ProForm 500 ZLT

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 3 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de ProForm 500 ZLT op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

9,9

MarloesKP 30-11-2012
Geschreven voor: ProForm 500 ZLT

na veel vergelijken via kieskeurig heb ik een tijdje geleden de ProForm 500 ZLT loopband aangeschaft. In de vergelijking kwam hij al goed uit de bus en in de praktijk ben ik ook heel tevreden. Hij loopt heel soepel en de demping is ook uitstekend want heb gene last van mijn knieen terwijl ik dat wel heb op straat. Een extra afleiding en motivatie is de ipod aansluiting en de geluidsboxen. goede beat erop en lopen maar!

twikkie 01-01-2013

Hoe is het met het geluid gesteld? Woon op de 2e etage van een appartementencomplex dus ben op zoek naar een band die niet teveel geluidsoverlast geeft.

KoenVd 11-11-2012
Geschreven voor: ProForm 500 ZLT

Ik loop graag hard maar ben ook druk met mijn werk en gezin dus vind het ook prettig thuis te kunnen hardlopen. Deze loopband van proform voorziet in alle eisen die ik heb: een groot loopvlak, stevige kwaliteit, voldoende trainingsprogrammas om me uit te dagen en een ipodaanluiting voor een lekker beat tijdens het lopen. Met wat googelen kwam ik erachter dat pro Form een groot merk is in amerika. Super aankoop deze loopband van proform! Ik loop elke avond hard en hij doet het nog steeds perfect.

Anneke.Jansen 01-05-2013

Vraagje: je post is van november, zijn nu een goede 5 maanden verder. Bevalt de loopband nog steeds???

Hebing 88573 29-11-2013

Hallo, ik heb informatie gevraagd over de ProForm 500ZLT (bij groot fitnesscentrum verkoop in Nieuwegein en kreeg te horen dat deze band is bedoeld om te lopen en NIET om HARD te lopen
daarvoor zou de motor te weinig capaciteit hebben en niet fijn om op hard te lopen (de motor zou overthit kunnen raken en doorbranden, dit wordt dan niet vergoed, ook al zit je in de garantie tijd). Zou graag van andere ProForm 500ZLT bezitters een reactie en informatie krijgen van hun bevindingen.

Patricia Groen 10-06-2012
Geschreven voor: ProForm 500 ZLT

Afgelopen winter heb ik na lang wikken en wegen de knoop doorgehakt en voor de proform 500zlt loopband gekozen en mijn lidmaatschap bij de sportschool opgezegd aangezien ik hier de tijd niet voor vrij kon maken. Nu,ongeveer een half jaar later, moet ik zeggen dat ik er nog geen moment spijt van heb gehad.

Hij staat bij ons op zolder en ook savonds kan ik er gebruik van maken zonder dat de kinderen hier wakker van worden. De ifit-kaart functie vind ik een geweldig mooie toevoeging aan het apparaat, hierdoor wordt het voor mij niet eentonig en wordt ik uitgedaagd om mijn doel (afvallen na mijn 2de zwangerschap) te bereiken.

Het apparaat wordt bij ons thuis ongeveer 4 tot 6 uur per week gebruikt en nogsteeds geen last van een piepje of een kraakje (en nog 2,5 jaar garantie achter de hand natuurlijk).