Kärcher WV 75 Plus

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 44 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Kärcher WV 75 Plus op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,2

Sacha 05-12-2016

Rammen

Geschreven voor: Kärcher WV 75 Plus

Heb ook zón apperaat Gekocht, 4 x de ramen meegedaan, Dacht ook lekker snel,strepen en nog eens strepen.
Nu is het zo erg er lijkt wel een wax laag op de ramen te zitten, heb van alles geprobeerd,krijg mijn ramen niet meer schoon, wie weet raad????ik schaam me kapot, lijkt wel of de ramen beschadicht zijn,NEE GEEN AANRADER!!!!

Petra 08-10-2016

Ramen

Geschreven voor: Kärcher WV 75 Plus

Ik had ook moeite met die strepen . Met dat spuitflesje waait het meeste weg en blijven je ramen te droog .En het is ook niet goedkoop. Heb gewoon zoals ik altijd deed mijn ramen natter gemaakt met warm water drupje Dreft en doorgesneden ui . En dat gaat veel beter.

appie99 05-09-2015
Geschreven voor: Kärcher WV 75 Plus

de ramenreiniger bevalt prima. heb eerder een opmerking gemaakt over horizontale strepen maar dit ligt aan de raam volgens glas zetter. deze is kapot het vacuüm tussen de ramen is lek. Hier zit standaard 10jaar garantie op door leverancier. Dus heeft niets met dit product te maken. super makkelijk ook het kleine opzet stukje voor de kleine ruitjes. ik heb de bijgeleverde vloeistof weggegooid ivm strepen. gewoon goedkope autoramenreiniger werkt streeploos.

appie99 18-05-2015
Geschreven voor: Kärcher WV 75 Plus

Ik wilde dus nu een zeer positieve review schrijven tot dat ik las over die horizontale strepen. die heb ik ook. ik heb nog aan mijn hulp gevraagd heb je ipv van boven naar beneden van links naar rechts gedaan. nee was het antwoord dus het is een super makkelijk product maar laat buiten idd strepen achter en dit is alleen bij vochtig weer zichtbaar. dus mocht iemand weten hoe je die strepen weg kan krijgen dan hoor ik het graag. heel bizar. maar voor spiegels een uitvinding

nonstreeploos 11-04-2015
Geschreven voor: Kärcher WV 75 Plus

de window vac laat vreemde sporen na op de ramen buiten, die je bij droog weer niet ziet, maar wel bij regen. strepen vertikaal en ook horizontaal....waar de regen op blijft "hangen". op die plaatsen waar een opening zit in het rubber.Heel lelijk gezicht. Kärcher hult zich in stilzwijgen. Autoruitreiniger en spiritus geprobeerd, maar niets helpt.
Dus: vooral niet buiten gebruiken !!! Wie weet hoe ik de sporen weg kan krijgen?

ikbeniemand 03-05-2014
Geschreven voor: Kärcher WV 75 Plus

Heel handig. Ik spray een huismerk ruitenspray direct royaal op het raam. Met microvezeldoek smeer ik die spray uit over het raam. Dan de wv75 erop er het is blinkend schoon. Dus de losse sprayflacon die erbij zit, gebruik ik niet. Voordeel van wv75 tov wv50 is dat er ook een smal opzuigstuk bij zit. Handig voor kleine raampjes. Over duurzaamheid kan ik nog niets zeggen. Maakt heel weinig geluid. Aanrader dus.

halmickey 15-07-2014

ik gebruik gewoon water met wat afwasmiddel en een microvezeldoek om de ramen in de wrijven daarna nog even over de randen met een bamboedoekje en klaar

ikbeniemand 15-07-2014

De bedoelde ruitenspray is van het huismerk kruidvat (blauwe vloeistof)

Nandie74 14-07-2014

Welke huismerk spray gebruikt u ?

bert2004 13-04-2014
Geschreven voor: Kärcher WV 75 Plus

Ik stond er een beetje sceptisch tegenover mede door de prijs.
Ik dacht 60 Euro voor een beetje water afzuigen bij de wisser, was ook sceptisch over het resultaat, maar ongelofelijk hoe snel je ramen met dit apparaat doet en streeploos.
Het middel wat erbij zit ben ik minder enthousiast over en is gemaakt om er toch continue aan te kunnen verdienen vind ik.
De spuit die erbij zit is niet fijn in gebruik en nevelt te erg, terwijl het zeem apparaat alles zonder knoeien doet. Handiger is een losse inwasser en een emmer met water met een scheutje dreft, wast beter streeploos schoon en je ziet waar je blijft.
Het apparaat heeft me doen verbazen hoe snel je klaar kan zijn met ramen wassen.
Minder is de accuduur van 20 minuten.
Verder zeker aan te bevelen, maar iets goedkoper kan ook wel.

frieda501960 11-08-2013
Geschreven voor: Kärcher WV 75 Plus

Het gebruik is heel makkelijk en het resultaat is prima. Strepen zijn er niet meer dan bij een normale zeembeurt. Met een droog doekje haal je deze zo weg samen met het vocht op de kozijnen. Wel belangrijk dat het juiste schoonmaakmiddel wordt gebruikt. Binnen een korte tijd zijn alle ramen binnen en buiten schoon. De aan en uitknop zit op een minder goede plek, omdat je het apparaat daar vasthoudt raak je die te gemakkelijk aan en gaat het apparaat ongewild uit. De
Degelijkheid is ook iets minder. De afsluitdop op het opvangreservoir zit vast met 2 haakjes. Deze breken makkelijk af. Daarbij moet je goed in de gaten hebben dat de afsluitdop ongelijk is en maar op 1 manier op het reservoir kan worden gezet. Dat is niet duidelijk aangegeven.Je merkt dit pas als je zuigmond niet op het apparaat kunt vastzetten.
Voor het zeemwerk echter een uitkomst.

maria2208 01-05-2013
Geschreven voor: Kärcher WV 75 Plus

Na al de enthousiaste reviews hier de ruitenreiniger aangeschaft. Op zich een handig apparaat, maar hij geeft wel strepen, zeker als je aan het einde een halve baan overhoudt en je gedeeltelijk over een stuk heen gaat dat al droog is. Dan blijft er een dikke streep achter. Ook de randen niet streepvrij. Je moet er echt een theedoek bij hebben voor de laatste druppels en strepen. Maar uiteindelijk ben je toch minder tijd kwijt, kost weinig kracht en je hebt geen rotzooi meer. Daarom toch nog een 8. Als die strepen er niet geweest waren was het een 10 geweest. Ik had bij duurzaamheid nvt ingevuld omdat ik dat nog niet kan beoordelen, maar je kunt geen review achterlaten als je geen cijfer geeft, dus daar heb ik een 6 ingevuld.

Tucker 06-05-2013

Ik zou er mee terug gaan, want de mijne geeft echt geen strepen. Ik vermoed dat de rubberstrip niet helemaal goed is...

Tucker 15-04-2013
Geschreven voor: Kärcher WV 75 Plus

Wat een uitvinding, geweldig! Ik woon in een appartement met grote ramen van plafond tot vloer, en op de "normale" manier is het vrijwel onmogelijk om je ramen te lappen zonder vieze druppels op je tapijt te krijgen. Maar hiermee gaat het supersnel en er valt geen druppeltje vocht, en voor het eerst heb ik echt streeploze ramen. Ik gebruik niet het bijgeleverde flesje met toebehoren maar gewoon een vochtig microvezeldoekje om het raam af te nemen, en daarna droog ik het met het apparaat. Supersnel, streeploos en geen geknoei en gesleep met emmertjes.

Paul52 24-11-2012
Geschreven voor: Kärcher WV 75 Plus

Gisteren deze Karcher gekocht. Sinds kort woon ik in een appartement met heel veel ramen. Had ze nu 2 keer gedaan op de gewone manier maar werd het zat. Lees veel goede berichten over deze Karcher dus dacht kom ik ga er ook een halen.
Nou zijn er uitvindingen en uitvindingen maar dit is echt geweldig. Gewoon met glassex en de karcher. Bracht eerst de glassex op het raam aan met een sponsje maar met de bijgeleverde sproeifles met met wisser gaat het beter.
Het is natuur een luxe en met de hand gaat het ook. Maar als huisvader zeem ik nu toch eerder de ramen in de helft van de tijd zonder natte mouwen

kaoru 09-09-2012
Geschreven voor: Kärcher WV 75 Plus

een geweldig apparaat, licht gewicht, je ramen zijn echt super schoon geen strepen en klaar in de helft van de tijd.ook heel handig voor smalle ramen door de bijgeleverde smalle wisser.verder heel gemakkelijk voor het reinigen van gladde keukendeurtjes keukentegels ,wc, en badkamer tegels. apparaat goed te reinigen na schoonmaakklussen,en inderdaad min. 18 grote ramen schoon te maken voordat de batterij leeg is , en batterij is snel bijgeladen. ik vind het een topper, het maakt het werk een stuk aantrekkelijker.

lapze 28-04-2012
Geschreven voor: Kärcher WV 75 Plus

Een zeer handig apparaat; geen zeem meer nodig die niet goed droogt, geen randjes meer nadrogen, geen strepen. Dus is de klus sneller geklaard en met een beter resultaat! Een aanrader.

W. van Zomeren 18-04-2012

---------- update review 18-04-2012----------
Dit is een super apparaat. Het werkt bijzonder snel en makkelijk, zeker als je niet meer goed in staat bent om een zeem uit te knijpen. Het resultaat is verbluffend. Voor mij geen andere manier meer om ramen te zemen. Als dit apparaat op is, koop ik direct weer een andere. De duurzaamheid kan ik nog niet veel over zeggen, maar het voelt en ziet er degelijk uit.

---------- oude review 27-03-2012 ----------
Ik heb zelden zo'n makkelijk apparaat in handen gehad, dat ook nog eens doet wat het zegt. De ramen zijn in een fluitje van een cent stralen gezeemd.
Ik was in de gelukkige omstandigheid dit apparaat te winnen (type WV 75 plus), maar weet nu al dat als hij het ooit begeeft ik direct een andere aanschaf.
Kortom, zijn geld meer dan waard. Over de duurzaamheid kan ik nog niet veel zeggen, omdat ik hem nog niet zolang heb, maar ziet er stevig en solide uit.

Annita Dols 03-04-2012
Geschreven voor: Kärcher WV 75 Plus

De tegels langs het bad, de ramen bij de vensterbank e.d. doe ik horizontaal, en dit werkt prima. Zelf hebben we een glazen pui van 5 1/2 bij 2 1/2 m. en deze kan ik binnen en buiten doen, zonder op te laden. Werkt perfect.

Irma1955 27-03-2012
Geschreven voor: Kärcher WV 75 Plus

Het apparaat werkt wel Goed alleen is de batterij te snel leeg en moet je na een kwartier / 20 minuten stoppen om vervolgens drie uur later weer door te kunnen gaan. Bij de vensterbank zit het apparaat vaak in de weg en kan je niet de goede hoek maken.

cornelia1959 29-03-2012

ik denk dat de accu niet goed is, moet je mee terug.
zelf kan ik hem meerdere ramenlap beurten achter elkaar gebruiken zonder opladen.

saskia42 09-03-2012
Geschreven voor: Kärcher WV 75 Plus

Dit apparaat is heel eenvoudig in gebruik. De ramen inspuiten met de bijgeleverde sproeifles, het vuil losmaken met de reinigingspad en daarna het water opzuigen. Snel ramen zemen, zonder geknoei.
In de winter gebruik ik deze raamwisser ook om condens van de ramen te wissen.
De gebruiksduur is ongeveer 20 minuten.
Het opladen gaat snel.
Ik ben zeer tevreden.

Marie Antwerpen 18-02-2012
Geschreven voor: Kärcher WV 75 Plus

Ben erg tevreden over dit handig ding. Ik gebruik hem buiten de ramen ook in de badkamer om de aangedampte spiegel snel terug schoon te maken.
Echt een aanrader!!

Moostrom 04-02-2012
Geschreven voor: Kärcher WV 75 Plus

Ik ben zeer tevreden over de Karcher WV 75 plus. Ik gebruik hem om de glazen wanden en de tegels van de doucheruimte droog te trekken. Als ik de rest van de badkamer schoonmaak gebruik ik hem ook om de tegelwanden droog te trekken. Verder is het flesje met speciaal opzetstuk en microfaserdoek, gecombineerd met de speciale vloeistof ideaal bij het ramenlappen! Je gebruikt een minimum aan water en de ruiten worden blinkend schoon, zeker na het droogtrekken met het apparaat.Ook keukenkastdeuren en andere gladde deuren in huis kun je prima op deze manier schoonmaken.Ik gebruik hem dagelijks en zou hem niet meer willen missen. Na gebruik meteen weer opladen, zodat hij gebruiksklaar is.

Annita Dols 04-02-2012
Geschreven voor: Kärcher WV 75 Plus

Eindelijk streeploos, zonder natte mouwen of armen...
Buurvrouw zag mij vrolijk ramen lappen en vroeg of zij ook 'ns mocht proberen.
Zij is inmiddels ook in het bezit van dit streeploos wondertje.
Zo hoort u het ook 'ns van een ander...

Groetjes,
Annita Dols

Jeantineke 14-04-2012

Ik heb deze raamwasser al enkele jaren en ben niet tevreden. Als je het niet heel precies gebruikt en niet iedere keer het droogzuiggedeelte droog maakt met een droge doek, krijg je wel strepen. Ik heb dit gekocht voor ons buitenhuis en ga dus niet iedere keer als wij daar zijn ramen wassen. Als de ramen dan erg vuil zijn is het helemaal hopeloos. Dit is een van de weinige miskopen van mij. Helaas.
Groeten
Jeantineke

nicole O. 04-02-2012
Geschreven voor: Kärcher WV 75 Plus

ik ben zeer tevreden met het apparaat.
ik kon nooit streeploos de ramen lappen en nu wel.
het gaat makkelijk en snel en ooknog streeploos.
erg blij mee.

Caprice 03-02-2012
Geschreven voor: Kärcher WV 75 Plus

De Window VAC 75 Plus heb ik nu al 'n paar keer gebruikt voor de ramen en ook voor de badkamer en de deuren. Ik vind het GEWELDIG.
Ik heb heel snel last van m'n handen wanneer ik veel moet wringen bij het zemen, daar heb ik nu dus helemaal geen last van. Ik ben er héél erg blij mee.

Jonge007 03-02-2012
Geschreven voor: Kärcher WV 75 Plus

Gebruik de Kärcher Window Vac 75 plus nu enkele maanden en benm er zeer tevreden over. Gebruiksgemak is veelzijdig: niet alleen voor de ramen maar we gebruiken de WV ook in de badkamer. Heel praktisch. Het resultaat mag er ook wezen: geen geknoei met water dat op de vloer komt maar direct wordt opgezogen. 'Gemak dient de mens!'

1154 01-02-2012
Geschreven voor: Kärcher WV 75 Plus

We hebben de karcher gewonnen en zijn er erg blij met het resultaat.De ramen zijn snel en streeploos schoon en droog.Ook de douchedeur(glas) en de tegels in de douche zijn daarna snel droog.Scheelt heel veel vocht in de badkamer, dat is fantastich.

Hilda Brok 01-02-2012
Geschreven voor: Kärcher WV 75 Plus

Het is een geweldig aparaat. Hij is makkelijk en handig in het gebruik. Hij laat geen strepen na.Ik De ramen worden er schitterend schoon van.
Ik gebruik hem niet alleen voor de ramen maar ook voor mijn deuren, die ook streeploos schoon worden, en de badkamer.
Ik ben erg enthousiast over dit aparaat!