LG 24MP55HQ-P

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 10 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de LG 24MP55HQ-P op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

gebruiker 09-02-2016
Geschreven voor: LG 24MP55HQ-P

Het is een mooi scherm met goede beeldkwaliteit.
Prijs kwaliteit komt zeer goed.
waar voor je geld

jansenfoto 28-10-2014
Geschreven voor: LG 24MP55HQ-P

Na een defecte IPS monitor (ander merk) een meer dan uitstekende vervangende monitor. Heldere kleuren, goede mogelijkheden, perfect om mijn foto's te bewerken.

Desiree2211 30-08-2014
Geschreven voor: LG 24MP55HQ-P

Prachtig beeldscherm, kleuren zijn helder. Rustig beeld. Een geweldige aanschaf. Andere beeldschermen vergeleken van vergelijkbare topmerken. Deze kwam er als beste uit.

Jan Besemer 11-08-2014
Geschreven voor: LG 24MP55HQ-P

deze IPS monitor heeft een perfect en rustig beeld,
een echte aanrader, zeker voor deze prijs,
beeld blijft scherp en helder ook als je er niet recht voor zit, een topper.

T. Goverse 05-08-2014
Geschreven voor: LG 24MP55HQ-P

Wat een verschil met onze vorige monitor! Mooi groot beeld en scherpe kleurkontrasten. Geen spijt van deze aankoop.

Wim Kranendonk 30-06-2014
Geschreven voor: LG 24MP55HQ-P

Werkelijk een super beeldscherm met zeer mooi beeld en kleur voor deze prijs.
Ben er nu al meer dan tevreden over daar ik foto§s bewerk en een muziekstudio thuis hebt.Voor de had een iiiyama maar haalt er bij lange na niet bij de LG monitoren.
Bravo LG jullie brengen waar wat jullie zeggen.

RGJV 17-06-2014
Geschreven voor: LG 24MP55HQ-P

Deze monitor vervangt mijn oude 4:3 monitor. Waarom zou je iets vervangen zolang het nog goed functioneert? Ik had beter moeten weten. Dat het beeld fraaier zou zijn had ik wel verwacht, maar de verbetering van helderheid, contrast en vooral de rustgevendheid zijn extreem.
Standaard word een VGA snoertje meegeleverd. HDMI kan ook. Mits door de computer ondersteund, geeft dat voor 7-9 euro extra toch nog een verbetering. Aanbevolen.
De voeding is van het type "telefoonladertje" In eerst instantie vond ik dat wat minder, maar het bleek juist bijzonder handig. Een dun laagspanningssnoertje met dito stekkertje is veel handiger op je bureau.

Helene79 11-06-2014
Geschreven voor: LG 24MP55HQ-P

Superstrak beeldscherm! Veel contrast waardoor de details goed zichtbaar zijn. Ik ben er erg tevreden over. Er is veel in te stellen zoals ook een leesmodus, heel fijn voor in de avond bijvoorbeeld. De films die je hierop bekijkt zijn erg mooi gedetailleerd en ook gamen is een ware belevenis. Wat mij betreft een absolute aanbeveling!