Bel naar 088 - 550 0176

• Print
Review:
L.C.Smits
07-07-2012
Wij hebben sinds onze verhuizing naar een nieuwbouwwoning een probleem met het bereik in de woning. Daarom gisteren op pad geweest en deze Sitecom aangeschaft. Hiermee zouden we overal in huis en de tuin verbinding hebben. Helaas, niets is minder waar. Mijn oude netgear had net zo veel bereik. Daarnaast telkens verbindingsproblemen met internet. Alles geprobeerd, zelfs via oude router aangesloten. Toen werkte het wel. Vervolgens leek ik alles gisterenavond aan de praat te hebben, maar elke keer is toch de internet verbinding de zwakke schakel. Soms wel, soms geen verbinding. Ik ben er na een dag klaar mee. Hij gaat terug naar de winkel.
Totaal 5

• Betrouwbaarheid
Reactie:
abraham14
27-09-2012
kies een ander kanaal bij weinig bereik b.v in je buurt 6 11 kies zelf 5 ga van te vooren ssid installerenom in je omgeving kanalen te herkennen en voor je zelf de juiste te kiezen goeie tip werkt bij mij perfekt!
Reactie:
Astra h
05-09-2012
Ik heb hem ook gekocht omdat ze zeiden dat de bereik er hoog was me pc staat op een hoog bereik twee streepjes bereik erg slecht dus ik dacht haal een kabel dan zet ik de router ook op een hoog zo gedaan en wat denk je twee streepjes dus de bereik van de x4 is erg slecht....zonden van het geld.
Eerdere review [ Review 8 van 15 ] Latere review
Top 5 aanbieders met de laagste prijs
  Winkelbeoordeling Prijs Naar alle prijzen
4.5 sterren

185 winkelreviews
Officiële Sitecom dealer
Onderstaande tekst is afkomstig van Sitecom
Deze aanbieder is een 'preferred partner' van Sitecom. Dit houdt in dat deze online winkel door Sitecom is geautoriseerd als partner op basis van criteria die ervoor zorgen dat je als klant een optimale winkelervaring beleeft. 'Preferred partners' van Sitecom bieden onder meer een hoogwaardige productpresentatie in combinatie met een optimale service.
€ 34,99 Bekijk

€ 50,82 Bekijk
  Naar alle prijzen
Sluiten

Extra beveiliging

Om misbruik te voorkomen mag deze actie maar beperkt worden gebruikt. Deze blokkade wordt over seconden weer opgeheven. Probeer het dan opnieuw.