LG 22MP65HQ-P

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 8 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de LG 22MP65HQ-P op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,9

vertico 14-01-2015
Geschreven voor: LG 22MP65HQ-P

Prima monitor voor photo editing werk kleuren zijn spot on ! en contrast is prima ook de bouw van de monitor is perfect lekker plat and dunne bezels , ook de antiflikkering helpt zeer goed voor gevoelige ogen!

Mideka 28-08-2014
Geschreven voor: LG 22MP65HQ-P

Dit is mijn tweede LG monitor. Hij heeft fijne mogelijkheden, zoals twee reader modi voor 's avonds of als het donker is. heel handig dat je niet de brightness instelling hoeft te veranderen daarvoor. dit werkt beter.
voorgeving van dit model vind ik ook fijn omdat er geen glimmende rand omheen zit. hij heeft wel een zwarte rand van een halve cm maar die zit onder de matte scherm laag.
hoogte van de voet is niet verstelbaar, en die is wel glimmend plastic, dat vind ik het enig minpunt.
Beeld kwaliteit zover ik kan beoordelen uitstekend.

LauraH01 29-07-2014
Geschreven voor: LG 22MP65HQ-P

Scherp beeld, plug en play dus makkelijk geinstalleerd. Heeft een knop om automatisch je scherm te calibreren, dus je hoeft niet lastig te doen met settings in je pc.
Dunne rand aan de zijkanten, dus hij lijkt klein!
Wiebelt wel een beetje op z'n voet.

Arni van Uden 12-07-2014
Geschreven voor: LG 22MP65HQ-P

Zeer tevreden over deze monitor van LG.

Prachtige heldere kleuren, zeer scherp en keurrijk.

Een 9 voor dit design scherm, mooi mat scherm met een dunne rand wat er erg blits uitziet.

Bartjuh-1988 03-07-2014
Geschreven voor: LG 22MP65HQ-P

Prima scherm voor deze prijs. Het beeld is zeer goed en de vormgeving echt prachtig. Daarnaast heeft de monitor voldoende aansluitingen voor de huidige technologie.

ernstv123 14-06-2014
Geschreven voor: LG 22MP65HQ-P

Monitor sinds enkele dagen in mijn bezit. De beeldkwaliteit is uitstekend met een grote kijkhoek. Vanwege de cinema-rand loopt het beeld mooi door tot in de hoeken. Kleuren zijn schitterend, zeker vergeleken met het scherm op mijn laptop.
Een grappige optie is de readers optie waarmee het scherm in een van de 'leesstanden' gezet kan worden. Dit komt er op neer dat het scherm enigszins gedimd wordt.
Het scherm heeft een slanke vormgeving. Wel is vooral plastic gebruikt.