Cambridge Audio Azur 340R

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 3 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Cambridge Audio Azur 340R op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,1

Paul v W 26-04-2009
Geschreven voor: Cambridge Audio Azur 340R

Ik heb dit apparaat enkele maanden geleden aangeschaft. Echter na 2 maanden kwam er (terwijl ik de radio net heel zachtjes had aangedaan) geen mooi geluid maar wel een enorme brandgeur uit. Hij ligt nu inmiddels alweer een maand bij de reparateur...

Egbert L. 11-02-2009
Geschreven voor: Cambridge Audio Azur 340R

Mijn eerdere vraag is, door in de winkel te luisteren, beantwoord.
De stereo weergave is, voor een 5.1 receiver, uitmuntend.
Inderdaad een Micky Mouse afstandsbediening, maar hij doet het wel goed.
De receiver wordt, op het moment, goedkoop aangeboden.

Delfosso 11-08-2008
Geschreven voor: Cambridge Audio Azur 340R

Een half jaar geleden heb ik mijn NAD T741 ingeruild voor deze nieuwe Cambridge Audio reciever.
Dit bleek een behoorlijke verbetering in geluidskwaliteit met de NAD. Hoge tonen komen veel beter uit en ook de bas klinkt strakker. Ik gebruik de receiver icm Klipsch reference luidspeakers, wat een mooie combinatie is. De receiver kan ook vreselijk hard ondanks dat de het slechts 5x40 watt is. Heb hem nooit voluit durven draaien.
Verder kan ik de eenvoud en het ontwerp waarderen net zoals ik dat van NAD gewend was. De receiver heeft een nadeel, er zit een lelijke goedkope plastic afstandbediening bij. Dat doet afbreuk aan dit geweldige apparaat. Ik kan het iedereen van harte aanbevelen om deze receiver te kopen, echt top klasse!