Cookies op Kieskeurig.nl en de overige Reshift websites
Wij maken gebruik van cookies, en dit doen we:
Voor functionele en analytische doeleinden.
Om relevante advertenties te tonen.
Om te zorgen dat je kunt inloggen met je account.
Om onze dienstverlening te verbeteren voor onze gebruikers.
Om te zorgen dat Kieskeurig.nl gratis is en blijft.
Wil je meer weten over het gebruik van cookies en hoe wij hier mee omgaan. Lees dan onze complete privacy statement hier.
Waarom moet je eigenlijk akkoord gaan met cookies?
Cookies zorgen ervoor dat wij bepaalde functionaliteiten kunnen aanbieden aan onze gebruikers en onze klanten. Kieskeurig.nl is altijd al een gratis dienst voor en door gebruikers geweest. Om te zorgen dat we Kieskeurig.nl gratis kunnen houden tonen wij bijvoorbeeld advertenties. Cookies zorgen ervoor dat jij als gebruiker advertenties krijgt te zien die relevanter voor je zijn. Daarnaast zorgen cookies ook voor inzichten in hoe onze site presteert. Hierdoor kunnen we onze site blijven verbeteren.
Wil je meer weten over het gebruik van cookies en hoe wij hier mee omgaan. Lees dan onze complete privacy statement hier.
De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 37 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de D-Link DIR-655 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.
Help anderen en geef jouw mening over dit product. We verloten iedere maand onder alle reviewers 2 x € 250,-.
Mogelijkheden voor beginners misschien wel te uitgebreid. Prima betrouwbaar en snel op mijn adsl netwerk van telfort. Installatie een fluitje van een cent. Prima prijs kwaliteit verhouding.
Ik kreeg het app via de routershop. netjes geleverd, duidelijke installatie uitleg.
Daarna steeds vervelende storingen m.n. de belachelijke rijkwijte. zou overgeveer 25mtr zonder problemen moeten zijn. bij mij is het nog geen 10 mtr!
reeds vele malen de helpdesk gebeld die ook zeer wisselend van kwaliteit is. RDP is zowieso een ramp. mbv helpdesk zelfs het lab uit zweden erbij gehaald,al met al zonder resultaat. het laatste van vandaag is dat mijn verbionding met internet steeds wegvalt. reden???? helpdesk vooer de 3e keer een firmware update uitgevoerd. schijnt ook niet te helpen. Wilde men mijn app omruilen, maar hij is buiten garantie. na al die ellende die ik in de loop der jaren met deze router heb gehad mogen ze m.i. wel wat coulanter zijn in dit geval. Kortom ik ben erg ontevreden over het apparaat en over de help heb ik nu nog geen eind ordeel. ligt eraan wat ze nu met dit maandagmorgen apparaat gaan doen.
Nou als klap op de vuurpijl heeft D-Link mij een superservice geboden. aangezien ik dus al een tijd gedonder met de DIR655 heb gehad hebben ze deze na een half jaar buiten garantie toch nog omgeruild voor een nieuwe!!!! Kijk dat is nou eens service.
By the way heb ik de nieuwe snel en probleemloos kunnen installeren. Duim omhoog voor D-Link dus.
Wij verdienen ons geld met prijsvergelijkingen en advertenties (zie: https://www.kieskeurig.nl/verdienmodel). Wij kunnen onze diensten aanbieden zonder advertenties en bijbehorende cookies als je een betaald abonnement afsluit. Dat kost €99 per jaar, en heeft als voordeel dat wij je geen enkele advertentie laten zien en dat wij geen tracking cookies in jouw browser plaatsen.
Wil je toch gebruik maken van onze diensten zonder een abonnement?