbonden met televisie, dus flexible in het plaatsen van de boxen.

johnob1969 21-08-2013
Geschreven voor: Samsung HW-F550 zwart

Topkwaliteit zoals gebruikelijk van samsung. Geen klachten, gemakkelijk te gebruiken. Werkt met alle smart phones die we hebben. Geweldige bass!

Chris Osephius 18-08-2013
Geschreven voor: Samsung HW-F550 zwart

De Samsung SoundBar evenaart met gemak mijn bestaande 5.1 Dobly Surround Systeem. De 5 Boxen + SubWoofer zijn vervangen door 1 slanke box met luxe Woofer.
Geen kabels meer door m’n hele huiskamer door de BlueTooth verbinding. Alleen een beetje stroom om het geluidsvermogen te leveren.
Al mijn andere geluidsapperatuur en –dragers zijn en kunnen er op worden aangesloten. Ik speel mijn favoriete muziek via BlueTooth van mijn telefoon op de SoundBar af.
Met recht een geweldige aankoop in combinatie met de Samsung Smart TV. Het geeft me ook het idee dat ik met deze beeld en geluid combinatie klaar ben voor de toekomst en voorzie een lang gebruik. Ik loop met deze combinatie eindelijk eens niet achter de technische feiten aan.
Ik heb het gevoel in deze slechte economisch periode, toch een goede investering te hebben gedaan.

cloudstrife 16-08-2013
Geschreven voor: Samsung HW-F550 zwart

Deze soundbar heeft me werkelijk verbaasd. Bij de aanschaf van een F8000 kon ik met de cashback voor €150,- deze soundbar aanschaffen. Een koopje voor wat dit apparaat laat horen. Prima bas uit een subwoofer die onzichtbaar in een hoekje staat achter de bank.
Het geluid is helder en bereikt gemakkelijk hoge en lage tonen. Er kan nog gespeeld worden met een aantal instellingen die het geluid wat verrijken. Wat als negatief ervaren kan worden is dat het geluid van de soundbar directioneel lijkt te zijn. Zodra ik de kamer uitloop "ervaar" je het geluid al snel niet meer. Dit kan echter ook weer als positief ervaren worden wanneer je een kleiner appartement hebt of met huisgenoten woont.
De soundbar koppel je binnen 2 minuten aan het stopcontact en met Allshare aan de TV. Dit werkt allemaal naadloos en zonder delay. Ook m'n telefoon pakt via Bluetooth de soundbar probleemloos op. Andere mogelijkheden (ARC/USB/AUX etc.) heb ik nog niet gebruikt.
De soundbar ziet er goed en compact uit. Hij staat zo'n 15cm voor de TV (46" F8000 op standaard) en dit ziet er zeker niet slecht uit. De soundbar en de subwoofer voelen stevig aan en staan solide op rubberen pootjes.
Voor de prijs die ik betaald heb is dit absoluut een verrijking van mijn F8000. Daarnaast biedt het me ook nog wat extra mogelijkheden qua muziek. Maar het gemak waarmee álles over de soundbar gaat en met de verrassende kwaliteit waarmee dat gebeurt maakt dit een prima product.