Acer Aspire Z5610-AIO

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 10 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Acer Aspire Z5610-AIO op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,4

tomdekoningh 02-02-2015
Geschreven voor: Acer Aspire Z5610-AIO

prima machine tenminste nadat tom ce-fix heb gefixed had iets aan koeling en iets aan de instellingen, nu al tijden geen enkel probleem meer.

ricxinc 22-07-2012
Geschreven voor: Acer Aspire Z5610-AIO

Acer nu ca 2 jr in bezit.
Computer valt nu steeds spontaan uit, de oververhittingsbeveiliging wordt geactiveerd. Dit blijkt na wat speurwerk op internet een "normaal" probleem te zijn, het temperatuurblok op het moederbord moet dan vervangen worden. Maar natuurlijk valt dit weer buiten de garantieperiode. Het repareren is blijkbaar ook geen garantie, want het probleem blijft voorkomen. Het is verder een prima en razendsnelle PC, maar ik zou hem NIET kopen. Ga zelf voor een DELL, hopelijk gaat die wat langer mee.

tomdekoningh 27-07-2013

Als je een reparatie wilt kijk dan op mijn site
tom ce-fix

tomdekoningh 02-02-2015

kijk op tom ce-fix

Pimjo 23-07-2013

PC valt ook steeds uit, het zou een moederborg probleem zijn
PC weggebracht niet te repareren.moederboord is nergens te krijgen?

P.Smeets 27-12-2010
Geschreven voor: Acer Aspire Z5610-AIO

Bij ons in de huiskamer staan twee computers gebroederlijk naast elkaar en wel de Mac OS x versie 10.5.8 en de Acer Aspire Z 5610 (met aanraakscherm); beiden all-in one computers en beiden met ongeveer dezelfde kwaliteiten.
Ik moet toegeven dat de Apple qua design iets mooier is, maar het scheelt niet veel. Enkele maanden geleden is de Acer er bijgekomen, omdat mijn vrouw maar niet met de Mac uit de voeten kon.
Hij werkt fantastisch en is een lust voor het oog.

toinetheis 01-02-2015

Deze pc wordt nu aangeboden en graag wil ik weten of de pc nog steeds naar toebehoren werkt? Ik zie nl niets anders dan overhittingsproblemen. Ik ben nl aan het denken of ik de pc wil kopen, maar wil graag een beoordeling van een gebruiker horen. Ik hoor graag van u. M.v.g. Toine theis.

ton broeders 25-11-2010
Geschreven voor: Acer Aspire Z5610-AIO

Na een half jaar al vele bezoekers verbaast met deze schitterende computer. Beeld , snelheid, gebruikersgemak en stabiliteit van de software zijn onovertroffen. Een juweeltje in je huis waar het hele gezin veel plezier aan beleefd. Geen gedoe met bedrading en bureaukastjes maar gewoon neerzetten waar het uitkomt. Het touchscreen is een leuke bijkomstigheid. Word bij ons letterlijk dag en nacht gebruikt. Absoluut een aanrader.

GertvanLoo 18-06-2010
Geschreven voor: Acer Aspire Z5610-AIO

Wat een super apparaat. Hier kun je echt alles mee. Werkt echt heel snel, goed beeld, goed geluid. Touchscreen is vooral leuk, toetsenbord en muis werkt natuurlijk ook gewoon.
Met een simpele DVB-T antenne kun je ook tv kijken. Als ik klein behuisd was zou ik alleen deze kopen, de rest aan apparatuur zoals tv, stereo, dvd etc heb je eigenlijk niet meer nodig.
Goeie vinding is de toetsenbord verlichting via een lichtbalkje onder het scherm.
Klein minpunt is dat je niet rechtstreeks je beeld helderheid kunt regelen, dat gaat alleen via energiebeheer.

Govert Maan 25-03-2010
Geschreven voor: Acer Aspire Z5610-AIO

Ik heb de Acer nu 3 dagen in huis en kan nu al zeggen, zou niet meer zonder willen. Wat een power en gebruiksgemak met de nieuwe Windows 7. Updates worden automatisch geinstalleerd bij het afsluiten. De pc oogt degelijk en staat als een huis, en niet onbelangrijk is muis stil. Binnen 1 minuut gebruiksklaar, das anders dan mijn vorige laptop met Vista, bijna 5 minuten.

Alles gaat even snel en het beeld is echt cristal clear.
Het geluid is fantastisch, had al Bose boxen gekocht maar die breng ik maar weer terug, zijn eigenlijk overbodig.

Touch screen is een leuke gadget, evenals de lichtbalk voor het toetsenbord. Die is trouwens evenals de muis draadloos en zeer gebruiksvriendelijk. Blue ray en tv functie nog niet geprobeerd.

Ik heb getwijfeld een Apple te kopen maar voor minder geld heb je gewoon meer, Ik vind de Apple 21,5 te klein en de 27 te groot. Dit is een perfecte maat voor alle toepassingen. Een aanrader, 3 jaar extra garantie bijgekocht.

Govert Maan 27-04-2012

Ik heb dit apparaar inmiddels 2 jaar maar moet helaas zeggen dat ik een hoop problemen heb gehad. De pc is inmiddels 2 maal retour gezonden voor reparatie, de derde maal heeft acer nieuwe cd gestuurd zodat ik alles zelf opnieuw moest installeren. op dit moment zit de de cd vast en Acer zegt dat ik dit lokaal moet laten repareren, echter het apparaat kan niet open en mijn lokale man kan niets voor mij betekenen. Opnieuw opsturen wordt een probleem, hoewel ik 3 jaar extra garantie heb doen ze ineens moeilijk over een wachtwoord. Met andere woorden ik koop nooit meer een acer maar de volgende pc wordt zeker een imac.

naam69 02-01-2010
Geschreven voor: Acer Aspire Z5610-AIO

Ik heb hem nu 1 week en lang getwijfeld of ik dit wel zou doen zo touchscreen, maar dit werkt echt top veel beter dan hp!!! op alle fronten bevalt hij super!! super beeld en zeer snelle computer.

BerryA 30-12-2009
Geschreven voor: Acer Aspire Z5610-AIO

Dit is een geweldig apparaat.
Het trekt de beelden niet breed als je het het beeldscherm op de maximale resolutie zet. je kunt in windows 7 de lettertypes en iconen bijvoorbeeld vergroten naar 125%. Dit zorgt ervoor dat je het dan goed kunt lezen als je het te klein vind worden in de maximale resolutie. Touchscreen werkt goed. Snelle PC met voldoende mogelijkheden. Mooi ontwerp

Dirk25545 30-12-2009
Geschreven voor: Acer Aspire Z5610-AIO

Ik heb de machine nu 6 maanden top, top machine.
Geen problemen snel surfen en games spelen.
Erg mooi beeld, zou hem zeker aanraden.

andrek53 04-02-2012

Heb net uw reviev van een aantal jaren gelezen.Sta op het punt om zo'n PC aan te schaffen twijfel tussen een Acer en Imac. Bent u nog steeds tevreden over de Acer?

dad67 20-12-2009
Geschreven voor: Acer Aspire Z5610-AIO

leuk toestel, quad core 8200, ati radeon 4670,4Gb DDR3, bluray, touchscreen enz.. Was de eerste dag erg tevreden liep (voor een AIO althans) als een sneltrein, 2de partitie volgezet met data vqn oude pc en die dan geformatC't maar nu op dag 2 valt ie om de x-tellen uit, vermoedelijk harde schijf beschadigt. Kan niets meer doen. Hopelijk heeft acer een oplossing zonder dat ik 250 Gig aan data kwijt ben.
Hoop dat dit probleem exemplarisch is want het blijft een leuk toestel en biedt imho meer waar voor je geld dan een vergelijkbare mac.