De'Longhi DEM 8.5

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 16 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de De'Longhi DEM 8.5 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

6,9

w********@l****** 24-02-2023
  • Product gekregen
Geschreven voor: De'Longhi DEM 8.5

Ik ben zeer tevreden maar me water tank is stuk waar kan ik die bestellen wordt geen wijs uit al die modelen graag hoor ik van u hoe ik aan een nieuwe kom groetjes Will

DEM 8.5 /10 02-08-2018

D M E 8.5/10

Geschreven voor: De'Longhi DEM 8.5

Hij ontvochtiger niet, 2 jaar oud. Oorzaak? Weet iemand misschien waar ik het moet zoeken?
De winkel waar ik hem van aangeschaft heb is er niet meer.

j uit rozenburg 18-12-2017

luchtontvochtiger

Geschreven voor: De'Longhi DEM 8.5

het apparaat maakt net iets te veel lawaai om naast te zitten maar ontvochtigt prima. staat elke nacht aan. relative vochtigheid in de woonkamer is van 78 naar 65 gezakt. top.

Pluspunten

• betrouwbaar doet het elke keer weer

Minpunten

• geluidsniveau.

Joke Magielse 12-11-2016

Goed te verplaatsen naar diverse ruimtes

Geschreven voor: De'Longhi DEM 8.5

De luchtontvochtiger trekt het vocht goed uit de ruimte, waardoor het binnenklimaat aangenamer wordt.
Hij kan makkelijk verplaatst worden naar diverse ruimtes.

Dol 13-10-2016

Stil

Geschreven voor: De'Longhi DEM 8.5

Ik heb deze ontvochtiger pas een paar dagen maar hij is stil en ik denk dat deze goed zal gaan bevallen. Ik heb gelukkig 14 dagen om uit te proberen dus ben heel benieuwd naar het product. Ik vind de actie erg leuk om aan mee te doen.

Kooijman 14-11-2015
Geschreven voor: De'Longhi DEM 8.5

Ontvochtiger gaf net na de garantie de geest. Ook na vervanging van de printplaat was hij na 1 seizoen wederom ter ziele.

AlbertEp 22-06-2015
Geschreven voor: De'Longhi DEM 8.5

Drie jaar in bezit, ben nu alweer aan de 3e printplaat toe. Ik ga niet weer € 60 (!) euro besteden, eht heeft me al meer dan genoeg geld en tijd gekost. De DEM 8.5 is ook nog lawaaiig en lichtvaardig in elkaar gezet. Ik koop nooit meer iets van Delonghi.

Frank B65 11-12-2014
Geschreven voor: De'Longhi DEM 8.5

Dit is m'n tweede DeLonghi ontvochtiger en net als de vorige, een DE220, werkt het apparaat goed. Helaas is dit model erg luidruchtig en zit er een rammeltje in die soms erger is en soms minder. De behuizing is echt een beetje dun en slap. Ik denk dat daar ook een deel van het lawaai vandaan komt.

tsliert 12-07-2014
Geschreven voor: De'Longhi DEM 8.5

Na 2 jaar is het apparaat kapot. Maakt veel lawaai: staat in de gang maar kan's nachts echt niet aan blijven staan. Ontvochtigd wel goed Nooit meer een Delonghi... en apparaat van bijna € 200,- moet langer meegaan en zou degelijker moeten zijn.

forno 17-07-2013
Geschreven voor: De'Longhi DEM 8.5

Gekocht in december 2011 en helaas anderhalf jaar later kapot. Groene lampje blijft knipperen en de hij wil niet meer aanslaan, alsof er iets is vastgelopen. Geduurde deze tijd heeft hij het prima gedaan. Niet de snelste en vrij luidruchtig, maar eenvoudig in gebruik. Ik vind dat een dergelijk apparaat minimaal acht jaar mee moet kunnen, daarom grote teleurstelling dat apparaat al na 1,5 jaar stopt.

Bellen van de helpdesk na 20 minuten inde wachtrij maar opgegeven. Service ook een dikke onvoldoende.

forno 04-11-2013

Aanvulling op mijn eerdere bericht. Na een aantal pogingen DeLonghi aan de lijn gekregen, en kreeg te horen dat ze dit apparaat laten repareren door derden. Ik zou gebeld worden. Na een aantal weken werd ik inderdaad gebeld door een lokale installateur, die constateerde dat een printplaatje stuk was. Die had de beste man niet op voorraad helaas. Na nog een paar weken wachten kwam hij terug en verving het printplaatje voor een nieuwe. Dus gemaakt, ja.

Helaas heeft het alles bij elkaar ruim anderhalve maand gekost. Aangezien het apparaat lucht ontvochtigt in een vochtige ruimte, is anderhalve maand erg lang. Er liggen veel spullen in de kelder die slecht tegen een vochtig klimaat kunnen (gereedschap, documenten). Beter kunnen ze het apparaat geheel vervangen binnen garantie, en deze in eigen tijd repareren. Dan is het in een dag opgelost. Je bent toch van zo'n apparaat afhanklijk zoals een koelkast dat is voor je houdbare etenswaren.

Was hierdoor genoodzaakt om een andere ontvochtiger te kopen, en heb er nu dus twee. Ditmaal geen DeLonghi meer.

Daarnaast vind ik het ook knullig dat de uiteindelijke boosdoener een simpel weerstandje was van nog geen euro.

Anoniem 05-02-2013
Geschreven voor: De'Longhi DEM 8.5

Na regelmatig gebruik was het apparaat na 2 1/2 jaar stuk. Het apparaat was niet meer te repareren. Het witte plastic omhulsel wordt geel door de zon.

Afman 04-05-2012
Geschreven voor: De'Longhi DEM 8.5

Apparaat begaf het zonder aanwijsbare reden na 1,5 jaar regelmatig gebruik. Reparatie te duur in verhouding tot nieuwprijs (NB Mijn internationale garantie dekte niet meer het arbeidsloon; DeLonghi verzekerde mij dat een Nederlandse garantie dat wel had gedaan).

Bennie01 22-01-2012
Geschreven voor: De'Longhi DEM 8.5

Ik heb nu mijn tweede DEM 8.5 al defect, na slechts enkele weken gebruik.
Het apparaat gaat steeds in de antivorstbeveiliging terwijl de temperatuur in de ruimte ongeveer 19 graden celsius is.
Ik wil contact opnemen met DeLonghi om te vragen wat hun ervaring is met deze storing.

Mario1957 02-02-2012

Dank je voor de waardevolle informatie!
Ik overweeg een luchtontvochtiger aan te schaffen, om die voornamelijk 's-winters in de badkamer en op zolder te gebruiken.
De temperatuur op zolder is bij ons nog lager(vaak beneden de 15 graden C.), dat gaat dus niet werken.

Cindy18 29-05-2010
Geschreven voor: De'Longhi DEM 8.5

Haalt veel vocht uit de lucht. Mooi formaat. Staat niet in de weg. Wij zijn heel tevreden. Nu ruim een jaar in bezit.

ET1aaaaa 01-09-2008
Geschreven voor: De'Longhi DEM 8.5

Haalt veel water uit de lucht. Kon misschien nog wel iets stiller. Wel tevreden.

v.d.wal 16-11-2007
Geschreven voor: De'Longhi DEM 8.5

zeer goede resultaten, redelijk stil, haalt erg veel water uit de lucht. zeer tevreden, hij doet waarvoor wij hem hebben gekocht.