Sharp FU-W28E

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 3 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Sharp FU-W28E op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,5

M a a r t e n 30-01-2013

Goede prijs kwaliteitsverhouding!
Ik heb me vooraf goed verdiept.
Positief is dat dit apparaat een HEPA filter heeft (wel een relatief slecht filter klasse 10: dat betekent dat die voor 85% filtert... zie wikipedia).
Positief is dat de ionisator kan worden uitgeschakeld: de consumentenbond raadt deze ook af gezien het onderzoek van de RIVM dat deze zelfs de gezondheid kunnen schaden en dat er geen wetenschappelijk bewijs voor geclaimde voordelen is!!

EdithV 12-06-2010
Geschreven voor: Sharp FU-W28E

Sinds een maand of 2 deze luchtreiniger op mijn slaapkamer. Hij is redelijk stil, bij het groene lampje (=schone lucht) hoor je hem in de verte een beetje zoemen, als het lampje op oranje of rood gaat, gaat hij ook harder loeien. Dit duurt niet zo lang overigens.
Verder wordt ik minder vol en benauwd wakker dus lijkt wel te helpen tegen de pollenallergie.

0Arjan 19-04-2010
Geschreven voor: Sharp FU-W28E

Sinds 4 weken heb ik deze FU-W28E in de slaapkamer staan. Hij werkt prima en is erg stil. Klein minpuntje; in de handleiding staat niet duidelijk wanneer je de filters moet vervangen.

Ik heb de luchtreiniger aangeschaft vanwege hooikoorts. Ik heb sinds de aanschaf nu vooral 's nachts en 's ochtends minder last van hooikoorts.