Epson Expression Premium XP-610

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 5 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Epson Expression Premium XP-610 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Ger 04-01-2016

Heb printer nu ruim een jaar en ben zeer tevreden. Ik gebruik diverse verschillende soorten (foto)papier en dat alles zonder problemen. Foto's zijn van uitstekende kwaliteit, zowel 10x15 als A4.

Jeroen90 02-01-2016

Waardeloze printer, foutmelding over lege papier lade, terwijl netjes gevuld. Apparaat 1 jaar oud, afdrukken waren ok, maar nu dus weggegooid. Foutmelding niet te herstellen, ook niet na opnieuw opstarten.

pa0nhc2 21-10-2015

Deze printer werd redelijk intensief met navul cartridges en navul inkt gebruikt voor foto en tekst. Software en firmware zijn geupdate. Helaas geeft hij de laatste tijd frequent soms zeer hinderlijke foutmeldingen, loopt vast, slaat een stuk afdruk over, en moet dan weer herstart worden. Fotopapier van Blokker en Action loopt vast zowel in lade1 als lade2. Ook foutcodes verschijnen die ik in de handleiding niet terug kan vinden. Bovendien moet hij naar een servicedienst om de "inktkussentjes" te vervangen. Waar ik langzamerhand doodziek van word. Ik koop weer een Canon voor 65E, dan maar zonder overbodig LCD schermpje.

pa0nhc2 20-08-2014

Vervolg:
foto 10x15 printen met Epson cartridges op Action glans fotopapier, met aangepaste instellingen, geeft prima resultaat: goed contrast, tint en doortekening. Instellngen: Geavanceerd / Kleurcontrole / Epson vivid / Instellingen / Contrast -10.

pa0nhc2 18-08-2014

Mijn mooie Canon 5250 deed vervelend,printte na een paar maal paperjam in hoge kwaliteit niet goed meer.Mediamarkt had maar 2 printers die ook CDs konden printen: Canon(155E)en Epson(99E).Ik hervul inktpatronen zelf.Ben nu gedwongen nieuwe hervul cartridges te kopen.Dus nu maar na een HP en 4 Canons de Epson gekocht.Hij is handig kleiner en alle zaken zitten aan de voorzijde(oa. display en fotopapier).De meegeleverde inktcartridges lijken een fatsoenlijke inhoud te hebben.Na veel experimenteren blijken in hoge kwaliteit afgedrukte zwarte transparanten veel dieper zwart dan die van de Canon.Voor mij belangrijk (fotomaskers voor gedrukte schakelingen). Wel nog langer drogen dan Canon.Misschien milieuvriendelijke inkt met minder oplosmiddelen? In de driver zijn een aantal mogelijkheden om de intensiteit etc. van de afdrukken naar eigen inzicht te beïnvloeden en als voorinstelling te bewaren.Een met Digital Photo Professional bewerkte foto uit een Canon EOS400D bleek echter, ook met contrast in de driver op minimum, nog te contrastrijk op goedkoop (overigens prima) foto papier van Action. Toch een lekker printertje. Voor duurzaamheid een 7 omdat ik dat niet weet.Nico.