Samsung ATIV Tab 7 11,6 inch / zwart / 128 GB

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 2 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Samsung ATIV Tab 7 11,6 inch / zwart / 128 GB op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

arnobohm 28-12-2013

Hele mooie tablet die snel opstart en mooi beeld heeft.
Pluspunten:
- klein
- snel
- mooi beeld

Minpunten:
- Het topzwaar zijn van het scherm.
- Hij valt erg snel om.
- Scharnier is erg wankel en klikt vaak niet goed vast.
- Na 2 maanden is scharnier afgebroken (geen garantie gebruiksschade)

Na veel mailen en bellen blijft Samsung niet thuis geven op garantieverzoek
Ook zonder te kijken naar het gebrek zou ik het produkt niet opnieuw kopen. Dit door het topzwaar zijn van het scherm.

ncu 26-02-2013

Ik heb deze tablet nu een aantal weken in bezit en bevalt uitstekend. Ik heb deze gekocht als vervanging van mijn vorige laptop. Reden dat ik deze heb gekozen: zeer compact (in vergelijking met laptop), HDMI aansluiting voor externe monitor, fantastisch mooi helder en gevoelig scherm, razend snel o.a. door ssd drive, volledige laptop prestaties en goed te gebruiken als tablet. i.c.m. Windows 8 super gebruiksvriendelijk. Deze tablet is zeer geschikt voor mensen die een compacte laptop en tablet oplossing zoeken met ultrabook prestaties. Puntje van kritiek is de maximale openings hoek zodra het tablet in het toetsenbord zit, reden hiervoor is omdat het scherm zwaarder is dan het toetsenbord en de combinatie anders achterover valt.