LG IPS277L

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 12 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de LG IPS277L op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Join de Regt 28-03-2014
Geschreven voor: LG IPS277L

Met dit beeldscherm is het werken met de computer een echte verademing. Heldere weergave en mooie kleuren. Met het vorderen van de leeftijd gaan de ogen van de gemiddelde gebruiker achteruit, maar met dit scherm waan je je weer even jeugdig.

GerardvdW 24-03-2014
Geschreven voor: LG IPS277L

Uitstekende monitor, installatie zonder enig probleem (zelfs op XP). Perfecte beeldkwaliteit en afregeling af fabriek.

0scar 10-03-2014
Geschreven voor: LG IPS277L

Monitor gekocht op aanraden van de Tweakers.net Desktop Best Buy Guide als zijnde een goede monitor met goede beeldkwaliteit waar je ook mee kunt gamen. De monitor is een geweldige aankoop gebleken. De beeldkwaliteit is subliem, prachtige kleuren en voldoende snel voor een FPS. En dat voor maar 250 Euro! Nadelen zijn er ook, al zijn deze van ondergeschikt belang; de touch knoppen zijn onhandig, de monitor schud ervan bij bediening. Een DVI poort had ik persoonlijk liever gehad. en een USB hub is handiger dan een audio out poort. Zeer tevreden met deze monitor, en een aanrader om aan te schaffen.

AliT 23-02-2014
Geschreven voor: LG IPS277L

Dit is mijn tweede LG IPS277L scherm, dus ik heb al meer dan een jaar ervaring ermee.

De beeldkwaliteit van de LG IPS277L is super! Alles ziet er crisp uit en de kleuren zijn levendig. Ik heb dit scherm in de Mediamarkt vergeleken met een aantal andere 27" monitoren, en hieruit bleek dat de LG IPS277L niet alleen het mooiste beeld gaf, maar ook het beste zichtbaar bleef als je keek vanaf een schuine hoek naar het scherm.

De mogelijkheden zijn prima. Rechts onderin het frame zijn een aantal knopjes, waarmee handige opties aangezet kunnen worden, zoals energy saver en true colour finder. Het zou fijn zijn als LG een applicatie maakt waarmee eenvoudig vier verschillende tabbladen op het scherm verdeeld worden op de kanten van het scherm. Hierdoor kun je makkelijker met meer schermen op weg, iets waar dit scherm zich met zijn grootte goed aan leent.

De vormgeving is prachtig en, samen met de beeldkwaliteit, mijn reden om voor dit scherm te gaan. De LG IPS277L heeft een dunne rand, welke niet eens op een rand lijkt als het scherm uitstaat, wat er heel aantrekkelijk uit ziet. De standaard is mooi en het scherm is in verschillende kijkhoeken te draaien.

Kortom: op alle gebieden presteert de LG IPS277L. Ik adviseer dit scherm aan iedereen die houdt van kwaliteit.

keeskwaks 08-02-2014
Geschreven voor: LG IPS277L

De bestaande reviews hebben niets teveel gezegd, wat een pracht beeld, en dat met de standaard instellingen. Super tevreden.

Keesje16 02-02-2014
Geschreven voor: LG IPS277L

Aanrader met mooi beeld, groot scherm en de IPS werkt ook goed.. bediening is makkelijk, geen adders onder het gras verder. Alles was makkelijk in te stellen en ging nog snel. Werkt goed met spellen.

Elnestor 01-02-2014
Geschreven voor: LG IPS277L

De IPS277 ziet er heel strak uit en geeft een prachtig beeld. Bovendien is hij af fabriek gecalibreerd (je krijgt er een calibratierapport met serienummer bij).

W.B. van der Velden 31-01-2014
Geschreven voor: LG IPS277L

Monitor ziet er modern en strak uit.
Beeld is verbluffend.
Aansluiting en instellingen zeer eenvoudig.
Al met al een product van wereldklasse !!!

Mbodde 20-01-2014
Geschreven voor: LG IPS277L

Heb hem net uitgepakt maar wat een beeld!!!! aansluiten ging echt makkelijk. verder kan ik er nog niets over vertellen maar moet de 100 karakters voltijen

john.veen 16-01-2014
Geschreven voor: LG IPS277L

Mooie vormgeving, goed beeld. Ik heb deze monitor aangeschaft voor het goed kunnen bewerken van foto's. Met deze monitor zeer goed mogelijk. Scherpe weergave, goede kleuren. Ook het bekijken van film/video gaat perfect. Beelden komen zuiver over. Nu meer dan een jaar in bezit en geniet er nog elke dag van.

Olliewbnn 06-01-2014
Geschreven voor: LG IPS277L

Het is een prima scherm met prachtige volle kleuren. Het scherm heeft voldoende aansluitingen en instellingsmogelijkheden. Het menu is simpel maar effectief en biedt zelfs mogelijkheden om de kleurbalans aan te passen over 6 kleuren. Het scherm is ook voor gamen prima geschikt. Tot nu toe tevreden.

K-craft 22-12-2013
Geschreven voor: LG IPS277L

Beeldkwaliteit is zeer goed en lekker rustig voor je ogen. De mogelijkheden om de stand van de monitor te wijzigen is helaas beperkt tot kantelen, wat een beetje zonde is. Vormgeving is super strak. Weer een prima product van LG.