Mio Moov 200 Western Europe

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 15 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Mio Moov 200 Western Europe op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,4

sno-1 01-08-2009
Geschreven voor: Mio Moov 200 Western Europe

Week geleden dit navigatiesysteem gekocht.Heb hem alléén nog binnen Nederland gebruikt en hij werkt prima heb nog niets geks kunnen ontdekken.Het beeldscherm is wat klein maar toch makkelijk te bedienen.Behalve als je letters aan moet toetsen dan zijn je vingers gauw te groot.Aléén de eerste keer dat je hem gebruikt duurt het erg lang voor hij verbinding heeft gemaakt,elke keer daarna is het aan en gaan.
Al met al een prima ding.Als je niet teveel eisend bent en niet teveel geld wilt uitgeven is dit navigatiesysteem zeker een aanrader.

Piet_5652 02-02-2009
Geschreven voor: Mio Moov 200 Western Europe

Na 45 jaar papieren routebeschrijving overgestapt op eerste navigatie-systeem, de Mio Moov 200. Ben toch niet helemaal overtuigd van de onfeilbaarheid ervan. Ten eerste: in de opties is wel een mogelijkheid om veerponten al dan niet in de route te laten betrekken, echter bij een Europa dekking hoort ook een mogelijkheid om auto-treinen door tunnels (vooral in Zwitserland populair) te kunnen gebruiken. Mio herkent deze echter niet, en laat je mooi omrijden over de weg, terwijl in de winter de paswegen onbruikbaar zijn. Ook in de tekstuele routeadvisering gaat het wel eens mis (verkeerde positie-bepaling misschien??); voorbeeld: in Frankrijk op ca 3 km voor het eindpunt luidt de eerste aanwijzing om de weg rechts te verlaten en dan na 100 meter rechtsaf te slaan (is op zich juist, ik kende de weg), echter nog voor de 100 meter verstreken was luidde het advies om 19 km rechtdoor te rijden (Mio dacht kennelijk dat ik te ver doorgereden was, en dat ik de volgende afslag dan maar moest pakken). Dit soort foutjes is op de hele reis naar Zwitseland in totaal 3x voorgekomen. M.a.w: vaar niet blind op elke route, maar houdt zelf de hoofdlijn in de gaten.Voor adressen in een stad of dorp is zo'n Mio (en wellicht ook andere merken) mij het meest betrouwbaar gebleken. Mocht je dan ergens de fout ingaan, dan scheelt je dat geen tientallen kilometers.

TD 09-09-2008
Geschreven voor: Mio Moov 200 Western Europe

Op 1e gezicht prachtig toestel. Op vakantie naar Denemarken erachter gekomen dat hij Puttgarden in Duitsland niet kent (waar de boot naar Rodby vertrekt). Het hele schiereiland waar Puttgarden opligt kent hij niet. Dit aan helddesk aangevenen, maar na 1 reactie bleef het jammer genoeg stil.
Daarnaast begint de Mio soms plotseling een back-on-track berekening en is hij het spoor bijster.

ruuud 08-09-2008

-Makkelijk bedienbare navigatie.
-In Frankrijk vaak van de verkeerde afslag op een rotonde gestuurd !! [in kleine plaatsjes]
-soms wel optische waarschuwing voor flitspalen
maar soms niet + enkele keren te laat

wim68 04-09-2008
Geschreven voor: Mio Moov 200 Western Europe

Een schitterend apparaat en dat voor een wel bijzonder aantrekkelijke prijs.
We hebben hem de dag na aankoop meegenomen op onze auto vakantie naar Frankrijk en daardoor vrij intensief uitgetest.

Wat dadelijk opvalt is de weldoordachte interface wat zorgt voor een groot gebruiksgemak.

Het toestel gaf ons heel duidelijke aanwijzingen en bracht ons steeds waar we wilden zijn.

De vermoedelijke aankomsttijd wordt inderdaad optimistisch ingeschat (zeker voor de uitstapjes via kleinere franse wegen) maar dit 'ongemak' weegt absoluut niet op tegen de vele kwaliteiten van het toestel.

Peet72 24-08-2008
Geschreven voor: Mio Moov 200 Western Europe

Echt top enkele dagen in huis. De mio 168 pda was na 4 jaar echt op en ook daar over altijd tevreden geweest. 1 x het scherm defect gehad na 1,5 jaar en in een week was hij weer klaar service van mio is dus super. Dat heeft besluit weer een mio te kopen wel makkelijker gemaakt. We gaan in oktober ipv het vliegtuig nu eens met de auto naar Spanje dus ik ben benieuwd hoe hij dan bevalt.
Ik heb wel 1 vraag ik heb hem in winkeldemo gezet wie weet hoe je dat er weer uit krijgt???

Ton62 17-08-2008
Geschreven voor: Mio Moov 200 Western Europe

Mio Moov 200 enkele weken in bezit. Afgelopen 2 weken in Frankrijk gebruikt: de Mio doet waar-ie voor is en dat is je brengen waar je wezen moet. Dat doet-ie snel en goed. Perfect apparaatje dat duidelijke aanwijzingen geeft. Makkelijk mee te nemen. Goede koop !

petervanrijswijk 07-08-2008

wij hebben sins kort de mio moove 200 BNL
navigatie
we hebben er al veel plezier aan gehad
als je verkeerd rijd heeft hij het al gauw omgerekend
voor ons een perfect apparaat en dan voor die prijs.
een aanrader dus.

Tienray 03-08-2008
Geschreven voor: Mio Moov 200 Western Europe

Ben er mee op vakantie geweest in Nederland en in Frankrijk. 100% tevreden. Duidelijk, snel, ideaal die nieuwe kaarten. Aanradertje en zeker voor die prijs. Ben normaal vrij kritisch maar heb geen punt van kritiek kunnen vinden. Doet waar hij voor is gekocht. En wel heel snel.

Joost vdL 28-07-2008
Geschreven voor: Mio Moov 200 Western Europe

Op zich een leuk apparaatje, voor een niet te hoge prijs. Twee weken geleden gekocht 1 dag voor autovakantie naar Frankrijk. Dus meteen gelegenheid om 'm goed te testen. Afgezien van het ietwat irritant stemgeluid, wordt m.i. duidelijk aangegeven wanneer welke afslag genomen dient te worden. Echter diverse keren bemerkt dat het apparaatje dacht dat we ergens anders reden. Dan werden er afslagen aangegeven die er helemaal niet waren, ging dan ineens weer herberekenen, en kwam dan uiteindelijk wel weer op de goede route terecht, maar dan waren we alweer een verkeerde afslag verder. Verder probeerden we 2 pompstations te vinden die hij als POI aangaf. De een was overgenomen door een lokale organisatie, waar we met onze Shell-pas dus niet konden tanken, en de 2e plaats die werd aangegeven konden we niet eens een pompstation ontdekken.
Al met al heb ik het apparaatje vanmiddag omgeruild voor een TOMTOM v4. Kijken of deze betrouwbaarder informatie geeft.

Coolbananas 11-07-2008
Geschreven voor: Mio Moov 200 Western Europe

Gekocht als opvolger van Navman F20Benelux. Het is een prachtig apparaat. Heel compact, scherpe prijs, mooi display. Wat ik erg mooi vind, is de mogelijkheid om te kunnen kiezen uit verschillende weergavemogelijkheden van de kaart.
T.o.v. de F20 is hij op een aantal punten echt minder:
- de verwachte aankomsttijd (VAT) is veel te optimistisch. Als je remt, komt er bij wijze van spreken al weer een minuut bij op. Het is erg jammer dat de VAT niet in te stellen is (bijv. middels gemiddelde rijsnelheid, of % vertraging)
- van de F20 vond ik het makkelijk dat je de huidige locatie erg eenvoudig als favoriet kan opslaan. Bij de MOOV200 is dit erg omslachtig.
- bij de F20 kon je in de 3D-modus in de linkerbovenhoek ook de tweede richtingaanduiding zichtbaar maken. Dit is erg makkelijk in de stad als je kort na een afslag weer een afslag moet nemen. De MOOV200 heeft deze optie niet.
- persoonlijk heb ik het gevoel dat de MOOV erg laat aangeeft (uitspreekt) dat je de afslag moet nemen.

dick61 04-07-2008
Geschreven voor: Mio Moov 200 Western Europe

Een navivatiesysteem zoals een navigatiesysteem moet zijn. zonder frutsels en extra fratsels. Mooi duidelijke beeld en heldere stem. Adres invoeren en rijden maar. ook mooi dat er allerlei P.O.I. inzitten. Even een ziekenhuis politieburo of attractie opzoeken en rijden maar. Prachtig niavigatiesysteem voor een mooi prijsje. Ik ben er blij mee!

Corne90 30-06-2008
Geschreven voor: Mio Moov 200 Western Europe

Een dijk van een navigatiesysteem.
Heel handig in het gebruik. Alle belangrijke Europese landen aanwezig en geïnstalleerd.
Geluid is duidelijk en helden en het beeld is zelfs bij vel zonlicht meer dan goed te zien.
Het invoeren van het te bezoeken van adres is een fluitje van een cent.
Gelukkig geen onnodige dingen op dit apparaat. Het gaat perslot van rekenig om je te laten navigeren.

Super koop, en dat voor weinig geld!

Dave J. 27-06-2008
Geschreven voor: Mio Moov 200 Western Europe

De Moov 200 is gewoon helemaal super, zelfs beter dan de TOMTOM One! Stevige behuizing, fantastisch design, zeer goede navigatie. Een echte aanrader dus.

Maudy Notenbosch 26-06-2008
Geschreven voor: Mio Moov 200 Western Europe

Top product! Qua prijs/prestatie verhouding is de Moov 200 op dit moment één van de beste systemen. Erg solide, mooi design, super interface. Als je gewoon simpele kwaliteitsnavigatie wil hebben is dit een hele goede keuze!