LG Optimus 3D 8 GB / zwart

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 11 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de LG Optimus 3D 8 GB / zwart op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

chester555 06-06-2012
Geschreven voor: LG Optimus 3D 8 GB / zwart

een mooi apparaat, alleen de batterij is na 6 uur leeg en nu al voor de 2e keer andoid system stopped. Master reset help niet en terug naar de fabriek en alles weer opnieuw instellen.

patriciaq 21-01-2012
Geschreven voor: LG Optimus 3D 8 GB / zwart

De mogelijkheden van het toestel zijn, zoals bij alle androids, gewoon goed.
Echter doet het toestel dingen die niet mogen uit zichzelf.
Hij reboot op de meest vreemde momenten, uit zichzelf.
Batterij is met een dag a anderhalf leeg.
Nu gaat mij LG zelfs spontaan leeglopen snachts nadat ik hem heb opgeladen.
Zelfs als ik hem daarna het uitgezet!
Ik heb echt spijt van dit toestel en had veel liever de Samsung gehad!

Daaf78 01-01-2012
Geschreven voor: LG Optimus 3D 8 GB / zwart

Ik heb deze telefoon al vanaf de 1e week dat deze beschikbaar was en constant problemen gehad. Hij valt telkens uit en kon hem ineens ook niet meer opstarten. Klantenservice zei dat ik niet de nieuwste software had, maar hoe ik die erop zou moeten krijgen zeiden ze niet want er was volgens de telefoon en LG PC Suite geen nieuwe software beschikbaar. Heb een nieuw toestel gehad van LG en meteen geprobeerd de nieuwe Androidversie 2.3 erop te zetten. Tijdens de update liep de boel weer vast en is de telefoon onbruikbaar geworden. Dit ligt echt aan LG, want mijn vriendin heeft hetzelfde gehad met het updaten van de LG 2x Speed. Volgende keer een Samsung!!

ikhebeenLG 30-12-2011
Geschreven voor: LG Optimus 3D 8 GB / zwart

Ik heb deze LG met kerst gekregen, en het is echt een aanrader! scherp beeld en hele goede geluidskwaliteit. De apps die je op een apple toestel kan downloaden kan je ook op deze LG downloaden! kortom een SUPER ToESTEL!!

hans vanlanduyt 24-11-2011
Geschreven voor: LG Optimus 3D 8 GB / zwart

Ik ben niet te spreken over de software en de service van LG contact center. Je wordt constant opgezadeld met wat prietpraat zonder echt een oplossing te krijgen. Zo heb ik al meer dan 4 maanden geen bluetooth,werkt de LG suite niet,...

allemaal kleine dingen maar leg ze op een hoop en je ergert je kapot

Thys P 06-12-2011

Hallo Hans,

Ik heb deze telefoon ook en ik herken geen van deze problemen. De firmware word binnenkort wel vernieuwd naar android 2.3 (en later zelfs van 4.0!). Een optie voor u om te controleren of het de hardware is van uw telefoon of dat het een software probleem is, is vrij simpel. U kunt de laatst uitgebrachte firmware los downloaden en als u deze opnieuw op uw telefoon zet (let op dan raakt u wel uw bestanden e.d. kwijt) dan is de telefoon weer als nieuw en zou alles het weer moeten doen als het geen hardware probleem is. Bij een hardware probleem kunt u maar 2 dingen doen, contact opnemen met de VIP service of terug gaan naar de winkel en zeggen dat u een defect heeft.

joslang 18-10-2011
Geschreven voor: LG Optimus 3D 8 GB / zwart

Heb de telefoon net een paar dagen, mppoi toestel. eigen gemaakte foto's zijn echt 3D. films in 3D zijn ook prachtig mooi, maar na een tijdje wel vermoeiend. Alleen 1 minpunt, de batterij loopt snel leeg, ook als wifi, bluetooth en gps uitstaan. dus de oplader bij de hand houden. degelijkheid ziet er goed uit, maar heb hem nog te kort om daar echt een mening over te hebben

P.v.d.Slikke 05-09-2011
Geschreven voor: LG Optimus 3D 8 GB / zwart

Een gebruiksvriendelijk en zeer snel toestel. Alle functies werken perfect, de 3D foto's en 3D films zijn fenomenaal. Wel moet je precies recht voor het toestel zitten. Voor mij is het grote scherm en dus ook toetsenbord heel prettig. Mijn Iphone mis is niet!

adreaan 03-08-2011
Geschreven voor: LG Optimus 3D 8 GB / zwart

Mooi toestel met veel mogelijkheden, de eerste telefoon met een echte snelle chip. 3D is nog wel beperkt en je hoofd komt er echt niet uit zoals in de reklame en ik ben nog steeds droog.
Niet echt een lichtgewicht en de batterij is een ramp.
Zorg dat je internet of app. uit zet als je niet gebruikt, want de batterij is een ramp, je moet echt elke dag opladen en bij intensief 2x per dag.
Scherm werkt prima, schuiven loopt soepeltjes.
Voor de rest een prima telefoon.

Chris209 31-07-2011
Geschreven voor: LG Optimus 3D 8 GB / zwart

Ik ben zeer blij met deze telefoon, hiervoor had ik een Iphone 3gs.
Ik wou altijd al is over gaan op android OS om weer eens wat anders te hebben dan iOS.
Wou eerst voor de veilige keus samsung galaxy II gaan, aangezien veel mensen in me omgeving deze hebben ging ik toch liever voor wat nieuws, deze telefoon dus.
Moet zeggen dat het 3D effect perfect werkt, en de 3d camera ook zeer mooi is.
Ook zet hij 2d filmpjes die op je telefoon zet om in 3d wat ook een leuk effect geeft.
Alleen lang niet zo mooi als een standaard 3d filmpje of gefilmd met de 2 5mp lenzen.
Voor de rest is het een razend snelle telefoon, wel te verwachten met zijn specs.
Accu gaat bij normaal gebruik ook vrij lang mee.
Enige nadeel is dat hij wel iets aan de grote kant is, met de dikte van een iphone 3gs, daarom degelijkheid een 7 gegeven.

Santje1971 19-07-2011

Nou ik moet zeggen dat deze telefoon echt te gek is, er zijn maar 2 minpuntjes
-Voor 3d moet je het scherm op 1 manier houden, een klein beetje verschuiven en je ziet dubbel.
-Elke keer in stand-by niet bereikbaar, want hij vergrendeld je simkaart, dus je moet je pin elke keer opnieuw intoetsen (versie 10d lost dit niet op)
Bij de lg p990(2x speed) werd dit opgelost door versie 10c.

Maar als je de simvergrendeling uitzet, werkt hij prima, met een mooie weergave en het 3d effect is beter als ik verwacht had, ook is hij snel genoeg.

intel1606 15-07-2011
Geschreven voor: LG Optimus 3D 8 GB / zwart

Deze LG Optimus 3D voldoet meer als ik ooit gedacht had.
Ik ben een liefhebber van de iphone? en had het nooit gedacht dat ik hier helemaal onder de indruk zal zijn.

Te veel om het op te noemen wat deze LG kant.
Of beter wat hij niet kant.

1 min puntje batterij is snel leeg