LG Optimus P700 4 GB / zwart

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 147 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de LG Optimus P700 4 GB / zwart op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

7,9

samirabelabid 08-01-2015
Geschreven voor: LG Optimus P700 4 GB / zwart

Echt een hele slechte telefoon. Je hebt er echt niks aan. Hij was al heel snel sloom en loopt super vaak vast. Ik raad echt niemand aan deze telefoon te kopen, echt nooit. Hij kan bellen en sms'en maar meer moet je er niet eens mee willen. Mijn whatsapp 'reageert' telkens niet. De camerakwaliteit is heel slecht! Vooral de voorcamera. Ik ga nooit meer een lg kopen. Ik heb hem twee jaar en ik heb echt het gevoel alsof hij elk moment kapot kan gaan.
Kortom koop deze telefoon niet.

SanneW___ 03-11-2014
Geschreven voor: LG Optimus P700 4 GB / zwart

Waardeloze telefoon dit, ik heb hem nu een jaar en hij is ontzettend sloom, na ongeveer 2 maanden al.
Ik moet hem iets van 2 keer per dag opnieuw opstarten, en dan superlang wachten voordat ik iets met muziek of foto's kan doen, want ik moet wachten tot mijn sd kaart is gescant. Ik ben vreselijk ontevreden over deze telefoon, moet 2 minuten wachten voordat mn homescreen geladen is en ik iets kan gaan doen. Loopt ontzettend vaak vast, moet lang wachten voor ik op een app kan gebruiken, en als ik wordt gebeld kan ik vaak niet eens opnemen omdat die vast loopt. Als ik iemand wil bellen, ga ik naar mijn telefoon app en dan moet je heel snel het nummer intypen want anders valt ie meteen weg. Camera is ontzettend slecht, er zit een waas op de achterkant dus ik kan niks meer met de camera. De homeknop is ook kapot. ik vind dit al met al een hele slechte telefoon die fijn is voor 1 maandje, dus ik kan niemand deze telefoon aanraden.

Mireltsje 27-08-2014
Geschreven voor: LG Optimus P700 4 GB / zwart

Ook ik heb zwaar de balen van mijn LG. Mijn abo loopt bijna af en dan de prullenmand in met dat ding.
De eerste periode prima en geen klachten, heel langzaam sloop de ergernis erin. Nu moet ik ongeveer 1,5 minuut wachten voordat FB opent, en dan krijg ik nog vaak na het wachten een zwart scherm met de melding" sorry FB reageert niet" gevolgd door een vriendelijk verzoek de boel af te sluiten. Ook het toetsenbord is geregeld weg, en dat typt nogal lastig. Kortom laat deze telefoon mooi voor wat het is en koop wat anders!!

joel241 23-08-2014
Geschreven voor: LG Optimus P700 4 GB / zwart

Slechte mobiel! In het begin was ie lekker snel, maar naar een half jaar was hij ongeloofelijk sloom en Liep vaak steeds weer vast. Geluid is wel goed en er zijn genoeg mogelijkheden alleen jammer dat je geen apps op je sd kaart kan zetten.
Mijn advies koop hem niet!

Ramon475 02-05-2014
Geschreven voor: LG Optimus P700 4 GB / zwart

Nou, ik kom er nog even op terug, maar dit is echt een heel erg slecht mobiel, vooral na de update van android 4.1.2! Ik ga een andere kopen, de L70 waarschijnlijk, maar deze… echt de grootste fout die ik ooit heb gemaakt!

armaan5690 20-04-2014
Geschreven voor: LG Optimus P700 4 GB / zwart

Het is de slechtste telefoon ooit gemaakt ik kon beter een nokia kopen van 20 die loopt nooit vast.
Hij is heel erg traag en je kan soms niet eens je telefoon opnemen als je wordt gebeld want hij loopt steeds vast. Geld Verspilling

Brittax 16-04-2014
Geschreven voor: LG Optimus P700 4 GB / zwart

Dit is echt een hopeloos toestel. In het begin was ik er heel erg blij mee, maar nu al lang niet meer. Hij toont echt ontzettend veel kuren. Zoals tijdens spellen springt hij terug naar het hoofdmenu, als ik de camera opstart toont hij 'kan geen verbinding maken met camera', hoofdmenu knop doet het al lange tijd niet meer. Toetsenbord springt heel vaak weg. Opstarten duurt een eeuwigheid. Heel vaak valt mijn bereik ook weg, en soms komt hij pas de volgende dag weer terug. DEZE TELEFOON IS ABSOLUUT NIET AAN TE RADEN! Ik heb hem nu net een jaar, maar ik ga een andere mobiel kopen. Want de lg l7 haalt echt het bloed onder me nagels vandaan. Voor mij geen LG meer!

BrittanyMullenders 04-04-2014
Geschreven voor: LG Optimus P700 4 GB / zwart

Vreselijke telefoon. Ik was er eerst superblij mee maar ik werd er al na een paar maanden helemaal ziek van. Ik ben zelf een nog al snelle typer en bij deze telefoon kan dit niet. Hij loopt ook nog eens superveel vast en ook verschillende apps sluit hij af. Ik zet hem vaak genoeg terug op fabrieksinstellingen en dan doet hij het weer eventjes voor een weekje normaal en dan beginnen de kuren weer. Ik raad je deze telefoon zeker af!

angela9999 27-01-2014
Geschreven voor: LG Optimus P700 4 GB / zwart

Mijn LG P700 Optimus L7 is bijna een jaar oud en werkt al een paar maanden erg traag. Wellicht door de processor?
Ik zet hem regelmatig helemaal uit en weer aan. Ik heb hem al leeggehaald via PC Suite en alles teruggezet naar de fabrieksinstellingen. Deze reset heeft niet geholpen.
De laatste software staat er inmiddels ook op, dit heeft geen effect gehad.

Verder duurt het vaak heel lang voordat sommige apps geladen worden, zoals FB (sowieso meer dan 8 seconden maar soms wel een minuut), Candy Crush (langer dan 15 seconden) en Whatsapp.

Bij Candy Crush wordt ik zeer vaak helemaal uit het spel gegooid, terug naar het hoofdmenu. Soms is dat al bij het laden, soms wanneer het spel net begonnen is. Ik ben dan ook gelijk een leven kwijt.

Bij Whatsapp en FB verdwijnt regelmatig het toetsenbord en komt niet meer tevoorschijn. FB loopt nog wel eens vast en als ik bij Whatsapp per ongeluk op de microfoon druk voor een gesproken bericht en dit annuleer, loopt ook de app vast.

Ook het teruggaan naar de startpagina/mijn hoofdmenu d.m.v. de thuistoets duurt vaak heel lang.Ik krijg dan een 'blanco' hoofdmenu en het duurt dan echt lang voor alle apps weer getoond worden in mijn hoofdmenu.

Voor internetten op deze smartphone moet je erg geduldig zijn.

Ik word dus steeds minder blij van mijn LG L7. Mijn broer heeft tegelijkertijd een Sony gekocht en nooit ergens last van, wellicht door een betere processor.

Contact met de Klantenservice van LG leverde tot nu toe irritatie op doordat ik niet bepaald een doortastende medewerker via de Live Chat kreeg. Ik probeer het nog maar een keer via de mail en anders koop ik over een jaar maar een ander toestel bij mijn nieuwe abonnement.

LollyxPopje 26-01-2014
Geschreven voor: LG Optimus P700 4 GB / zwart

Toen ik de LG kocht, was ik er super blij mee! Ligt lekker in de hand, hij's licht, startte snel op, kon er snel mee aan de slag, kortom, fantastisch! Schijn bedriegt dus. Ik heb hem nu al meer dan een jaar en hij's nog steeds fijn als je hem maar voor zakelijk gebruik gebruikt.

Hij start erg traag op, het geheugen zit heel snel vol, apps downloaden duur een eeuwigheid, de batterij is zeer snel leeg, mijn thuistoets is nu al kapot, als je niet goed uitkijkt, trekt hij je beltegoed leeg, hij slaat om de haverklap vast en net zolang tot je de batterij eruit trekt.

Kortom, als je een die-hard telefoon gebruiker bent, met veel apps erop, kies voor een andere telefoon.

ZoeterMark 10-01-2014
Geschreven voor: LG Optimus P700 4 GB / zwart

Ik heb deze telefoon nu een jaar, en ik ben blij dat ik er vanaf ben! Ik had deze gekozen omdat ie redelijk goedkoop was, en android 4 heeft.
De eerste twee maanden werkte de telefoon prima, maar daarna begonnen de kuren!
Telefoon word extreem langzaam, apps openen of terug naar het hoofdscherm duurt soms meer dan 10 seconden. Spelletjes haperen, en wat al eerder werd gezegd: soms verdwijnt het toetsenbord gewoon en komt dan niet meer terug.
Ik moest iedere dag voor het slapen gaan de telefoon voor de zekerheid opnieuw opstarten, anders ging mijn wekkertoon niet af!!!
BLIJF VAN DIT ONDING WEG!!!

Karen1969 17-01-2014

Ik begrijp bovenstaande helemaal!! Ik heb 'm nu nog geen jaar en moet er nog meer als een jaar mee verder ivm abonnement. Die van mij liep na 1 maand al helemaal vast. Ik kon niet meer opnemen als ik werd gebeld. Apps lopen vast. Geen toetsenbord bij o.a. Facebook. Na 3 maanden is de accu al vervangen omdat ie werd afgekeurd en op ontploffen stond!!!! Elke dag mijn accu opladen en dan maar hopen dat ie het de hele dag blijft volhouden dus meestal lader mee want ik heb de telefoon ook om mee te bellen dus als ik 's avonds laat met de auto onderweg ben wil ik graag kunnen bellen als er iets is! Sinds een aantal dagen opent Facebook ook regelmatig niet meer en duurt het lang voordat ik dan toch eindelijk toegang krijg. Ik krijg er een punthoofd van en ben nu op zoek naar een goeie simlock vrije telefoon om de rest van mijn abonnement mee uit te zingen!!!

Pietpuk 06-01-2014
Geschreven voor: LG Optimus P700 4 GB / zwart

Uiteindelijk was ik het zat. Fijne telefoon maar te weinig intern geheugen. Teveel modden en rooten om beetje snel te krijgen/houden.
Wel erg tevreden over LG, dus vervangen met de L9.
Advies, laten liggen en kiezen voor telefoon met minimimaal 1 gb intern geheugen.

RCT 16-12-2013
Geschreven voor: LG Optimus P700 4 GB / zwart

Heb de LG optimus L7 nu ruim een jaar in mijn bezit , het toestel heeft lange tijd probleemloos gewerkt maar werd op den duur steeds trager en trager en loopt geregeld vast , het toestel is in 1 jaar tijd al 3 keer ter reparatie weg gebracht waarna hij weer een korte tijd goed werkte , waar ik mij heel erg aan stoor is het vast lopen van het systeem (telkens opnieuw opstarten helpt dan even) , maar ook het media scannen wat de telefoon telkens doet , dit scannen duurt soms langer dan een dag , heb de micro sd kaart verwijderd maar nu blijft hij het interne media geheugen steeds aan het scannen , dit is uiterst vervelend omdat functies zoals media opslag , foto gallerij en foto camera tijdens het scannen niet gebruikt kunnen worden ,
Dus ff snel een foto via watts-app meesturen kan dan ook niet .
Blijkbaar gaat deze gsm geen jaar mee , en dat is jammer voor deze toch wel goed gevormde gsm, ondanks dat ik er zuinig op ben geweest heeft hij zijn beste tijd nu al weer gehad .
Heb nu een Huawei Acsend aangeschaft , hopelijk heb ik daar langer plezier van .
m.v.g. R.

G.Romeijn 08-11-2013
Geschreven voor: LG Optimus P700 4 GB / zwart

Ik heb de lg nu bijna anderhalf jaar en hij bevalt eigenlijk nog steeds goed hij is nog steeds redelijk snel, maar daar moet je wel wat voor doen.
Zo heb ik de app internetbooster geïnstalleerd en elke dag gooi ik de app History cleaner er door heen.
De accu gaat hierdoor ook lekker lang mee 2 dagen soms meer en elke dag start ik hem opnieuw op want het blijft een computertje.
Het enigste minpuntje vind ik het scherm er komen rare beschadigingen op soms lijkt het net of er vuil op mijn scherm zit, maar het zit eronder.
En onderaan lijkt het net of er blussen vanaf zijn ook aan de binnen kant, verdere minpunten zijn dat je geen moer heb aan je extra micro sd kaart die kan je net zo goed weg laten.
Je kan er niets naar toe schrijven das dus balen

Floris333 27-10-2013

Beste mensen,
In het begin lijkt dit een prima smartphone, met een uitstekende prijs/kwaliteit verhouding ook (ik heb destijds 185 eur betaald). In de eerste maand was ik dan ook nog ruim tevreden, alles werkte goed. Echter, na twee of drie maanden begon de telefoon wat langzamer te worden en af en toe te haperen, en dat werd alleen maar erger. Nu na ruim 5 maanden loopt de telefoon geregeld vast (eens in een paar dagen) en heeft elke dag wel een moment dat hij meer dan 20 sec nodig heeft om alleen maar het homescreen te laden.. Dit allemaal terwijl ik wel een ''task killer'' gebruik. (dat is dan ook echt nodig!) Ook heel irritant is als je bijvoorbeeld aan het appen bent en je toetsenbord verdwijnt ineens, gebeurt ook bijna dagelijks. Dan kun je er vaak op rekenen dat het minstens een minuut duurt voor je weer kan typen. Het opnieuw opstarten van de telefoon helpt in deze gevallen nog.

Koop deze telefoon dus NIET!! tenzij je een goedkope ''tijdelijke telefoon'' zoekt..

renelangenberg 25-10-2013
Geschreven voor: LG Optimus P700 4 GB / zwart

Wat een slecht toestel. hij doet gewoon niet waar hij voor gemaakt is. Is verschrikkelijk traag. Valt dikwijls weg. Ben er wel eens mee terug geweest. Volgens verkoper lag het aan mijn ouwe simkaart. Nieuwe in gestoken. Het verbeterde niks. Heb dat ding al wel 20 keer laten vallen (expres) maar hij gaat niet kapot. Das dus wel degelijk. Heb hem al wel 50 x onder mijn vrachtwagen willen leggen. Erger me steendood aan dat ding. Heb hem los gekocht, het slechtste wat ik ooit gekocht heb.

michelleeeee95 03-10-2013
Geschreven voor: LG Optimus P700 4 GB / zwart

Ik heb deze telefoon nu een half jaar. In het begin totaal geen problemen gehad. Na een maand viel de telefoon uit tijdens het gebruiken van apps. Erg vervelend dus als je een spelletje aan het spelen bent en de telefoon er zomaar uitvalt.. Hierna werd het alleen maar erger, het laden van mediabestanden duurde uren of werd soms helemaal niet uitgevoerd. Hierdoor is er geen toegang tot je media bestanden en kan je dus geen foto's bekijken, muziek luisteren, foto's maken etc. Vaak heb ik buiten huis dat ik niet kan typen, vooral als ik ergens van wifii gebruik maak. Heb laatst alles verwijderd maar dit heeft niets geholpen.. In het begin dus een top telefoon maar nu denk ik hier heel anders over. Geen aanrader dus!!

Gisannie 01-10-2013
Geschreven voor: LG Optimus P700 4 GB / zwart

Waardeloos deze smartfoon. De LG optipruts geeft alleen maar problemen. Ik heb hem nu 4 maanden( mijn partner 3 maanden ) en deze heeft al de jelly bean 4.1.2 en hij heeft nooit goed gewerkt. Ik heb hem nu al 2 keer moeten resetten in deze korte tijd. Iedere dag moet ik hem 2 tot 3 keer opnieuw opstarten en opschonen. Apps openen traag, camera open zeer traag ( dag mooie momenten). En nee, mijn foon staat niet vol met apps, juist niet anders wordt hij nog langzamer.
Toetsenbord blijft vaak hangen of komt niet omhoog,
Wij lopen hele dagen te slepen met onze laders want hij is heel snel leeg. Thuis ligt hij constant op de lader. Tijdens het laden wordt hij zo ontzettend heet, dat de sd kaart van mijn partner is gaan smelten en al zijn fotobestanden weg zijn.
We worden regelmatig uit programma's gegooid, zomaar.
Ik las vandaag van iemand dat deze foon het bloed onder de nagels haalt en je constant de neiging hebt om hem tegen de muur te gooien. Nou, helemaal waar, wat een teleurstelling. Dit is onze eerste smartfoon en balen hier enorm van.

Wij hebben deze foon via hollands nieuwe en betalen hiervoor. Over 2 jaar is hij dan afbetaald. Zitten we 2 jaar met een prutstelefoon en daarna?

Ik zeg niet kopen dat ding, het is een kat in de zak!

blabla123456789 22-09-2013

Slechtste mobiel ooit

Ik heb de LG Optimus L7 nu ongeveer een half jaar in mijn bezit. Hiervoor heb ik ongeveer tien (als het er al niet meer zijn) mobiels in mijn bezit gehad en deze LG is daarvan veruit de slechtste. Op het begin was ik erg positief gezien de prijs, de uitstraling en de mogelijkheden die dit toestel te bieden heeft. Hij was snel en degelijk.
Maar na zo'n drie maanden begon het toestel af te takelen, wat naar mijn mening erg snel is. Hij werd sloom, liep vaak vast en sloot apps uit zichzelf af. Met mijn vorige mobiel was ik verslaafd aan candycrush, maar een simpel potje candycrush op de Optimus L7 zit er niet in. Het opstarten van de app is al een moeilijke taak (valt vaak uit) en als hij dan al een keer goed opgestart is, is het spel zo sloom dat het het spelen niet waard is.
Nu is het natuurlijk geen ramp om geen candycrush te kunnen spelen. Maar met dit toestel kan ik zelfs niet snel iemand whatsappen, omdat hij ook deze app vaak niet opstart (beeld blijft op zwart staan) en het irritantste is nog wel dat het toetsenbord vaak wegvalt. En die komt dan ook voorlopig niet meer tevoorschijn. Het begon met dat ik zo'n tien seconden moest wachten tot het toetsenbord weer omhoog kwam, maar inmiddels is dat opgelopen tot enkele minuten. Mijn moeder heeft dezelfde mobiel en heeft ook last van dit probleem. Op internet ben ik ook dergelijke verhalen tegengekomen.
Ook apps als facebook, instagram en twitter zijn teveel gevraagd voor deze mobiel. Alles gaat immens traag.
Daarnaast doet de camera het vaak niet. 'Kan geen verbinding maken met de camera'. Ook het laden van mediabestanden na het opstarten van de telefoon duurt oneindig lang (in mijn geval soms zelfs enkele uren) waardoor je moet beschikken over heel veel geduld wil je muziek, afbeeldingen etc. gebruiken.
Het laatste minpunt dat zeker niet onbenoemd mag blijven: sinds ik deze mobiel heb, heb ik buitenshuis (zonder wifi dus) NOOIT MEER INTERNET. Het enige dat ik kan doen is whatsappen. Dit ligt denk ik niet aan mijn provider, want met mijn vorige mobiels had ik dezelfde provider en toen had ik nooit last van slecht internet. Waarschijnlijk zit er gewoon een ontzettend slechte antenne in, of zo.

Deze mobiel haalt het bloed onder mijn nagels vandaan en ik heb regelmatig de neiging om hem heel hard op de grond te smijten of uit het raam te gooien. Voor een maandje of drie werkt hij prima en is hij die 160 euries absoluut waard, maar was je van plan langer van je mobiel gebruik te maken: koop dit product alsjeblieft niet. Beter voor jezelf én voor anderen (die jaren moeten wachten voor je eindelijk een berichtje terugstuurt doordat een of ander toetsenbord zichzelf weer verstopt heeft).

Gisannie 01-10-2013

Hoi blabla,

Mijn man en ik hebben precies hetzelfde probleem als jij. Je zegt het goed, dit apparaat haalt het bloed onder je nagels vandaan.
Even snel een foto maken zit er niet in. Facebook is al te zwaar of wordmind. Toetsenbord blijft hangen, thuistoets licht valt constant uit. We lopen ook de hele dag met laders te slepen, want hij is constant leeg en zoveel heb ik er niet op staan. Hij moet de hele dag geladen worden.
Ik heb de optimus nu 4 maanden en hij heeft nooit goed gewerkt. Ik heb hem in deze korte tijd zelfs al 2 keer gereset. Dat is toch niet normaal.
We gaan nu contact zoeken met LG en hopen dat er wat uit komt, want dit is zonde van het geld.

lgl7 22-09-2013
Geschreven voor: LG Optimus P700 4 GB / zwart

ik zelf vind het een goede telefoon goede camera en nog veel meer dingen,alleen battery gaat snel leeg maar dat vind ik toch niet zo erg..
maar even een vraagje zit er zelf ook nog spelletjes op zoals die oude nokiaś enzo zoja welke en waar moet ik zijn?

Ramon475 17-09-2013
Geschreven voor: LG Optimus P700 4 GB / zwart

De LG Optimus L7 is een top toestel, hij is snel, heeft een mooi scherm en kan zo'n beetje alle apps draaien. De spellen draait de L7 ook goed en alles is gewoon goed! Voor mij is hij sowieso 5 sterren met een kooptip! De 9 sterren voor het geluid is omdat de speaker niet de beste speaker is die er bestaat, maar hij is nog steeds erg goed, de enige smartphone die dat beter heeft is de HTC ONE! Ik heb niks te klagen over dit toestel, het design is prachtig en ik ben er echt heel blij en tevreden over! De webcam is ook een plusje, ik heb dit toestel vergeleken met de HTC DESIRE X en dit toestel is nog beter en sneller dan de HTC ook al heeft de HTC DESIRE X een 1GHZ-Dual Core Processor en dit toestel een 1GHZ-Single Core Processor, de L7 is gewoon veel sneller!

Ramon475 29-12-2013

Hoi Floris,

Ik heb er nu 50 apps opstaan en hij werkt nog erg goed! Ik hoop dat je hier iets aan hebt!

Ramon

Floris333 15-12-2013

Beste Ramon,

Dat is dan mooi! Het zal ook wel per telefoon verschillen, en hoeveel apps je erop hebt staan bijvoorbeeld (bij mij 70- 80 ongeveer).

Conniemamarazzi 03-05-2014

nou ik koop nooit meer een LG ik heb er 3 gehad en alle 3 keer spijt gehad.
Een LG choclaten een LG cookie en een LG 7
wat een slecht mobiel is een LG ik wil nooit meer een LG ook al zou ik het gratis krijgen.

Ramon475 07-12-2013

Sorry voor de late reactie Floris,

Maar ik heb het toestel nu een halfjaar in bezit en hij werkt nog heel snel!

Floris333 27-10-2013

Beste Ramon,
Mag ik vragen hoelang je de l7 al hebt? in de eerste paar weken was ik namelijk ook erg enthousiast, maar later daalde mn humeur erover tot onder t vriespunt....
Grt

Floris333 05-01-2014

Nou, dan zal ik proberen mijn aantal apps nog een stukje te reduceren, wellicht helpt dat dan.

Bedankt in elk geval,
Floris

NatashaS 07-09-2013
Geschreven voor: LG Optimus P700 4 GB / zwart

Ik heb deze telefoon nu een jaar. In het begin was ik er erg tevreden over, hij werkte goed en snel. Maar op een gegeven moment werd hij steeds en steeds trager. Apps starten traag op of lopen direct vast. Telkens wanneer er een software update is, installeer ik die direct, maar dat helpt niet. Heb de telefoon vorige week ook al teruggezet naar fabrieksinstellingen, maar ook dit werkte niet.

Ook heeft mijn telefoon de laatste tijd regelmatig last van vreemde kuren. Het komt wel eens voor dat ik op de homebutton druk en dan de tijd op het stand-by scherm zeg maar anders staat dan de tijd op de statusbalk, rechts bovenin. Ook laden de icoontjes op het bureaublad traag of helemaal niet. En als ze dan wel geladen zijn, dan flikkeren ze binnen een paar seconden weer weg en ook het scherm flikkert. Als ik de telefoon dan weer opnieuw opstart, is het goed, maar het hoort natuurlijk niet zo..

Heeft iemand enig idee wat ik hieraan kan doen? Zijn er meer die ervaring hebben met deze klachten? Ik heb 'm al teruggezet naar fabrieksinstellingen, maar het werd er niet beter op.

Beaubo 04-10-2013

Inderdaad de apps uitzetten met opstarten maakt de telefoon sneller. Ook een aoo als taakbeheer helpt de op de achtergrond nog draaiende niet gebruikte apps uit te zetten. Eens per week uitzetten en weer opstarten helpt ook de de tel. schoon te maken

Pietpuk 08-09-2013

Klinkt misschien gek, maar heb je een SD kaart in de telefoon zitten? Zo ja, haal deze er eens uit.
Welk OS draai je? Als je hem op je PC aansluit kan je met de LG suite 4.1.2 installeren.
De traagheid van het laden van de icoontjes heb ik ook soms, dit komt omdat er masr 1 core is en relatief weinig werkgeheugen.
Zoveel mogelijk widgets uitzetten en apps disablen kan je telefoon sneller maken; verwacht geen wonderen

Gertjeuh 23-07-2013
Geschreven voor: LG Optimus P700 4 GB / zwart

ik ben een paar maand in bezit van de LG Optimus L7 nu en het is een fijne telefoon! de eerste dagen dat ik hem had waren super!! scherp en helder scherm, reageert goed en de optimus skin ziet er goed uit en is makkelijk in gebruik (als je het toestel voor de eerste keer opstart krijg je een soort rondleiding door het progamma) helaas was de lol er snel af, na het downloaden van een paar apps word hij traag en opnieuw opstarten maakt 'm voor 5 minuten iets sneller, en hij werd alleen maar trager en trager, toch iets wat je niet mag verwachten van 'n toestel van ong 200 euro (los) maar een vriend van me zei: probeer je toestel te rooten, gewoon ff via google zoeken, er moet wel iets zijn, en na de root kun je er een andere ROM op zetten (andere android versie zegmaar) en het mooiste van dit is dat het gewoon legaal is, het is me gelukt te rooten en er een andere ROM op te zetten ik heb nu zelf cyanogenmod 10 (nightly), ook wel CM10, en moet zeggen dat je dan pas echt merkt dat er een 1GHz processor in zit en hij is zuiniger geworden, ook kun je de 2 gig ingebakken geheugen volstouwen zonder dat je veel merkt in traag worden, dus ik ben weer helemaal blij met dit toestel. alleen je moet hem wel elke week updaten, zondag 's ochtend is er altijd weer een update. voor de mensen die ook hetzelfde willen als ik maar zich er niet aan durven wagen kunnen ook even op marktplaats kijken of google, daar zijn mensen die er verstand van hebben en het voor je kunnen doen voor een 10tje ofzo. het is zeker de moeite waard!! (PS: ik ben niet aansprakelijk voor het (onherstelbaar) beschadigd raken van een toestel, dat is eigen risico!!)

G.Romeijn 21-07-2013
Geschreven voor: LG Optimus P700 4 GB / zwart

Een maand geleden was ik nog zeer tevreden over mijn lg,maar nu na de update van 4.1.2 Jelly Bean
loop hij telkens vast hij is super traag kan niet meer in de play store komen.
Resetten werkt ook niet, batterij er een tijdje uithalen werkt ook niet , fabrieksinstellingen terug zetten werkt ook niet
Krijg steeds om de paar seconden de play store is gestopt in beeld echt om gek van te worden.
hij kan het gewoon niet aan echt waardeloos dit is balen.
ff een andere kopen is er ook niet bij want ze zijn niet gratis.
Sorry lg maar ik hoef niet meer

damy98 08-07-2013
Geschreven voor: LG Optimus P700 4 GB / zwart

Pluspunten:
Mooi en groot scherm.
Je kan er van alles mee.

Minpunten:
Zonder hoesje ligt het niet lekker in de hand.
Batterij snel leeg.
Als je 3 minuutjes bezig ben wordt hij heel traag.

Conclusie:
Je kan beter krijgen voor dat geld.